Nou nou nou...quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:33 schreef GGMM het volgende:
JanCees award - de user waarvan je hoopt dat hij aids krijgt

Als Eggs daardoor een permban heeft vind ik het primaquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:51 schreef DonRaja het volgende:
Als het op deze manier gaat, denk ik niet dat dit topic lang open blijft.

quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:50 schreef GGMM het volgende:
De EggsTC-award
De user die een hardwerkende moderator op laffe wijze in de rug steekt om zijn of haar positie over te nemen.

Waarom verdien ik een permban volgens jou?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als Eggs daardoor een permban heeft vind ik het prima

Rare bounty's eet jij...quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:59 schreef Caland het volgende:
De bounty award - De VBL moderator die zwart van binnen maar wit van buiten is.

ONTOPIC. JE BENT MODERATOR GODVERDOMMEquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waarom verdien ik een permban volgens jou?

Idioot ben je ook zegquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:59 schreef Caland het volgende:

Hij's fijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:58 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het is wel een award die GGMM zelf kan beïnvloeden...

Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
ONTOPIC. JE BENT MODERATOR GODVERDOMME

...quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:59 schreef Caland het volgende:

Wat leuk dat je het concept van de user GGMM doorkrijgt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.keep em comin.
Slechtste troll award; GGMM

GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Je flamed me, daar reageer ik enkel op. Slechte flames ook nog eens. Maar het zal je ego goed doen gok ik.keep em comin.

Shots firedquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.

Praat nederlands joh gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]

Je reageerde op doublepain.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
GGMM is dan ook een onmeunige broodmongool, daar kun je niet al te veel van verwachten.

HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDENquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]

quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDEN

Zeer matige comeback.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
HEY DE DUITSERS HEBBEN DIT TOPIC OOK GEVONDEN

VBL / [VBL Awards 2016] Stemtopic #1quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier kan inmiddels wel een slotje op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |