Ik heb hem ook gemist, op dit moment luister ik naar 3fm. Volgens de site werd Buddy Holly gedraaid.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:33 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
kut gemist!! Welke? Buddy holly of island in the sun?
Is mooi kut. Mijn maat heeft erop gestemd voor de top2000quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:37 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gemist, op dit moment luister ik naar 3fm. Volgens de site werd Buddy Holly gedraaid.
Kluun, dus Johan. Da's een een-tweetje.quote:
Ja vind het ook jammer zou een mooi afscheid zijn voor Hans. Omdat hij naar NPO Radio 5 ga. Lijkt hem niet gegund.quote:Op vrijdag 2 december 2016 10:51 schreef Ferdo het volgende:
Zelfs dit is Hans Schiffers niet meer gegund?
Of dat-ie nog één keer de laatste uren doet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja vind het ook jammer zou een mooi afscheid zijn voor Hans. Omdat hij naar NPO Radio 5 ga. Lijkt hem niet gegund.
Dat zou leuk zijn vanuit zijn woonboot te Almere. Dat heeft ie vaker gedaan presenteren vanuit zijn woonboot.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:16 schreef Ferdo het volgende:
Of dat-ie nog één keer de laatste uren doet.
Klopt ja, maar dat was nog voor ze het Top2000-café hadden. Kon hij dat nog doen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:20 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn vanuit zijn woonboot te Almere. Dat heeft ie vaker gedaan presenteren vanuit zijn woonboot.
Dat klopt ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:32 schreef Ferdo het volgende:
Klopt ja, maar dat was nog voor ze het Top2000-café hadden. Kon hij dat nog doen.
Nee ze pakken het niet echt groots aanquote:Op vrijdag 2 december 2016 10:37 schreef wolfrolf het volgende:
Wel fijn dat ze de top2000 niet helemaal uitmelken bij NPO Radio 2 voor luistercijfers,
klopt, als dit topic er niet was had ik heel de top2000 niet gekendquote:Op zaterdag 3 december 2016 12:31 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nee ze pakken het niet echt groots aan
Fair enough, maar ik vind CSNY dus echt heel heel heel goedquote:Op maandag 5 december 2016 14:52 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n nummer dat op het werk echt niet werkt.
Gezemel.
Daughters is nog wel prima.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |