quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben op donderdag 22 december een dagje vrij en mijn vriendin ook. Gaan we eindelijk weer eens naar de bios en samen uit eten. Moeders past dan op de kleine zodat we ook nog eens even uit kunnen slapen. Ik ga daar echt van genieten.
Baasquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben op donderdag 22 december een dagje vrij en mijn vriendin ook. Gaan we eindelijk weer eens naar de bios en samen uit eten. Moeders past dan op de kleine zodat we ook nog eens even uit kunnen slapen. Ik ga daar echt van genieten.
Je moet het verhaal van Snowden wel interessant vinden hoorquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ohh echt, wilde daar niet heen, maar ga ik misschien wel doen nu.
ik ga donderdag naar die ene met Theo James erin
Oh, is het een serie van films?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je moet het verhaal van Snowden wel interessant vinden hooranders vind je hem misschien saai
War on Everyone?
Fantastic Beasts is wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet nog niet. Heb nog niet echt gekeken voor een film.
Komt er te weinig van als je een kind hebt. Maar als het er dan komt geniet je er ook wel dubbel en dwars van.quote:
Nee, dat nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, is het een serie van films?
Nee Underworld heet het
Ja, wil ik wel zien. Zag de trailer. Mijn vriendin zit me al een week lang te taggen op Facebook in al die trailer films van Pathé.quote:
Mijn zus dumpt de kleine best vaak bij mijn oudersquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt er te weinig van als je een kind hebt. Maar als het er dan komt geniet je er ook wel dubbel en dwars van.
Daar zag ik de trailer van wat de eerste minuut best boeiend leek, maar daarna vrij cliché overkwam.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
ik wil heel graag naar deze: https://www.pathe.nl/film/22006/collateral-beauty
Die lijkt me ook heel mooi jaquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
ja, samen met een vriendin die ook helemaal gek van hem is ga ik daarheenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef Fok-it het volgende:
Vind ik nou helemaal geen film voor jou sof, alleen omdat Theo James erin speelt zeker?
Jij hebt niks van Harry Potter gezien toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, wil ik wel zien. Zag de trailer. Mijn vriendin zit me al een week lang te taggen op Facebook in al die trailer films van Pathé.
Nice.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:56 schreef supersof het volgende:
Overstroming in die bioscoopzaal van allemaal soppende en soffende (huehue) meisjesquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ja, samen met een vriendin die ook helemaal gek van hem is ga ik daarheen
Ghehe. Goeie wel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn zus dumpt de kleine best vaak bij mijn oudersmaar dan moet ze ook vooral naar de kattenshow of moeten ze met de paarden weg.
Weinig dat ze dan romantische avondjes hebben denk ik.
niet veel vrouwen kennen Theo James volgens mij, dus zal wel mee vallenquote:Op vrijdag 2 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Overstroming in die bioscoopzaal van allemaal soppende en soffende (huehue) meisjes
Jawel. Maar vond gewoon niet alles leuk. Vond al die delen ook gewoon teveel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt niks van Harry Potter gezien toch?
Staat er wel los van verder, maar je moet wel een beetje kunnen inleven in de magische wereld.
Oh nee, die films boeien mij dus echt totaal niet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 23:00 schreef supersof het volgende:
ik snap trouwens niet goed waarom er een star wars film komt, dacht dat het was afgelopen
snap niks van die serie films pfff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |