De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, ik vind ryanair maar tegenvallend qua deals de laatste tijd.
ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.
Toch vind ik 34 heen en terug vanaf SCHIPHOL een hele goede deal. Vanaf eindhoven? Mwah.
De enige reden dat ik in eindhoven zou willen wonen, is het vliegveld, haha.
Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.
als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...quote:Op woensdag 14 december 2016 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.
Ik zou dan juist kiezen voor Malaga heen, Sevilla terug of omgekeerd en wat tussenliggende plaatsen meepakken.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...
Lol wat? Malaga is zelf al een erg leuke stad, er zijn daar genoeg stranden, er zijn een heleboel andere mooie plaatsen daar in de buurt etc.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.
Nog effe Rome en venetie pakken, dan heb ik vrijwel alle coole ryanair bestemmingen gedaan.
mooi eiland, heel mooi.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:23 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou graag ook zien dat ze naar Ponta Delgada vliegen vanaf eindhoven. Is wel ver maar die toestellen halen dat makkelijk.
Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
RyanAir vliegt helemaal niet naar Shannon vanuit Nederland. Zelfs niet vanuit Weeze of Charleroi.
Dus ik zou niet weten hoe ik er heen z ou moeten vliegen, haha.
Sneeuwval in ierland? Dat is volgens mij wel heel zeldzaam.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:24 schreef kaiserhenk het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjes
Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
Maar op een normale plek is een helquote:Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.
ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheekquote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheek
Maar als jij elitair wil doen voor 100¤ meer...
ik woon in Eindhoven en wil naar Lanzarote. Dan ga je met Ryanair. Punt.quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.
Elitair is het zeker niet, maar het is toch wel prettig om mijn stoel te kunnen verstellen zodat ik comfortabel zit.
Je kan je ook aanstellen natuurlijk. Echt heel comfortabel is het niet maar je krijgt er niks van. Er zijn ook mensen die 2 uur staan in een overvolle trein.quote:
"slingert Google aan"quote:
goed toeven hoor daar.quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdaad, voor die 2 uur dat je tijdens Europese vluchten erin zit doe ik ook niet moeilijk, dan pak ik gewoon de goedkoopste maatschappij.
[..]
"slingert Google aan"
Oh de Azoren, dat is wel een eind weg ja.
ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je hebt er eens motor gereden toch? Is het een mooi eiland daarvoor? En via Lissabon toch vrij goedkoop te komen (LIS-PDL 35¤ in goede tijden)?quote:Op zondag 18 december 2016 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...
Waar woon je ook weer? Varna? Wizz Air heeft recentelijk varna-eindhoven aangekondigd namelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Dven het volgende:
Het gerucht gaat dat Ryanair gaat vliegen op het vliegveld hier in de stad. Zou goud zijnReisjes verkort van 11 uur naar iets van 4 uur
Veliko Tarnovo. Varna is voor mij niet relevant want min of meer dezelfde reisafstand als Sofia (en Plovdiv, Boekarest en Burgasquote:Op maandag 19 december 2016 11:53 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Waar woon je ook weer? Varna? Wizz Air heeft recentelijk varna-eindhoven aangekondigd namelijk.
Wist niet dat het daar zo groot was joh.quote:Op maandag 19 december 2016 11:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Veliko Tarnovo. Varna is voor mij niet relevant want min of meer dezelfde reisafstand als Sofia (en Plovdiv, Boekarest en Burgas) terwijl de vluchttijd wel langer is.
Gorna Oryahovitsa (stad hier 5 KM vandaan) heeft een vliegveld, waar twee low-budget maatschappijen aangegeven hebben op te willen vliegen. In de wandelgangen is Ryanair al genoemd. Wizzair zou een logische volgende zijn.
Zal me verbazen als hij uiteindelijk onder de streep veel armer dan jou is hoor.quote:Op maandag 19 december 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Waarom ga je in een straatarm land wonen?
Er komen circa een miljoen toeristen per jaar, een aantal wat nog steeds sterk groeit. Momenteel zijn er geen commerciële vluchten meer maar het vliegveld is onlangs door een investeerder opgekocht die het commercieel gaat uitbaten. Engelstalige informatie is maar mondjesmaat beschikbaar maar het gaat de goede kant op.quote:Op maandag 19 december 2016 12:02 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wist niet dat het daar zo groot was joh.
Ik kan momenteel niks over dat vliegveld vinden, zijn er uberhaupt commerciele vluchten heen?
quote:Two well-known budget carriers and cargo flights operators will fly to and from Gorna Oryahovitsa airport according to information published today in Borba Newspaper; the names of the companies remain undisclosed though. Investmentс of nearly 32 million leva over a period of 35 years are laid down in the development plan for the air complex, which was provided to the government with regard to the concession procedure by the concessionaire Civil Airport of Gorna Oryahovitsa. With the submission of the development plan the new owner takes possession of the airport and its assents. The prospects for the airport are very good – it is becoming one of the most promising as less than ten kilometres away, near the village of Polikraishte, will be the junction where the future Hemus Highway and Ruse – Veliko Tarnovo Expressway will intersect.
Ik ben een beetje de interesse verloren om nog inhoudelijke reacties op dit soort kinderlijke vragen te gevenquote:Op maandag 19 december 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Is maar net een beetje afhankelijk van waar je zit uiteraard. Maar zo moet je de randstad ook niet willen vergelijken met Oost-Groningen bijvoorbeeld. En die tegenstellingen zijn in minder ontwikkelde landen vanzelfsprekend enkel maar groter.quote:Op maandag 19 december 2016 12:04 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Zal me verbazen als hij uiteindelijk onder de streep veel armer dan jou is hoor.
Bulgarije niet geweest maar wel macedonie. Daar is het wel echt een aggenebbisj pauperzooi zeg. Zou ik niet willen wonen. Maar het land zelf is mooi, de mensen vriendelijk, lekker eten... Dat dan weer wel.
Stuur je die filantroop dan wel even een mailtje dat ze die vluchten laat op de dag plannen zodat Liesje1979 zich niet verslaapt?quote:Op maandag 19 december 2016 12:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Er komen circa een miljoen toeristen per jaar, een aantal wat nog steeds sterk groeit. Momenteel zijn er geen commerciële vluchten meer maar het vliegveld is onlangs door een investeerder opgekocht die het commercieel gaat uitbaten. Engelstalige informatie is maar mondjesmaat beschikbaar maar het gaat de goede kant op.
Stadje heeft geluk dat een Amerikaanse miljardair en filantroop verliefd is op het gebied. Heeft al tientallen miljoenen euro's in de stad gestoken de voorbije 20 jaar. Vermoed dat hij ook hier weer achter zit.
[ afbeelding ]
[..]
Liesje wil naar Sofiaquote:Op maandag 19 december 2016 12:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Stuur je die filantroop dan wel even een mailtje dat ze die vluchten laat op de dag plannen zodat Liesje1979 zich niet verslaapt?
Niet te enthousiast hequote:Op maandag 19 december 2016 12:37 schreef liesje1979 het volgende:
Lol.
Maar Dvens stad bekijken is ook wel tof.
Budgetcarrierles 1 : Vliegtijden zijn nooit gunstigquote:Op maandag 19 december 2016 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jonge, ik zou het serieus overwegen hoor. Mits gunstige vliegtijden.
Als ik kom mag ik dan ook een magneetje uitzoeken?quote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Budgetcarrierles 1 : Vliegtijden zijn nooit gunstig
Sowieso krijg je een fraai koelkastmagneetje cadeau! Voor iedere mod in TRV + Dannyquote:Op maandag 19 december 2016 13:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als ik kom mag ik dan ook een magneetje uitzoeken?
ben jij die vent uit boer zoekt vrouw?quote:Op maandag 19 december 2016 12:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben een beetje de interesse verloren om nog inhoudelijke reacties op dit soort kinderlijke vragen te geven
quote:Op maandag 19 december 2016 13:17 schreef Yreal het volgende:
[..]
ben jij die vent uit boer zoekt vrouw?
mooi zeker. Niet echt veel vergelijksmateriaal, en ik ben ook niet bepaald rossi, maar zeker cool.quote:Op maandag 19 december 2016 10:50 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Je hebt er eens motor gereden toch? Is het een mooi eiland daarvoor? En via Lissabon toch vrij goedkoop te komen (LIS-PDL 35¤ in goede tijden)?
Oeps wilde eigenlijk je Azoren post quoten
Ik ook zeker niet, dus dan lijkt me de motor wel een fijn vervoersmiddel op zo'n eiland.quote:Op maandag 19 december 2016 15:04 schreef Yreal het volgende:
[..]
mooi zeker. Niet echt veel vergelijksmateriaal, en ik ben ook niet bepaald rossi, maar zeker cool.
En lis pdl kost bijna niks op goede dagen
quote:Op maandag 19 december 2016 16:15 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Ik ook zeker niet, dus dan lijkt me de motor wel een fijn vervoersmiddel op zo'n eiland.
Het is dat ze je Wajong daar niet uitkeren, nou ja... boven de 50 wel hoorde ik vanmorgen op de radio, anders zou je daar toch een beter leven hebben dan hier drie hoog achter in een bezemkast. Toch?quote:Op maandag 19 december 2016 12:03 schreef 0906 het volgende:
[..]
Zeg buzz, wanneer vloog jij eigenlijk voor het laatst met Ryanair?quote:Op maandag 19 december 2016 22:33 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Het is dat ze je Wajong daar niet uitkeren, nou ja... boven de 50 wel hoorde ik vanmorgen op de radio, anders zou je daar toch een beter leven hebben dan hier drie hoog achter in een bezemkast. Toch?
En voor de topic relevantie, je hebt al ervaring met RyanAir, dus wat let je om een paar tientjes van die 600 euro stuk te slaan en het een s met eigen ogen te gaan bekijken. Wellicht sla je ook nog een Bulgaarse schone aan de haak.
Één x ooit naar Shannon voor een weekend weg, één x naar Bergamo zakelijk en een aantal keren van Weeze naar Stava in Zweden omdat ik toen in Norrkoping werkte. Mee gestopt toen KLM op LingKoping ging vliegen. Dus dat zal minstens een jaar of acht geleden zijn. Maar ik zie op Budapest nog regelmatig die hordes naar zo'n Ryanair toestel lopen, en dan denk ik, nee doe maar niet. Zal best prima zijn voor een weekendje weg en wie weet wanneer ik daar ooit weer de behoefte aan heb, kan het zo maar zijn dat we met Ryanair vliegen. Voorlopig lukt het nog steeds om dat soort weekendjes aan een zakelijke trip vast te plakken.quote:Op maandag 19 december 2016 22:38 schreef MCH het volgende:
[..]
Zeg buzz, wanneer vloog jij eigenlijk voor het laatst met Ryanair?
Er zullen er natuurlijk maar weinig zijn die voor hun lol ryanair vliegen. Het zit zo vol omdat het zo goedkoop is. Als die mensen ook zakelijk konden vliegen zou ryanair lang niet zo groot zijn denk ik.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Één x ooit naar Shannon voor een weekend weg, één x naar Bergamo zakelijk en een aantal keren van Weeze naar Stava in Zweden omdat ik toen in Norrkoping werkte. Mee gestopt toen KLM op LingKoping ging vliegen. Dus dat zal minstens een jaar of acht geleden zijn. Maar ik zie op Budapest nog regelmatig die hordes naar zo'n Ryanair toestel lopen, en dan denk ik, nee doe maar niet. Zal best prima zijn voor een weekendje weg en wie weet wanneer ik daar ooit weer de behoefte aan heb, kan het zo maar zijn dat we met Ryanair vliegen. Voorlopig lukt het nog steeds om dat soort weekendjes aan een zakelijke trip vast te plakken.
8 jaar geleden had ryanair nog free seating. Dus totaal onvergelijkbaar met hoe het nu is. Nu heb je gewoon een assigned seat.quote:Op maandag 19 december 2016 23:18 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Één x ooit naar Shannon voor een weekend weg, één x naar Bergamo zakelijk en een aantal keren van Weeze naar Stava in Zweden omdat ik toen in Norrkoping werkte. Mee gestopt toen KLM op LingKoping ging vliegen. Dus dat zal minstens een jaar of acht geleden zijn. Maar ik zie op Budapest nog regelmatig die hordes naar zo'n Ryanair toestel lopen, en dan denk ik, nee doe maar niet. Zal best prima zijn voor een weekendje weg en wie weet wanneer ik daar ooit weer de behoefte aan heb, kan het zo maar zijn dat we met Ryanair vliegen. Voorlopig lukt het nog steeds om dat soort weekendjes aan een zakelijke trip vast te plakken.
De eerste is kut met perenquote:Op maandag 26 december 2016 16:15 schreef Yreal het volgende:
net een mailtje, dat ryanair met acties gaat beginnen, t/m 3 januari. Hopen op goeie deals deze keer.
Huh? Heb deze week nog met ideal betaald?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:53 schreef Frits_Teddy het volgende:
Weet iemand sinds wanneer en waarom je niet meer met ideal kan betalen bij Ryanair? Vorige maand ging dat nog, gisteren met geen mogelijkheid te doen. Kon de optie alleen nog maar op mijn tablet aanvinken maar vervolgens niet meer betalen
Krijg in de app, in de browser op mijn telefoon en op de pc alleen nog maar als optie credit/debetcard en paypal. In de browser op de tablet gaf hij wel nog die optie maar toen ik op 'nu betalen' klikte gebeurde niks meer. Volgens hun eigen site zijn de enige opties ook nog maar die 2 en Duitse SEPA overschrijvingeniet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Heb deze week nog met ideal betaald?
Had ook even op de site gekeken maar zag het inderdaad. Vaag, dinsdag kon het nog. Heb je geen (prepaid) creditcard?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:11 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Krijg in de app, in de browser op mijn telefoon en op de pc alleen nog maar als optie credit/debetcard en paypal. In de browser op de tablet gaf hij wel nog die optie maar toen ik op 'nu betalen' klikte gebeurde niks meer. Volgens hun eigen site zijn de enige opties ook nog maar die 2 en Duitse SEPA overschrijvingeniet.
Heb inderdaad een creditcard. Maar ik kreeg een beetje last van principiële jeuk om die ¤2 toeslag die je moet betalen bij CC en pp betalingen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Had ook even op de site gekeken maar zag het inderdaad. Vaag, dinsdag kon het nog. Heb je geen (prepaid) creditcard?
Toen ik boekte heb ik gewoon met ideal kunnen betalen? Is er wat mis?quote:Op vrijdag 30 december 2016 14:53 schreef Frits_Teddy het volgende:
Weet iemand sinds wanneer en waarom je niet meer met ideal kan betalen bij Ryanair? Vorige maand ging dat nog, gisteren met geen mogelijkheid te doen. Kon de optie alleen nog maar op mijn tablet aanvinken maar vervolgens niet meer betalen
Wanneer heb je geboekt?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Toen ik boekte heb ik gewoon met ideal kunnen betalen? Is er wat mis?
Wanneer was dat? Want we hebben net al geconstateerd dat het dinsdag iig nog kon en nu niet meer. Kennelijk bieden ze die diensten niet meer aan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:07 schreef 0906 het volgende:
[..]
Toen ik boekte heb ik gewoon met ideal kunnen betalen? Is er wat mis?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Heb deze week nog met ideal betaald?
twitter:Ryanair twitterde op donderdag 08-12-2016 om 19:50:15@Manon_Kovacs Hi Manon, have you tried to book with cards? iDeal will only work if you book on the Dutch website. Thanks MV reageer retweet
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:09 schreef 0906 het volgende:
[..]twitter:Ryanair twitterde op donderdag 08-12-2016 om 19:50:15@Manon_Kovacs Hi Manon, have you tried to book with cards? iDeal will only work if you book on the Dutch website. Thanks MV reageer retweet
Toen ik met iDeal betaalde was dit gewoon gratis, voor creditcard moest je extra ¤2 betalen voor de transactiekosten.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dus dat het niet meer kan.
Klopt, dat was dinsdag ook nog gewoon het geval. Maar nu lijkt die optie dus verdwenen te zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:40 schreef 0906 het volgende:
[..]
Toen ik met iDeal betaalde was dit gewoon gratis, voor creditcard moest je extra ¤2 betalen voor de transactiekosten.
Voor paypal moet je indirect ook extra bijbetalen, idem voor die prepaid kaart.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik heb maandag geboekt en kom ideal niet naar voren krijgen via App en mobiele site, heb toen paypal maar gebruikt, die 0,78 euro was wel 'n beetje jammer
dat zeg ik toch ook?quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:56 schreef 0906 het volgende:
[..]
Voor paypal moet je indirect ook extra bijbetalen, idem voor die prepaid kaart.
Vliegen die gewoon met vergelijkbaar nieuw materieel als de Wizz en Ryanairs? Ze hebben vage routes met hele infrequente dienstregelingen maar ze komen nog regelmatig als goedkoopste terug als je laat iets wil regelen.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:31 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yes. Niks bijzonders, gewoon wizzair met normale handbagage maten.
Oef, weet ik het. Ik weet dat wizz met airbussen vliegt en ryanair met 737's, maar ik kan van buiten amper een 737 en een 747 onderscheiden.quote:Op maandag 2 januari 2017 00:04 schreef MCH het volgende:
[..]
Vliegen die gewoon met vergelijkbaar nieuw materieel als de Wizz en Ryanairs? Ze hebben vage routes met hele infrequente dienstregelingen maar ze komen nog regelmatig als goedkoopste terug als je laat iets wil regelen.
ik bedoel meer, geen tupolev geintjes met slecht onderhoud uit de jaren 80?!quote:Op maandag 2 januari 2017 00:11 schreef Yreal het volgende:
[..]
Oef, weet ik het. Ik weet dat wizz met airbussen vliegt en ryanair met 737's, maar ik kan van buiten amper een 737 en een 747 onderscheiden.
Vandaag geboekt en betaald via ideal; kan dus nog gewoon.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt, dat was dinsdag ook nog gewoon het geval. Maar nu lijkt die optie dus verdwenen te zijn.
kwam langs in het boekingsproces. Als je nu de boeking bekijkt zou je het moeten kunnen aanvragen.quote:Op maandag 2 januari 2017 23:17 schreef Katinkat het volgende:
Kan iemand mij vertellen op welk moment je de assistentie kunt aanvragen? Mijn moeder loopt op krukken, momenteel, kan niet lang staan en niet ver lopen.
Op de site staat dat je het via de site moet aanvragen, uiterlijk 48 uur van te voren, maar tijdens het boeken ben ik geen optie tegengekomen. Kom ik die nog tegen bij het online inchecken?
Hier de tekst: "Passagiers die speciale assistentie nodig hebben, kunnen deze tot 48 voor de vlucht op de website van Ryanair boeken.Hierna en tot 12 uur voor de geplande vertrektijd van het vliegtuig, kunnen passagiers contact opnemen met de Ryanair-lijn voor speciale assistentie(tijdens openingstijden).Als u zich niet houdt aan het maximum van 48 uur, is het mogelijk dat de vereiste assistentie niet kan worden verleend en uw reisplannen worden verstoord.
De luchthaven kan de geboekte speciale service alleen leveren als passagiers zich uiterlijk 1 uur en 40 minuten voor vertrek van hun vlucht bij de balie voor bijzondere assistentie melden".
Voor niks naar Sofia?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:07 schreef Yreal het volgende:
Met dat in ons achterhoofd...
Komende tijd nog voor niks naar Sofia en voor 10 euro weer terug met Wizz, voor 15 euro voor barca naar tenerife, voor 44euro een vluchtje binnen de canarische eilanden, voor 20 van tenerife naar madrid. Got to love it.
Dresdenquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Iemand nog goede tips en ideetjes voor een leuke stad in Europa? Stedentrip van ca. 4/5 dagen. Tijdstip mag alles zijn als het maar goedkoop is.
Lissabonquote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Iemand nog goede tips en ideetjes voor een leuke stad in Europa? Stedentrip van ca. 4/5 dagen. Tijdstip mag alles zijn als het maar goedkoop is.
edreams app. Heb ik wel eens eerder gepost. Dm voor linkjequote:Op dinsdag 3 januari 2017 11:01 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Voor niks naar Sofia?Hoe dan? En hoe kom je in Barca als je daar vertrekt
Tja dan zou ik toch denken aan .....quote:Op dinsdag 3 januari 2017 14:49 schreef MichelWuyts het volgende:
Allemaal al geweest. muv Boedapest en Belgradoquote:Op dinsdag 3 januari 2017 18:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Lissabon
Barcelona
Praag
Boedapest
Rome (niet per se heel goedkoop)
Wenen
Belgrado
thnx, ga hier eens wat meer research naar doen.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:54 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Tja dan zou ik toch denken aan .....
Igorre, Tabor, Monopoli, Mittelfart, Berlijn, Leeds of Pontchateau.
gaan ! Budapestquote:Op woensdag 4 januari 2017 09:31 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Allemaal al geweest. muv Boedapest en Belgrado
Haha, lijkt me wel nice. Alleen mijn reisgenoten zijn hier onlangs al geweest.quote:
Niemand Warschau genoemd?quote:Op woensdag 4 januari 2017 09:35 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Haha, lijkt me wel nice. Alleen mijn reisgenoten zijn hier onlangs al geweest.
ook een goeie optie.quote:
Aanraderquote:
Ik ken de methode met Entropay geloofik? Lukt toch maar 1x in 90 dagen ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2017 19:23 schreef Yreal het volgende:
[..]
edreams app. Heb ik wel eens eerder gepost. Dm voor linkje
Mijn vader (87) heeft het inmiddels via de chat geregeld.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 00:25 schreef Yreal het volgende:
[..]
kwam langs in het boekingsproces. Als je nu de boeking bekijkt zou je het moeten kunnen aanvragen.
die werkt voor zover ik weet niet meer. Je gebruikt nu de entropay app, een debit mastercard en kortingscode app10. De 90dagen termijn is wel heel strikt nu. Met entropay kon je er 20 boeken voor ze hem dicht gooidequote:Op woensdag 4 januari 2017 12:49 schreef MeesterBier het volgende:
[..]
Ik ken de methode met Entropay geloofik? Lukt toch maar 1x in 90 dagen ofzo?
ryanair met customer service. Nog steeds een bizar geheel.quote:Op donderdag 5 januari 2017 15:55 schreef Katinkat het volgende:
[..]
Mijn vader (87) heeft het inmiddels via de chat geregeld.
Ik vind die debit mastercards te duur. Dan moet je wel een hele leuke korting krijgen om dat lonend te maken.quote:Op vrijdag 6 januari 2017 12:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
die werkt voor zover ik weet niet meer. Je gebruikt nu de entropay app, een debit mastercard en kortingscode app10. De 90dagen termijn is wel heel strikt nu. Met entropay kon je er 20 boeken voor ze hem dicht gooide
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |