SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Beter dan een monnikquote:Op donderdag 1 december 2016 21:49 schreef Gtaboy107 het volgende:
Tijd voor Acda & De Munnik! Goede naam zeg, de Munnik!
Niet zo erg als ik.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:55 schreef just me het volgende:
Is jouw date van gisteren ook een muziekliefhebber ?
Ze is meer van de pop punk muziek.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:58 schreef just me het volgende:
maar een beetje is wel leuk
sta je niet under pressure
Een half uurtje punk opvulling kan ik wel regelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 22:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ze is meer van de pop punk muziek.
Green Dayquote:Op donderdag 1 december 2016 22:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een half uurtje punk opvulling kan ik wel regelen.
oh dat zekerquote:Op donderdag 1 december 2016 22:02 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik kan het wel verstaan. Mooi man, dialecten!
Mooi laatste nummer Gta, dank voor het draaienquote:Op donderdag 1 december 2016 22:24 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mensen, het eindnummer klinkt. Mark Knopfler met Going Home. Dank voor het luisteren en graag tot de volgende keer!
Echt he!quote:Op donderdag 1 december 2016 23:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
En gelijk weer een echte tail show.
record?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toch knap binnen 10 minuten alles vaag.
ik ben nu stabiel toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Vraag Henkelientje of ze de kabel weer ff op z'n plek wil houden!
voelde ik aanquote:Op donderdag 1 december 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een timing.
* Elfletterig komt thuis, schakelt in en hoort het nummer dat hij als laatste noemde voordat hij vanavond van huis ging
hee kerelquote:Op donderdag 1 december 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een timing.
* Elfletterig komt thuis, schakelt in en hoort het nummer dat hij als laatste noemde voordat hij vanavond van huis ging
quote:Op donderdag 1 december 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
Welk een timing.
Geen absolute aanrader, maar it beats the hell outta Batman vs Superman!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |