Ik heb even gekeken maar ik heb precies hetzelfde. Ben benieuwd of het die eerste keer wel bevestigde?!quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:34 schreef richolio het volgende:
Misschien een handige tip: voorheen toen ik mijn lijst probeerde te bevestigen werd ik gewoon naar het overzicht van mijn lijst gestuurd, ik kreeg geen melding of iets. Als ik 'm nu, via de link in mijn mail, bevestig krijg ik ook daadwerkelijk een melding
[..]
Eerst deed die link het dus niet, nu wel. Misschien hadden meer mensen dat
Vraag ik me ook af, denk het eigenlijk niet..quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken maar ik heb precies hetzelfde. Ben benieuwd of het die eerste keer wel bevestigde?!
quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs
Zou het iets uitmaken? Ik denk het niet, al heb ik het voor de zekerheid wel bevestigd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ze nergens zeggen dat je je stem moet bevestigen
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:15 schreef RonnieJamesDio het volgende:
Ik heb ook nog maar eens op bevestigen gedrukt voor de zekerheid
Was vorig jaar ook al zo en toen twijfelde ik ook al of mensen eraan zouden denken. We kunnen ook niet controleren of die stemmen wel zijn doorgekomenquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.
In de mail toch?quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het sowieso raar dat ze nergens zeggen dat je je stem moet bevestigen
Als Claudia op die manier niet op 1 komt, dan zie ik het door de vingers.quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Als veel mensen dit niet weten en het was daadwerkelijk een probleem, is dat toch best kut.
Jij werkt bij Radio 2?quote:Op vrijdag 2 december 2016 12:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook al zo en toen twijfelde ik ook al of mensen eraan zouden denken. We kunnen ook niet controleren of die stemmen wel zijn doorgekomen
Nee, ik bedoel 'wij' als in de stemmers zelf. Je kan niet controleren of Radio 2 je stem heeft geregistreerd als je niet op bevestigen hebt gedrukt.quote:
da's een cool lijstjequote:Op donderdag 1 december 2016 22:42 schreef laxus13 het volgende:
Dit is natuurlijk veruit het beste lijstje die ik ben tegen gekomen
https://stemmen.top2000.n(...)?page=1&q=&view=list
Hopelijk ook nog wat meer nummers van The Isley Brothers, Summer Breeze heb ik op gestemdquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Highways of my Life gaat de lijst halen
ergens tussen de 1200 en 1400 ongeveer staat ie nu al.
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Hopelijk ook nog wat meer nummers van The Isley Brothers, Summer Breeze heb ik op gestemd
En Between the Sheets?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.
Kansloos, vrees ik.quote:
Zal lastig worden maar je weet het maar nooitquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verwacht ik dan weer niet. Er is behoorlijk 'gestuurd' om deze er nu in te krijgen.
Van mij mag het hoor, ze hebben natuurlijk al een paar hele ouwe klassiekers,quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:57 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Zal lastig worden maar je weet het maar nooit
Origineel van Summer Breeze staat ook in de keuzelijst trouwens maar deze cover vind ik dan nog net ff wat lekkerder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor, ze hebben natuurlijk al een paar hele ouwe klassiekers,
maar ook die 5,6 albums die ze midden jaren '70 uitbrachten zijn allemaal zo lekker.
Het is dat ze wat teveel covers erop zetten, anders waren het allemaal wel classic albums.
wel jammer dat het door extra aandacht van de dj's komt, want verstandige mensen stemmen er al jaren op.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Highways of my Life gaat de lijst halen
ergens tussen de 1200 en 1400 ongeveer staat ie nu al.
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kentquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel jammer dat het door extra aandacht van de dj's komt, want verstandige mensen stemmen er al jaren op.
je weet best wat ik bedoel...quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kent
Ik ken het door de extra aandacht. Maar toen zag ik dat Bart het vorig jaar ook al in zijn lijstje had.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Door die extra aandacht van dj's is waarschijnlijk ook waardoor jij het kent
En Ekdom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:44 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ken het door de extra aandacht. Maar toen zag ik dat Bart het vorig jaar ook al in zijn lijstje had.
En bedankt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stemmen te weinig vrouwen volgens Jeroen...
Die heeft het dus echt niet begrepen. Al maak ik uitzonderingen voor het lijstje van Cee.
Nouja, het kán wel.quote:
Mannen die alleen maar op Metallica en Rammstein stemmen hoeven van mij dan weer niet. Dus ik zie graag een mooie mix van stemmen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Alleen die vrouwen die op Claudia en Racoon stemmen enzo hoeven van mij niet zo...
Hoeft van mij ook niet zo. (Al vind ik One wel een erg mooi liedje)quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Mannen die alleen maar op Metallica en Rammstein stemmen hoeven van mij dan weer niet. Dus ik zie graag een mooie mix van stemmen.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er stemmen te weinig vrouwen volgens Jeroen...
Die heeft het dus echt niet begrepen. Al maak ik uitzonderingen voor het lijstje van Cee.
Je vergeet Ilse De Lange en Marco Borsato. Zonder vrouwen hadden we een Top 2000 zonder Marco Borsato.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Alleen die vrouwen die op Claudia en Racoon stemmen enzo hoeven van mij niet zo...
de meeste dromen zijn bedrogquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je vergeet Ilse De Lange en Marco Borsato. Zonder vrouwen hadden we een Top 2000 zonder Marco Borsato.
Veel wilden graag op We Used To Wait stemmenquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Zou lache zijn als Arcade Fire met Reflektor in de top 500 komt.
En Adele niet te vergeten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het kán wel.
Ik denk Purple Rain op nummertje één. Pure gok.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:19 schreef richolio het volgende:
Ik denk gewoon weer Bohemian Rhapsody op 1
Ik kan dat echt niet hebben, oprotten met Adele, schijtmuziek.quote:
heb ik wel gedaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Veel wilden graag op We Used To Wait stemmenDus denk het helaas niet
t is niet te hopen!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Afgaande op de lijstjes die ik heb gezien zal het mij niks verbazen dat Fix You zomaar eens de top 3 binnen kan komen
We Used To Wait of Reflektor? Die eerste toch, dacht ikquote:
quote:Op vrijdag 2 december 2016 06:48 schreef Cee het volgende:
Jeroen KidV vertelt:
- Hello van Adele keldert als een malle
- gemiddelde bouwjaar van nummers uit de keuzelijst is 1994
- artiesten die het dit jaar opvallend goed doen zijn War on Drugs en Typhoon
- de recente doden doen het goed in de lijst en degene die het beste doodgegaan is qua Top 2000 is Bowie.![]()
![]()
![]()
Om je dood te lachen inderdaad.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:53 schreef Slobeend het volgende:
Zou lache zijn als Arcade Fire met Reflektor in de top 500 komt.
Klopt. Alleen op The Suburbs al vijf betere nummers.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat We Used to Wait überhaupt in de keuzelijst? Toch wel zo'n beetje het laatste nummer van Arcade Fire waar ik aan zou denken.
omdat het de enige is die in de hitlijst gestaan heeft en ook wel eens gedraaid wordt op radio 2.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom staat We Used to Wait überhaupt in de keuzelijst? Toch wel zo'n beetje het laatste nummer van Arcade Fire waar ik aan zou denken.
die eerste idd, vanwege logica.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:16 schreef richolio het volgende:
[..]
We Used To Wait of Reflektor? Die eerste toch, dacht ik
Tja, ik denk toch echt dat Reflektor meer kans maakt. Maar je moet natuurlijk op je favo nummers kiezenDaar stem je natuurlijk op verder
Nederland is een smakeloos land.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat het de enige is die in de hitlijst gestaan heeft en ook wel eens gedraaid wordt op radio 2.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos land.
Ik was vooral verrast Nick Drake in de keuzelijst aan te treffen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]dat klinkt alsof je er door verrast wordt.
is er in Nederland een beter alternatief? Ik vraag het me af.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik was vooral verrast Nick Drake in de keuzelijst aan te treffen.
Een van de grootste singer-songwriters ooit, na al die jaren eindelijk in de lijst. Duurt even, maar dan heb je ook wat.
Radio 2
Voor de betere alternatieven moeten we naar België. Daar hebben ze er wel verstand van.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
is er in Nederland een beter alternatief? Ik vraag het me af.
No Cars Go is ook mijn favoriet, maar van We Used To Wait hoor ik nou echt nóóit iemand. Niet onder de fans, maar ook daarbuiten niet. Reflektor heeft dat meer, maar heeft bijvoorbeeld ook op Spotify alleen al meer dan 20+ miljoen meer streams dan WUTW. Daarbij heeft Bowie erin meegezongen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
die eerste idd, vanwege logica.
Mijn favoriet is overigens No cars go.
Personal Jesus, heerlijk! Kaiser Chiefs!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Depeche Mode - Personal Jesus
Kaiser Chiefs - Oh my God
Jouw moeder heeft best een goede smaakquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb namens mijn moeder ook nog maar een lijstje ingestuurd vandaag:
The Isley Brothers - The highways of my life
Bob Marley - Redemption Song
Jett Rebel - Tonight
David Bowie - Life on Mars
Di-rect - Times are changing
Billy Idol - Eyed without a face
Janis Joplin - Try just a little bit harder
John Lennon - Imagine
Yazoo - Don't go
Carpernters - Top of the world
Cat Stevens - Morning has broken
Chicago - If you leave me now
Depeche Mode - Personal Jesus
Kaiser Chiefs - Oh my God
Shocking blue - Love buzz
Saybia - I surrender
The Smiths - Girlfriend in a coma
Cheap Trick - I want you to want me
Chef's Special - On shoulders
Jefferson Airplane - White rabbit
Cock Robin - I thought you were on my side
UB40 - Please don't make me cry
Arcade Fire - Rebellion (Lies)
Jimmy Ruffin - What becomes of the broken hearted
Dillinger - Cocaine in my brain
Donna Summer - I feel love
David Bowie - Lazarus
Selecter - On my radio
Je hebt helemaal gelijk. Ik heb op WUTW gestemd, maar dat had Reflektor moeten zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
No Cars Go is ook mijn favoriet, maar van We Used To Wait hoor ik nou echt nóóit iemand. Niet onder de fans, maar ook daarbuiten niet. Reflektor heeft dat meer, maar heeft bijvoorbeeld ook op Spotify alleen al meer dan 20+ miljoen meer streams dan WUTW. Daarbij heeft Bowie erin meegezongen.Dus ik snap je logica niet zo eigenlijk, no offence
Thnx.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Personal Jesus, heerlijk! Kaiser Chiefs!![]()
Goede smaak hoor.
Klopt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:32 schreef cafca het volgende:
[..]
Jouw moeder heeft best een goede smaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
En ook nog Jett Rebelquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb namens mijn moeder ook nog maar een lijstje ingestuurd vandaag:
het is de logica van hits en AirPlay op dit bewuste radio station. Niets meer of minder.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef richolio het volgende:
[..]
No Cars Go is ook mijn favoriet, maar van We Used To Wait hoor ik nou echt nóóit iemand. Niet onder de fans, maar ook daarbuiten niet. Reflektor heeft dat meer, maar heeft bijvoorbeeld ook op Spotify alleen al meer dan 20+ miljoen meer streams dan WUTW. Daarbij heeft Bowie erin meegezongen.Dus ik snap je logica niet zo eigenlijk, no offence
Ik ook niet hoor. Ik denk alleen eigenlijk dat er helemaal geen Arcade Fire in de lijst komt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
het is de logica van hits en AirPlay op dit bewuste radio station. Niets meer of minder.
Dat Bowie heeft meegezongen op reflector weten alleen de arcade Fire fans. En de dagkaarten van BKS, waar ze komen, is nog niet uitverkocht. Kortom er zijn minder Arcade Fire fans dan iedereen denkt en bovendien zullen ook lang niet alle fans gaan stemmen voor de top 2000.
Kortom ik zie geen enkele zwakte in mijn argumentatie.
Overigens wordt Ready to start ook wel eens op de radio gedraaid en die miste dan weer in de keuzelijst.
Maar als er een ander nummer van Arcade Fire in komt, heb ik daar geen problemen mee hoor.
tja Majo heeft een actie opgezet voor Rebellion (lies), terwijl dit nummer niet in de keuzelijst stond. Dat maakt mijn inziens de kans kleiner dat dit nummer de lijst haalt, maar je weet het niet hè?!quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:38 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik denk alleen eigenlijk dat er helemaal geen Arcade Fire in de lijst komt.Het lijkt alsof men veel te verdeeld heeft gestemd over de nummers.
qftquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Klopt. Alleen op The Suburbs al vijf betere nummers.
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijstquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh ja, Claudia de Breij mag ook wel uit de top 10 met dat nummer, kan ik ook niet dragen. Wat ben ik ook een verschrikkelijk mens.
Daar heb ik op gestemd, graag gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:30 schreef peaceman het volgende:
This old heart of mine is ook prachtig.
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Sommige van Spinvis missen ook. Zo jammer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijst
Dat is ook een prachtig nummerquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.
Niet geheel verrassendquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef Diaan73 het volgende:
Net op radio2: David Bowie, Prince en Leonard Cohen hoog in de lijst.
maar niet getreurd , heel lang kon je slechts "voor ik vergeet" kiezen. Dit jaar stond "bagagedrager" voor het eerst in de keuzelijstquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Sommige van Spinvis missen ook. Zo jammer.
Ik kende het vaag en toen zat ik eens rustig op de bank Pinkpop live te kijken toen Arcade Fire tijdens dat lied, samen met het publiek werd overdonderd met snippers en een hoosbui en dat beeld, die euforie ben ik nooit meer vergeten. Wat zag dat er als een tornado kleuren en geluk uit. Ik kijk het nog regelmatig terug.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook een prachtig nummerEen van mijn lievelingsnummers van AF.
Wij waren bij dat optreden. Geweldig was dat.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kende het vaag en toen zat ik eens rustig op de bank Pinkpop live te kijken tien Arcade Fire tijdens dat lied optrad met snippers en een hoosbui en dat beeld, die euforie ben ik nooit meer vergeten. Wat zag dat er als een tornado kleuren en geluk uit. Ik kijk het nog regelmatig terug.
Die gaat wel stijgen, top 3 denk ik niet maar plaats 6/7 ofzo denk ik. Black hopelijk ook eens de top 10 in maar die heeft z'n top wel bereikt.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:14 schreef KolonelBroodje het volgende:
Afgaande op de lijstjes die ik heb gezien zal het mij niks verbazen dat Fix You zomaar eens de top 3 binnen kan komen
Pyramid Song zou niet misstaan in de Top.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:42 schreef peaceman het volgende:
Overigens staan voor mij, als fan van Radiohead echt totaal de verkeerde nummers in de keuzelijst. Het is niet anders. Ze staan er in elk geval in!
Stond het hoogst in de single top 100quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik ook, maar ik vind zeker 15 nummers beter. Verreweg de meesten van na OKC.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pyramid Song zou niet misstaan in de Top.
Overigens vind ik Street Spirit wel een prachtig liedje.
Hmm, toch vreemd. Niet echt het meest voor de hand liggende nummer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Na Here Comes the Nighttime het enige AF nummer dat ik kende voordat hier de reflektors en rebellions om de oren vlogen.
Beter dan Pyramid Song of Street Spirit?quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik vind zeker 15 nummers beter. Verreweg de meesten van na OKC.
Eefje en Roosquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:45 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
en Eefje de Visser en Roosbeef en meer van dat NL spul ontbreekt helaas in de keuzelijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |