SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf morgen gaan we verder met:
(1) Glen Durrant - Norbert Attard
(16) Martin Phillips - Davy van Baelen
(8) Darius Labanauskas - Steve Alker
(9) Wesley Harms - Raymond Smith
------
(4) Jamie Hughes - (29) Gary Robson
(13) Jim Williams - Robert Allenstein
(5) Martin Adams - John O'Shea
(12) Brian Dawson - Jeff Smith
---------------------
(2) Scott Mitchell - Oskar Lukasiak
(15) Geert de Vos - Michael Meaney
(7) Dean Reynolds - Neil Duff
(10) Darryl Fitton - Dave Parletti
------
(3) Danny Noppert - Kylie Edmunds
(14) Richard Veenstra - Alan Soutar
(6) Scott Waites - David Copley
(11) Mark McGeeney - (22) James Hurrell
Deze topshow is te bekijken op Premier Sports, daarnaast is het te volgen op de livestream van Winmau
In die vierde leg had hij wel wat spanning om uit te gooien, maar scoren kan hij wel zegquote:Op vrijdag 2 december 2016 12:44 schreef Kopiko het volgende:
Jongensfinale: Van Tergouw (Ned) - Maiden (Eng) 4-1
Van Tergouw veelbelovend, 1x 180 en gooide de zaak uit met een 116.
Nu gaat het in elk geval primaquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:52 schreef hafcfan het volgende:
Die stream is zo slecht. Zelfs dat kan de BDO niet
Nu werkt die wel ja.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nu gaat het in elk geval prima
Man wat gooit die Belg traag
Wie is Andre Hazes Jr.?quote:Op vrijdag 2 december 2016 16:06 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie dat Andre Hazes Jr. zijn worp nog maar eens heeft aangepast. Gooit nu ongeveer in het tempo van Ricky Evans.
Ik versta der geen kut van.quote:
Dat kind is 13quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Mother of God.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vorig jaar was ze 12, aldus dit pijnlijk slecht geschreven interview.quote:
Ik ga me ook maar eens inschrijvenquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:42 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was niet zo'n beste start.
quote:Glen Durrant (England) v Davy Van Baelen (Belgium)
Wesley Harms (Netherlands) v Darius Labanauskas (Lithuania)
Deta Hedman (England) v Corrine Hammond (Australia)
John O'Shea (Rep. of Ireland) v Brian Dawson (England)
Anastasia Dobromyslova (Russia) v Maria O'Brien (England)
Jim Williams (Wales) v Jamie Hughes (England)
Aileen de Graaf (Netherlands) v Trina Gulliver MBE (England)
Kiley Edmunds (Canada) v Alan Soutar (Scotland)
Lisa Ashton (England) v Vicky Pruim (Sweden)
Mark McGeeney (England) v Scott Waites (England)
Dean Reynolds (Wales) v Darryl Fitton (England)
Geert de Vos (Belgium) v Scott Mitchell (England)
gelukkig gooit jelle L geen BDOquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:59 schreef Mani89 het volgende:
Mother of God.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En wijquote:
Bedankt voor het vertrouwenquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En wij
Alhoewel, als ik die gemiddelden zie die wimderon postte moet jij het ook wel kunnen
Tiendepijldarter gespotquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:30 schreef Tagliano het volgende:
Harms met een lager 9dart average dan total
Beeldkwaliteit is wel goed en geen lag ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:43 schreef Zipportal het volgende:
Wat een pleuris stream ook. Straalt wel BDO kwaliteit uit.
Sjon Micheal komt ook weer opdagen straks bij de PDC geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2016 13:54 schreef luckass het volgende:
[..]
KolossaalZwart met die trilpijlen kan ik niet naar kijken.
Als Hammond nou gewoon dubbel 4 gooide in plaats van midden in de D13quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2016 14:12 schreef Tagliano het volgende:
Toch mooi opgehaald naar 69 gemiddeld
Zij is 32, zou rakenquote:Op zaterdag 3 december 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Aan jullie de vraag: mannendarts of vrouwendarts?
[ afbeelding ]
Als dit een vrouw is ga ik vanaf nu voor de mannenliefdequote:Op zaterdag 3 december 2016 14:52 schreef Tagliano het volgende:
Aan jullie de vraag: mannendarts of vrouwendarts?
[ afbeelding ]
Dit is een vrouw.quote:Op zaterdag 3 december 2016 15:01 schreef luckass het volgende:
[..]
Als dit een vrouw is ga ik vanaf nu voor de mannenliefde
Umquote:Op zaterdag 3 december 2016 15:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit is een vrouw.
Althans, het doet mee met vrouwendarts
quote:
BLEG staat voor het gevoel dat je bij dit soort wedstrijden krijgt?quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Precies 1 keer 140 en precies 0 keer 180
Beste leg ging in 20 darts, geloof ikquote:Op zaterdag 3 december 2016 16:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
BLEG staat voor het gevoel dat je bij dit soort wedstrijden krijgt?
Die meisjes van 12 gooiden dezelfde gemiddeldes.quote:
Misschien is het enigszins hoopgevend voor de toekomst danquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:48 schreef Mani89 het volgende:
De Graaf en de "legendarische" Trina Gulliver halen hetzelfde average als die 12-jarige meisjes, echt lachwekkend. Een paar weken terug kregen al die oude dikke wijven ook nog keihard klop van Beau Greaves (12). Totaal niet serieus te nemen.
Staat er ook onder idd. "Darts: 26, 24, 20, 24"quote:Op zaterdag 3 december 2016 16:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Beste leg ging in 20 darts, geloof ik
Gelukkig heb ik vandaag ook wel iets hoger niveau gezienquote:Op zaterdag 3 december 2016 19:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Staat er ook onder idd. "Darts: 26, 24, 20, 24"
quote:Op zondag 4 december 2016 12:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehandicaptendarts. Voor ieder wat wils bij BDO
Om direct daarna een elfdarter te gooienquote:Op zondag 4 december 2016 16:18 schreef wimderon het volgende:
Fitton staat 70 gemiddeld te speren na 2 sets.
Lekker vanaf 12.00 aan de zuipquote:Op zondag 4 december 2016 19:43 schreef Tagliano het volgende:
De commentatoren zijn alvast goed dronken
Heerlijk hoorquote:Op zondag 4 december 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker vanaf 12.00 aan de zuip
Duzza bewijst iig dat hij veel te goed is. Noppert heeft nog wel wat te bewijzenquote:Op zondag 4 december 2016 19:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heerlijk hoor
Wel eenzijdig potje op komst helaas
En mensen mij maar een idioot noemen dat ik het nog wilde zien na drie potjesquote:Op zondag 4 december 2016 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duzza bewijst iig dat hij veel te goed is. Noppert heeft nog wel wat te bewijzen
Durrant toch niet zo overtuigend als vorig jaar op de Masters.quote:Op zondag 4 december 2016 19:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Duzza bewijst iig dat hij veel te goed is. Noppert heeft nog wel wat te bewijzen
Met een gemiddelde leeftijd van 57 schat ik zoquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een dooie bedoening daarNog geen 30 mensen
Nog laag geschatquote:Op zondag 4 december 2016 20:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met een gemiddelde leeftijd van 57 schat ik zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |