SPOILER: zw versiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------------------------------
De échte Robinson van ER 2016:
Aantal stemmen over (post-samensmelting):
Who knows? 1, 2 of 3
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
overloperquote:Op donderdag 1 december 2016 20:37 schreef 44rdbei het volgende:
Ik ben een beetje voor suus omdat plottwist.
Hij begon kaal, alleen groeit het nu aan de zijkantquote:Op donderdag 1 december 2016 20:38 schreef Prisha het volgende:
JayJay....wacht...heeft hij een kaal hoofd
groeit weer aanquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef Prisha het volgende:
Wat is er met zijn haar gebeurd? Of had ie die al niet
ik begin het kwijt te raken geloof ikquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij begon kaal, alleen groeit het nu aan de zijkant
Waarom denk je dat hij zo'n kale coupe had?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef Prisha het volgende:
Je haar, of je geheugen?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
ik begin het kwijt te raken geloof ik
Hij was al kaal maar hij heeft nu zij haartjes.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef Prisha het volgende:
ja dat hequote:Op donderdag 1 december 2016 20:40 schreef F1gamer het volgende:
hij heeft zijn hoedje niet op, dan valt pas de kaalheid op
Nu lijkt hij net een teelbal met aan de zijkant een beetje schaamhaarquote:Op donderdag 1 december 2016 20:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Hij begon kaal, alleen groeit het nu aan de zijkant
quote:
Net als Dioquote:Op donderdag 1 december 2016 20:40 schreef F1gamer het volgende:
hij heeft zijn hoedje niet op, dan valt pas de kaalheid op
zijhaartjesquote:Op donderdag 1 december 2016 20:40 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Hij was al kaal maar hij heeft nu zij haartjes.
Tsja ik vind dat wel de leukste kandidaten helaas.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoop echt dat dat groepje dio, anna Thomas vandaag uit elkaar valt
Anna heeft altijd zo'n levenloze blik in haar ogen.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Hoop echt dat dat groepje dio, anna Thomas vandaag uit elkaar valt
Ja maar ander wordt het wel heel saaiquote:Op donderdag 1 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik vind dat wel de leukste kandidaten helaas.
De proef is: wie is het meest zwart en het meest een vrouw in de overgang.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dio en Suzanne allebei immuniteit, topshow.
ha jaquote:
Dat zou wat zijn ja...wat danquote:Op donderdag 1 december 2016 20:44 schreef Momo... het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat Suus en Dio winnen dan, drama incoming.
Maar dan moet Anna haar immuniteit inzetten en dat is tegen het plan van de groep.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:44 schreef Momo... het volgende:
quote:
quote:
Twee zwarte stemmen maar geen twee immuniteit toch?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:44 schreef Momo... het volgende:
Ik heb het vorige week een half uur gekeken, was best vermakelijk.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Nederlandse Foute Vrienden is een typisch voorbeeld hoe Nederlanders een geweldig concept kunnen verneuken.
Ik lig elke week blauw van het lachen, kijken we wel hetzelfde programma?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Nederlandse Foute Vrienden is een typisch voorbeeld hoe Nederlanders een geweldig concept kunnen verneuken.
Volgens mij welquote:Op donderdag 1 december 2016 20:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Twee zwarte stemmen maar geen twee immuniteit toch?
Vlaamse versie wel eens gezien?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:48 schreef thijsz92 het volgende:
[..]
Ik lig elke week blauw van het lachen, kijken we wel hetzelfde programma?
Ikke niet, wanneer is dat te zien?quote:Op donderdag 1 december 2016 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vlaamse versie wel eens gezien?
Ja die is zeker leuker, maar dit is niet per se slecht. De NL versie is wel wat banaler en Belgische uitspraken zijn natuurlijk sws grappigquote:Op donderdag 1 december 2016 20:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vlaamse versie wel eens gezien?
Die laatste eilandraad was fantastischquote:Op donderdag 1 december 2016 20:51 schreef tralalala het volgende:
Ook maar weer met Survivor begonnen (ooit eens t/m seizoen 20 gekeken ofzo) Laatste seizoen is inderdaad baas, wel even een switch met dit.
Maar daar staat wel iets meer op het spel.
Klopt ja, net gezien.quote:Op donderdag 1 december 2016 20:52 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
Die laatste eilandraad was fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |