Ik heb even gekeken maar ik heb precies hetzelfde. Ben benieuwd of het die eerste keer wel bevestigde?!quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef richolio het volgende:
Misschien een handige tip: voorheen toen ik mijn lijst probeerde te bevestigen werd ik gewoon naar het overzicht van mijn lijst gestuurd, ik kreeg geen melding of iets. Als ik 'm nu, via de link in mijn mail, bevestig krijg ik ook daadwerkelijk een melding
[..]
Eerst deed die link het dus niet, nu wel. Misschien hadden meer mensen dat
Vraag ik me ook af, denk het eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar ik heb precies hetzelfde. Ben benieuwd of het die eerste keer wel bevestigde?!
quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs
Zou het iets uitmaken? Ik denk het niet, al heb ik het voor de zekerheid wel bevestigd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ze nergens zeggen dat je je stem moet bevestigen
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:15 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik heb ook nog maar eens op bevestigen gedrukt voor de zekerheid
Was vorig jaar ook al zo en toen twijfelde ik ook al of mensen eraan zouden denken. We kunnen ook niet controleren of die stemmen wel zijn doorgekomenquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.
In de mail toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ze nergens zeggen dat je je stem moet bevestigen
Als Claudia op die manier niet op 1 komt, dan zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.
Jij werkt bij Radio 2?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo en toen twijfelde ik ook al of mensen eraan zouden denken. We kunnen ook niet controleren of die stemmen wel zijn doorgekomen
Nee, ik bedoel 'wij' als in de stemmers zelf. Je kan niet controleren of Radio 2 je stem heeft geregistreerd als je niet op bevestigen hebt gedrukt.quote:
da's een cool lijstjequote:Op donderdag 1 december 2016 22:42 schreef laxus13 het volgende:
Dit is natuurlijk veruit het beste lijstje die ik ben tegen gekomen
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Hopelijk ook nog wat meer nummers van The Isley Brothers, Summer Breeze heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Highways of my Life gaat de lijst halen
ergens tussen de 1200 en 1400 ongeveer staat ie nu al.
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat meer nummers van The Isley Brothers, Summer Breeze heb ik op gestemd
En Between the Sheets?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.
Kansloos, vrees ik.quote:
Zal lastig worden maar je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.
Van mij mag het hoor, ze hebben natuurlijk al een paar hele ouwe klassiekers,quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zal lastig worden maar je weet het maar nooit
Origineel van Summer Breeze staat ook in de keuzelijst trouwens maar deze cover vind ik dan nog net ff wat lekkerder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, ze hebben natuurlijk al een paar hele ouwe klassiekers,
maar ook die 5,6 albums die ze midden jaren '70 uitbrachten zijn allemaal zo lekker.
Het is dat ze wat teveel covers erop zetten, anders waren het allemaal wel classic albums.
wel jammer dat het door extra aandacht van de dj's komt, want verstandige mensen stemmen er al jaren op.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Highways of my Life gaat de lijst halen
ergens tussen de 1200 en 1400 ongeveer staat ie nu al.
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kentquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel jammer dat het door extra aandacht van de dj's komt, want verstandige mensen stemmen er al jaren op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |