Ik vind het ook allemaal niet zo boeiend, een hoop alle kanten op gesmeten worden en gegil om je heen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik chill liever op zo'n bankje daar, achtbanen zijn niet mijn ding
Wel eens in een magazijn volgens mij, tenminste daar heeft hij het soms over.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tong heeft nog nooit een baan gehad.
30 jaar zegt ie zelf.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens in een magazijn volgens mij, tenminste daar heeft hij het soms over.
Toen waren wij niet eens geboren.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel eens in een magazijn volgens mij, tenminste daar heeft hij het soms over.
Beetje knuffels winnen ofzo, dat kan ik wel uren doenquote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal niet zo boeiend, een hoop alle kanten op gesmeten worden en gegil om je heen.
Jij sluit jezelf het liefste op en bakt tosti's.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het ook allemaal niet zo boeiend, een hoop alle kanten op gesmeten worden en gegil om je heen.
En iemand van de Dolly Dots.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
Tong heeft ooit een FA van fok geneukt. Daar heeft hij het bijna dagelijks over
Terwijl je ook een dagje Drievliet kunt doen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij sluit jezelf het liefste op en bakt tosti's.
Wie wil dat nou niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl je ook een dagje Drievliet kunt doen.
Wie wilt dat nou niet?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Terwijl je ook een dagje Drievliet kunt doen.
Wat zegt die FA er zelf van eigenlijk?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef Caland het volgende:
Tong heeft ooit een FA van fok geneukt. Daar heeft hij het bijna dagelijks over
Toen moest de Eerste Wereldoorlog nog beginnen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Toen waren wij niet eens geboren.
wiltquote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wie wilt dat nou niet?
Best or nothingquote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is het nap. Of een dagje Duinrell.
Daar kikker je van op.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo is het nap. Of een dagje Duinrell.
Ik vind het altijd wel bijzonder dat ze tegenwoordig zoveel met techniek kunnen doen, maar nog niet die grijpklauwen op de kermis kunnen afstellen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beetje knuffels winnen ofzo, dat kan ik wel uren doen
Best een leuk park. Al lang niet geweest.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar kikker je van op.
Die negeert mij tot 1 januari, dus kan goddelijk mijn gang gaan.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wilt. Als GGMM hier was oei..
is toch zwemmen enzoquote:Op donderdag 1 december 2016 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Best een leuk park. Al lang niet geweest.
En eens in de zoveel maanden eens wat bier gaan drinken ergens. Dat is wel genoeg.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij sluit jezelf het liefste op en bakt tosti's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |