Nou ja, m`n vader vind het allemaal niet zo bijzonder. Maar wil wel avondje naar hem toe, anders is het ook zo lullig, dus denk kerstavond naar m`n pa en eerste kerstdag bij m`n moederquote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vier jij kerst met beide ouders trouwens? Dus de ene dag bij de één en dan andere dag bij de ander
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooitquote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, m`n vader vind het allemaal niet zo bijzonder. Maar wil wel avondje naar hem toe, anders is het ook zo lullig, dus denk kerstavond naar m`n pa en eerste kerstdag bij m`n moeder
Tweede kerstdagquote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooit
Altijd alleen eerste en tweede kerstdag (inb4 Inso met kritiek hierop)
Nee maar zo heet het toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij viert kerstavond echt? Doen wij nooit
Altijd alleen eerste en tweede kerstdag (inb4 Inso met kritiek hierop)
Lekker voetbal kijkenquote:
Mijn moeder heeft geen zin om drie dagen achter elkaar speciaal te koken.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar zo heet het toch?![]()
En vanaf kerstavond word er meestal al wel speciaal gegeten qua koken, dat wel
Nee tweede kerstdag gaan we meestal pannenkoeken bakken, of restjes, of uit eten ofzoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker voetbal kijken
[..]
Mijn moeder heeft geen zin om drie dagen achter elkaar speciaal te koken.
Maar ook niet om te gaan gourmetten danlastig allemaal
Snap wel dat het vermoeiend is.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tweede kerstdag gaan we meestal pannenkoeken bakken, of restjes, of uit eten ofzo
Veel te druk vaak ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou later ook wel uit eten gaan ja, maar is wel druk dan.
Klopt ja.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Snap wel dat het vermoeiend is.
Zou later ook wel uit eten gaan ja, maar is wel druk dan.
Viert je broertjes vriendin kerst wel met jullie mee?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze kerst mn schoonzusje even voorzien van het WARE geloof.
jawelquote:Op donderdag 1 december 2016 22:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Viert je broertjes vriendin kerst wel met jullie mee?
lekker tochquote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
Date![]()
Nee, studenten zonder voorbereiding tijdens een experiment iets uitgelegd zien te krijgen. Van 8:30 tot 16:00. Wat een marteling.
Lijkt me toch best ongemakkelijk voor haarquote:Op donderdag 1 december 2016 22:09 schreef Insomnia_ het volgende:
anders moet je geen relatie nemen met een pool
hoezoquote:Op donderdag 1 december 2016 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me toch best ongemakkelijk voor haar
Omdat het voor haar 0 religieuze waarde heeft en voor jullie zoveelquote:
Neejoh, net een kleuterklas en ze durven geen vragen te stellen niks. & nee geen docent, ben niet gekquote:
Atheïsmequote:Op donderdag 1 december 2016 22:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Deze kerst mn schoonzusje even voorzien van het WARE geloof.
stimulatie afgifte van blije hormonen of zo, beetje addictionquote:Op donderdag 1 december 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De obsessie van vrouwen met chocolade zal ik nooit begrijpen.
Dat hebben mannen ook met chocola natuurlijkquote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
stimulatie afgifte van blije hormonen of zo
Daar heb ik nooit zo'n last van daarmee.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
stimulatie afgifte van blije hormonen of zo, beetje addiction
Nee toch mannen worden alleen maar blij van bier en tettenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hebben mannen ook met chocola natuurlijk
jezus ook belangrijk voor moslimsquote:Op donderdag 1 december 2016 22:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat het voor haar 0 religieuze waarde heeft en voor jullie zoveel
Stereotype genotquote:Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee toch mannen worden alleen maar blij van bier en tetten
True. Maar wel op een andere manier natuurlijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jezus ook belangrijk voor moslims
En ongelukkig van seks.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee toch mannen worden alleen maar blij van bier en tetten
Ze is verder sowieso niet zo streng in de leer (meer).quote:Op donderdag 1 december 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar wel op een andere manier natuurlijk.
Ze is overgestapt op latex?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze is verder sowieso niet zo streng in de leer (meer).
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:24 schreef Mortaxx het volgende:
Jr doe jij eigenlijk wat in het dagelijks leven?
Heb je geboekt?quote:
Lekker hoorquote:
Hotel geworden uiteindelijk.quote:
Ook netjes.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hotel geworden uiteindelijk.
Kon geen airbnb naar mn wens vinden.
Nu hotel, 3 minuten van ov. 2x 2 persoonsbed.
En vrij goede locatie.
ZIet er nog best netjes uitquote:Op donderdag 1 december 2016 22:30 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.booking.com/hotel/us/nesva.nl.html?aid=356989
Ja vind het ook wel goed genoeg.quote:
Hecht toch wel waarde aan eigen kamerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
en 2 grote bedden is ook wel goed.
oh interesseert me niks zolang het met familie isquote:Op donderdag 1 december 2016 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hecht toch wel waarde aan eigen kamerDat is wel lekker met airbnb als je gewoon huisje hebt mja
jij fapt toch niet, dan kan het welquote:Op donderdag 1 december 2016 22:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh interesseert me niks zolang het met familie is
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij fapt toch niet, dan kan het wel
quote:Op donderdag 1 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij fapt toch niet, dan kan het wel
Hoe doe ik wat?quote:Op donderdag 1 december 2016 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoe doe jij dat bij center parcs, JR
Weekend niet gedaanquote:
gvd ik ging al stuk in de eerste 5 secondenquote:Op donderdag 1 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.facebook.com/uniladmag/videos/2474504735905904/
Harry Potter mod in GTA
Mensen onthoofden met je toverstafquote:Op donderdag 1 december 2016 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
gvd ik ging al stuk in de eerste 5 seconden![]()
vakantie is goede voor nofapquote:Op donderdag 1 december 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weekend niet gedaan
Mijn broer lag onderin het stapelbed. Op een gegeven moment werd ik in de nacht wakker en hoorde ik onder allemaal herrie, dus ik was even bang dat mijn broer aan het fappen was
goed bezig hoorquote:
heel stomquote:
Ja, zelfs in de avond is het doodquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er waren nog eens tijden dat GRTD er 5 topics per dag doorheen joeg.
Dat doe je juist in de winter toch?quote:
Komt omdat Amarantha, Fera en Flippie hier niet meer posten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, zelfs in de avond is het dood
Zonde.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben een gourmetstel gekocht en een keer gebruikt en we doen het nu nooit meer
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
Mijn ouders hebben een gourmetstel gekocht en een keer gebruikt en we doen het nu nooit meer
Nee het stinkt zoquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Nodig wat vrienden uit en ga lekker gourmetten.
ja mijn vader wordt dan helemaal gekquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoezo niet?
Stonk zeker teveel in huis
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijftquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde.
Nodig wat vrienden uit en ga lekker gourmetten.
Mijn ouders klagen daar ook altijd over en doen het daarom nooit.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ja mijn vader wordt dan helemaal gek
alle deuren open midden in de winter
en dan wordt mijn moeder weer boos dat het koud is en tocht
Caland vindt dit een leuke zin.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijft
#bestuurtegendemuurquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Lol, ik wilde stemmen voor de top 2000, kan het al niet meerWtf het is 2 december
Stomquote:
Dat was jammerlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lekker 40-45 keer aan het gasknopje draaien zodat hij weer een minuutje aanblijft
Ja, maar lijstjes maken is leukquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jou die top 2000 nou schelen, zoek zelf de nummers op die je wil luisteren.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan jou die top 2000 nou schelen, zoek zelf de nummers op die je wil luisteren.
die boeken las ik vroegerquote:
Francine Oomen boeken lees ik al 20 jaar niet meerquote:
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.
Heb mijn juf nog nooit zo benauwd zien kijken.
Nog wel Carry Slee boeken?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Francine Oomen boeken lees ik al 20 jaar niet meer
huh verkrachtingsstuk?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ging ooit het verkrachtingsstuk uit de "Hoe overleef ik..." reeks voorlezen op de basisschool.
Komt er een verkrachtingsstuk in voor dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was in één boek, toen ze een hele behulpzame buurman hadden en die ineens boven op moeders lag te worstelen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
Wist niet dat die boeken daar over gingen.
Nee. Dat is erg tergend om te lezen nuquote:
huh nee johquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was in één boek, toen ze een hele behulpzame buurman hadden en die ineens boven op moeders lag te worstelen.
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.quote:
quote:
Ik zal het toch niet zomaar geïmproviseerd hebben voor in de klasquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komt er een verkrachtingsstuk in voor dan?
Die lijstjes waar ik onterecht op ben gezet zekerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.
Was lekker kinderlijk.
Kan me niet voorstellen dat jij daar in voorkwam aangezien niemand jou kende daar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die lijstjes waar ik onterecht op ben gezet zeker
Ik heb het toch goed onthoudenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Dat vond ik 10 jaar terug al eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Dat is erg tergend om te lezen nu
Ja daar heb ik nooit gepost natuurlijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet nog paar jaar geleden dat we in Relatie SC allemaal lijstjes gingen maken de hele tijd.
Was lekker kinderlijk.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb het toch goed onthouden
http://www.scholieren.com/boekverslag/55988wtf is ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tokkies prediken altijd voor eigen rechter te moeten spelen, daarom zijn het ook tokkiesquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hier in het dorp hebben ze een buurtpreventie facebookpagina en alle tokkies komen daar weer met teksten dat ze eigen rechter moeten spelen t.o.v. inbrekers
Man man man
Echt hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ha daar hebben we de grootste Utopia fan
zo maar gaan slapenquote:
Vreselijk volkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tokkies prediken altijd voor eigen rechter te moeten spelen, daarom zijn het ook tokkies
Waarom kijk je naar die onzin?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wil zo nog even Pauw kijken. Daarna slapen.
Oh niets mis mee tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen wilden weten of er verkrachting voor kwam in die vrolijke kinderboeken
Pauw is weinig mis meequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar die onzin?
Niet altijd onzin, soms zelfs zeer vermakelijk. Zie alleen nu de gasten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom kijk je naar die onzin?
Zelfs Tardis. niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
heb niemand om mee te appen, echt oersaai
iedereen antwoordt niet ;s
jr en ik hebben niets gehadquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef supersof het volgende:
heb niemand om mee te appen, echt oersaai
iedereen antwoordt niet ;s
Dat wel jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond beginjaren Pauw en Witteman veel beter
jaquote:
Ja, dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond beginjaren Pauw en Witteman veel beter
heb jr's nummer niet meerquote:
wat is erquote:
ja jij wil toch alleen maar over seks pratenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jr's nummer niet meer
kan jou wel appen als je wil hoor maar wordt waarschijnlijk toch een kort gesprek
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja jij wil toch alleen maar over seks praten
Ja met Sylvana na Trumpday was het wel vermakelijkquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet altijd onzin, soms zelfs zeer vermakelijk. Zie alleen nu de gasten.
wow niet waarquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow zomaar mijn nummer niet meer toegevoegdquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef supersof het volgende:
[..]
heb jr's nummer niet meer
kan jou wel appen als je wil hoor maar wordt waarschijnlijk toch een kort gesprek
EHehehehehequote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yep.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja met Sylvana na Trumpday was het wel vermakelijk
Ik heb die van jou nog wel geloof ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wow zomaar mijn nummer niet meer toegevoegd
hoezoquote:
Ik heb die van jou sowieso nog.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb die van jou nog wel geloof ik.
Maar je hebt de laatste film toch ook al gezien? Of is die nog niet uit?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:44 schreef supersof het volgende:
fokkie ik heb gisteren een heel erge spoiler gelezen over divergentmoest het laatste boek nog uitlezen. Is nu helemaal VERPEST
Dat merk ik.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die van jou sowieso nog.
Van best veel FOK!kers, maar app maar met weinig
nee er komt nog 1 film want het laatste boek is in twee delen gefilmdquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar je hebt de laatste film toch ook al gezien? Of is die nog niet uit?![]()
Ik heb echt geen ideem eer wat er in die film gebeurde eigenlijk.. ;x
Ajoh, op de late avond is dat prima.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak heb ik geen zin in dat oeverloze gekakel aan die tafel.
Ja magquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:46 schreef supersof het volgende:
[..]
nee er komt nog 1 film want het laatste boek is in twee delen gefilmd
zal ik het vertellen wat ik heb gelezen?
Die groepschat die we ooit hadden die helemaal dood viel en jij af en toe schijtlollige plaatjes stuurdequote:
Tris gaat doodquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja magIk gok dat ik het laatste deel toch niet meer kijk
waarom zou je met fokkers appenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb die van jou sowieso nog.
Van best veel FOK!kers, maar app maar met weinig
Was een groot succes ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die groepschat die we ooit hadden die helemaal dood viel en jij af en toe schijtlollige plaatjes stuurde
Dan zet ik vaak een serie aan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ajoh, op de late avond is dat prima.
Wow serieusquote:
Straks weer tosti?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan zet ik vaak een serie aan.
Al heb ik daar nu ook niet perse zin in
jij kijkt toch nietquote:
Ik heb mezelf het hele laatste Harry Potter boek gespoilerdquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wow serieusDat is wel huge spoiler ja
![]()
Ik spoilerde mezelf toen met Hunger Games dat dat zusje van Katniss dood ging
dat heb ik sws niet echt op appquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat FOK!kers soms net mensen zijn met wie je leuke gesprekken kan voeren.
Was toch teleurgesteld na de laatste film.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Ja erg he, hoofdrolspeelster dood watquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Krijg je als je elkaar al op het forum spreekt natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was een groot succes ja.
Jammer, een meet met jou leek me wel grappig. En met opperkleurder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SOms handig voor een meet ofzo. Waar ik nooit heenging.
Eens. Maar vond ze wel veel leuker dan Divergent. Maze Runner is opzich ook wel aardig. Vond Divergent van die 3 het minstquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was toch teleurgesteld na de laatste film.
Daar ben ik niet schijtlollig, louter serieus.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Krijg je als je elkaar al op het forum spreekt natuurlijk.
Ja, verleden jaar was daar het laatste deel van volgens mijquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja erg he, hoofdrolspeelster dood wat
hunger games kijk ik niet eigenlijk, is dat al afgelopen?
Ja, mij ook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer, een meet met jou leek me wel grappig. En met opperkleurder.
vond het niet echt leuke filmsquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, verleden jaar was daar het laatste deel van volgens mijMaar na deel 2 speelde het al niet meer in de arena`s af, dat was wel jammer
Ik heb alleen de eerste Hunger Games gezien en dat vond ik echt waanzinnig kut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was toch teleurgesteld na de laatste film.
Maze Runner was opzich wel geinig, de vervolgen niet gezienquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vond ze wel veel leuker dan Divergent. Maze Runner is opzich ook wel aardig. Vond Divergent van die 3 het minst
Kan ik me wel in vinden ja. Maze runner vond ik wel echt fantastischquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens. Maar vond ze wel veel leuker dan Divergent. Maze Runner is opzich ook wel aardig. Vond Divergent van die 3 het minst
Vind haar ook niet heel bijzonder nee.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
vond het niet echt leuke films
maar komt door haar
Het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, nu nog niet echt trek in elk geval.
Je bent wel oprecht serieuzer geworden jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet schijtlollig, louter serieus.
Vooral eerste deel van Maze Runner was echt tof, maar ja, altijd origineel concept wat veel minder wordt na meer delenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden ja. Maze runner vond ik wel echt fantastisch
Lawrence?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar ook niet heel bijzonder nee.
Ehuh...quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je bent wel oprecht serieuzer geworden ja![]()
Wat het vaderschap wel niet met je doet
In deel 2 speelt LIttlefingerquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb alleen de eerste Hunger Games gezien en dat vond ik echt waanzinnig kut.
[..]
Maze Runner was opzich wel geinig, de vervolgen niet gezien
True.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral eerste deel van Maze Runner was echt tof, maar ja, altijd origineel concept wat veel minder wordt na meer delen
Al vond ik haar in die ene andere film wel goed, Joyquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind haar ook niet heel bijzonder nee.
Ze zijn lekker bezig in de VBL SC.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lawrence?
Daar vind ik niks aan, zou haar afwijzen
Klopt. En SIlver Lining Playbook.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Al vond ik haar in die ene andere film wel goed, Joy
ohh echt, wilde daar niet heen, maar ga ik misschien wel doen nu.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. En SIlver Lining Playbook.
Shailene speelt ook in biosfilm nu, van Edward Snowden, was ze ook wel leuk
Ik kijk sowieso niet zoveel films meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In deel 2 speelt LIttlefinger
Sowieso niet alle films en series met Kaya willen zien
Ik ben te weinig verdiept in politiek om er over mee te praten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze zijn lekker bezig in de VBL SC.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben op donderdag 22 december een dagje vrij en mijn vriendin ook. Gaan we eindelijk weer eens naar de bios en samen uit eten. Moeders past dan op de kleine zodat we ook nog eens even uit kunnen slapen. Ik ga daar echt van genieten.
Baasquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben op donderdag 22 december een dagje vrij en mijn vriendin ook. Gaan we eindelijk weer eens naar de bios en samen uit eten. Moeders past dan op de kleine zodat we ook nog eens even uit kunnen slapen. Ik ga daar echt van genieten.
Je moet het verhaal van Snowden wel interessant vinden hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh echt, wilde daar niet heen, maar ga ik misschien wel doen nu.
ik ga donderdag naar die ene met Theo James erin
Oh, is het een serie van films?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het verhaal van Snowden wel interessant vinden hooranders vind je hem misschien saai
War on Everyone?
Fantastic Beasts is wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet. Heb nog niet echt gekeken voor een film.
Komt er te weinig van als je een kind hebt. Maar als het er dan komt geniet je er ook wel dubbel en dwars van.quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, is het een serie van films?
Nee Underworld heet het
Ja, wil ik wel zien. Zag de trailer. Mijn vriendin zit me al een week lang te taggen op Facebook in al die trailer films van Pathé.quote:
Mijn zus dumpt de kleine best vaak bij mijn oudersquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt er te weinig van als je een kind hebt. Maar als het er dan komt geniet je er ook wel dubbel en dwars van.
Daar zag ik de trailer van wat de eerste minuut best boeiend leek, maar daarna vrij cliché overkwam.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
ik wil heel graag naar deze: https://www.pathe.nl/film/22006/collateral-beauty
Die lijkt me ook heel mooi jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
ja, samen met een vriendin die ook helemaal gek van hem is ga ik daarheenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Vind ik nou helemaal geen film voor jou sof, alleen omdat Theo James erin speelt zeker?
Jij hebt niks van Harry Potter gezien toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wil ik wel zien. Zag de trailer. Mijn vriendin zit me al een week lang te taggen op Facebook in al die trailer films van Pathé.
Nice.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
Overstroming in die bioscoopzaal van allemaal soppende en soffende (huehue) meisjesquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, samen met een vriendin die ook helemaal gek van hem is ga ik daarheen
Ghehe. Goeie wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus dumpt de kleine best vaak bij mijn oudersmaar dan moet ze ook vooral naar de kattenshow of moeten ze met de paarden weg.
Weinig dat ze dan romantische avondjes hebben denk ik.
niet veel vrouwen kennen Theo James volgens mij, dus zal wel mee vallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overstroming in die bioscoopzaal van allemaal soppende en soffende (huehue) meisjes
Jawel. Maar vond gewoon niet alles leuk. Vond al die delen ook gewoon teveel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt niks van Harry Potter gezien toch?
Staat er wel los van verder, maar je moet wel een beetje kunnen inleven in de magische wereld.
Oh nee, die films boeien mij dus echt totaal niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
ik snap trouwens niet goed waarom er een star wars film komt, dacht dat het was afgelopen
snap niks van die serie films pfff
Nee maar die zullen hem dan wel zien in die zaal.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:59 schreef supersof het volgende:
[..]
niet veel vrouwen kennen Theo James volgens mij, dus zal wel mee vallen
Ik ben ook geen fan van de films hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel. Maar vond gewoon niet alles leuk. Vond al die delen ook gewoon teveel.
Je hebt het Star Wars-verhaal wat doorgaat op de films die al begonnen 40 jaar geleden, en je hebt telkens om de paar jaar een sequel er tussen zittenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
ik snap trouwens niet goed waarom er een star wars film komt, dacht dat het was afgelopen
Ze maken daar allemaal prequels en spinoffs om het uit te melken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
Nooit die films gekeken, maar als ik wel eens flitsen voorbij zie komen denk ik al meteen "dit is echt heel saai"quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee, die films boeien mij dus echt totaal niet.
Roque Santa Cruzquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef Fok-it het volgende:
Roque One lijkt me ook kut inderdaad, Force Awakens was erg tof
Okay, ja ben wel benieuwd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar die zullen hem dan wel zien in die zaal.
[..]
Ik ben ook geen fan van de films hoor.
Vond FB beter dan de HP films.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit die films gekeken, maar als ik wel eens flitsen voorbij zie komen denk ik al meteen "dit is echt heel saai"
Ik heb me laatst eindelijk aan The Godfather gewaagd. Nou dat is meteen ook de meest overgewaardeerde film everquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nooit die films gekeken, maar als ik wel eens flitsen voorbij zie komen denk ik al meteen "dit is echt heel saai"
Vorig jaar op stage waren die lui helemaal hyped erover en gingen ze die trailer kijken, zag je alleen een rondvliegend ruimteschip met wat geschietquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het kan mij ook totaal niet bekoren.
Zijn gewoon twee tegenpolen van elkaar. Ga er niet eens over beginnen met een star wars fan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vorig jaar op stage waren die lui helemaal hyped erover en gingen ze die trailer kijken, zag je alleen een rondvliegend ruimteschip met wat geschiet
En gingen ze mij uitlachen omdat ik fan ben van Harry Potter
Gaat wel veel hand in hand met elkaar.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zijn gewoon twee tegenpolen van elkaar. Ga er niet eens over beginnen met een star wars fan.
Wel wat hype natuurlijk, maar is verder wel gewoon een goede film.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb me laatst eindelijk aan The Godfather gewaagd. Nou dat is meteen ook de meest overgewaardeerde film ever
Toen keek ik liever voor de 4045e keer naar dit:quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
Dat was toch best spannend als 9 jarige
Ben sowieso niet heel erg into maffia films verder, zal daar ook wel aan liggenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel wat hype natuurlijk, maar is verder wel gewoon een goede film.
Wat vind jij de beste film dan?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben sowieso niet heel erg into maffia films verder, zal daar ook wel aan liggen
Lastig te zeggen. Heb niet veel fillms die ik 5 sterren geef.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vind jij de beste film dan?
mijn vader is helemaal gek op Whiplashquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Heb niet veel fillms die ik 5 sterren geef.
-Into the Wild
-Good Will Hunting
-Fight Club
-Slumdog Millionaire
-Silence of the lambs
-Whiplash
-Neon Demon
-Fellowship of the ring
-Django Unchained
staan wel hoogst gerate op Moviemeter bij mij in ieder geval
Van dit rijtje alleen Neon Demon niet gezien. De rest zijn wel topfilms, al vond ik Inception en Shutter Island ook wel goed.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Heb niet veel fillms die ik 5 sterren geef.
-Into the Wild
-Good Will Hunting
-Fight Club
-Slumdog Millionaire
-Silence of the lambs
-Whiplash
-Neon Demon
-Fellowship of the ring
-Django Unchained
staan wel hoogst gerate op Moviemeter bij mij in ieder geval
Ik vond die ook echt supertofquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn vader is helemaal gek op Whiplash![]()
Ja, Inso ookquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shutter Island kreeg ik zelfs paniekaanvallen vandan weet je dat een film goed is
Vond het best een leuke film, maar niet perse heel briljant.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond die ook echt supertofDie drumsolo op het eind
Wel briljant geacteerd. J.K Simmonsquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vond het best een leuke film, maar niet perse heel briljant.
Ja ik snap het, is bij mijn geen persoonlijke favoriet omdat ik niet zoveel met het muziekwereldje heb.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel briljant geacteerd. J.K Simmons![]()
En je hebt natuurlijk ook films erbij die niet briljant zijn maar gewoon persoonlijke favorietenNet als Into the Wild
welkequote:Op vrijdag 2 december 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar mindfuckfilms zijn wel baas ja
Deze week ook weer een goeie mindfuck in de bios gezien, en dan al die tokkies in de zaal: Wat een kutfilm zeg, snapte d`r niks van, geldverspilling
Dat soort films moet je ook niet in de bioscoop kijken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:26 schreef Fok-it het volgende:
Maar mindfuckfilms zijn wel baas ja
Deze week ook weer een goeie mindfuck in de bios gezien, en dan al die tokkies in de zaal: Wat een kutfilm zeg, snapte d`r niks van, geldverspilling
quote:
insoquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Cidade de Deus is de film die het meest indruk op mij maakte toen ik een jaar of 12 was.
Zo`n rauwe harde film kijken is ook best wel heel wat alsj e pas 12 bentquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Cidade de Deus is de film die het meest indruk op mij maakte toen ik een jaar of 12 was.
Donnie Darko godquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Jake Gyllenhaal is ook al zo`n eindbaas
Was goed filmpje hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zo`n rauwe harde film kijken is ook best wel heel wat alsj e pas 12 bent
mag morgen een setje mee doen, ben echt super blijquote:
lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
mag morgen een setje mee doen, ben echt super blij
Zou best goeie psychologische thriller zijnquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vind dit wel een leuke
[ afbeelding ]
Hou ik vanquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou best goeie psychologische thriller zijn
Ik luister echt te weinig nieuwe muziek. Zou niet kunnen zeggen wat er opdit moment `in' isquote:
Had ik ook sinds een tijdje terug, maar vind dat er best leuke muziek is laatste tijdquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik luister echt te weinig nieuwe muziek. Zou niet kunnen zeggen wat er opdit moment `in' is
Dat heb ik ook steeds meer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik luister alleen soms drum and bass
Voor de rest geniet ik van stilte
wowquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik luister alleen soms drum and bass
Voor de rest geniet ik van stilte
ik juist nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:44 schreef supersof het volgende:
ik luister alleen muziek als ik me goed voel
gefeliciteerdquote:
nee ben gekke henkie niet met 3 maandenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog wat speciaals gedaan met je vrouw?
Wanneer wel? alleen na een jaar?quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben gekke henkie niet met 3 maanden
en ze werkt gewoon deze avond
2 repen chocola van de euroknaller en op facebook gezetquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nog wat speciaals gedaan met je vrouw?
Is toch leuk om elke kans aan te grijpen om iets leuks te doenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee ben gekke henkie niet met 3 maanden
en ze werkt gewoon deze avond
zoals watquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is toch leuk om elke kans aan te grijpen om iets leuks te doen
Dat lijkt me wel echt iets voor Inso ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
2 repen chocola van de euroknaller en op facebook gezet
quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel echt iets voor Inso ja.
inso heeft alleen seks om kinderen te verwekkenquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
uit eten gaan
filmpje pakken
theatervoorstelling
seks in het park
en zeker niet in het parkquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
inso heeft alleen seks om kinderen te verwekken
weet ik tochquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
inso heeft alleen seks om kinderen te verwekken
Dat lijkt me ook heel erg irritantquote:
Dit denk ik ook, hij doet zo verdachtquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sowieso is Inso zijn vrouw al zwanger maar mag hij dat nog niet zeggen
Ik ben benieuwd welke namen hij al heeft bedachtquote:Op vrijdag 2 december 2016 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, hij doet zo verdacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |