dat hoorde ik inderdaad. maar wel fijne soundtrackquote:Op donderdag 1 december 2016 23:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Geen absolute aanrader, maar it beats the hell outta Batman vs Superman!(Dat zegt nog vrij weinig natuurlijk!
)
Die Joker is vrij goed (Kan absoluut niet aan Heath Ledger tippen, maar hij is zéker wel goed!), alleen komt hij eigenlijk weinig in beeld.
quote:Op donderdag 1 december 2016 23:51 schreef tailfox het volgende:
[..]
dat hoorde ik inderdaad. maar wel fijne soundtrack
Die kende ik nog nietquote:Op donderdag 1 december 2016 23:54 schreef ToT het volgende:
"Shoppen shoppen, shoppen tot je neervalt!"
Mama Appelsapje!
Sommige nummers kan ik niet meer normaal luisteren. Ik zat alleen in een vuile kameel. Jullie hebben nog niet betaald. Kut-Koeman, Koeman gooit alle dingen om.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Die hoorde ik op de radio toen ik het nummer voor het eerst ging horen!
quote:Op donderdag 1 december 2016 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sommige nummers kan ik niet meer normaal luisteren. Ik zat alleen in een vuile kameel. Jullie hebben nog niet betaald. Kut-Koeman, Koeman gooit alle dingen om.
Die kende ik ook nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:00 schreef ToT het volgende:
[..]Die "Jullie hebben nog niet betaald" heeft het nummer serieus ÉCHT voor mij verneukt, maar het grappige is dat je op elk moment ZEER duidelijk het één of het ander kunt horen, als je datgeen ook wil horen.
Moi Lolita trouwens: "'t Zit bij m'n voeten".
jaaaquote:Op vrijdag 2 december 2016 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Knokkels moet voor Tailfox ook zo'n jingle maken waarbij hele mensenmassa's hysterisch worden omdat een DJ uitzendt op Radio 49.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |