De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.quote:Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Yreal het volgende:
[..]
mwah, ik vind ryanair maar tegenvallend qua deals de laatste tijd.
ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.
Toch vind ik 34 heen en terug vanaf SCHIPHOL een hele goede deal. Vanaf eindhoven? Mwah.
De enige reden dat ik in eindhoven zou willen wonen, is het vliegveld, haha.
Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.
als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...quote:Op woensdag 14 december 2016 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.
Ik zou dan juist kiezen voor Malaga heen, Sevilla terug of omgekeerd en wat tussenliggende plaatsen meepakken.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:13 schreef Yreal het volgende:
[..]
als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...
Lol wat? Malaga is zelf al een erg leuke stad, er zijn daar genoeg stranden, er zijn een heleboel andere mooie plaatsen daar in de buurt etc.quote:Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.
Nog effe Rome en venetie pakken, dan heb ik vrijwel alle coole ryanair bestemmingen gedaan.
mooi eiland, heel mooi.quote:Op woensdag 14 december 2016 00:23 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou graag ook zien dat ze naar Ponta Delgada vliegen vanaf eindhoven. Is wel ver maar die toestellen halen dat makkelijk.
Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjesquote:Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
RyanAir vliegt helemaal niet naar Shannon vanuit Nederland. Zelfs niet vanuit Weeze of Charleroi.
Dus ik zou niet weten hoe ik er heen z ou moeten vliegen, haha.
Sneeuwval in ierland? Dat is volgens mij wel heel zeldzaam.quote:Op woensdag 14 december 2016 10:24 schreef kaiserhenk het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjes
Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
Maar op een normale plek is een helquote:Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.
ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheekquote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.quote:Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheek
Maar als jij elitair wil doen voor 100¤ meer...
ik woon in Eindhoven en wil naar Lanzarote. Dan ga je met Ryanair. Punt.quote:Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.
Elitair is het zeker niet, maar het is toch wel prettig om mijn stoel te kunnen verstellen zodat ik comfortabel zit.
Je kan je ook aanstellen natuurlijk. Echt heel comfortabel is het niet maar je krijgt er niks van. Er zijn ook mensen die 2 uur staan in een overvolle trein.quote:
"slingert Google aan"quote:
goed toeven hoor daar.quote:Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdaad, voor die 2 uur dat je tijdens Europese vluchten erin zit doe ik ook niet moeilijk, dan pak ik gewoon de goedkoopste maatschappij.
[..]
"slingert Google aan"
Oh de Azoren, dat is wel een eind weg ja.
ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...quote:Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je hebt er eens motor gereden toch? Is het een mooi eiland daarvoor? En via Lissabon toch vrij goedkoop te komen (LIS-PDL 35¤ in goede tijden)?quote:Op zondag 18 december 2016 22:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...
Waar woon je ook weer? Varna? Wizz Air heeft recentelijk varna-eindhoven aangekondigd namelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Dven het volgende:
Het gerucht gaat dat Ryanair gaat vliegen op het vliegveld hier in de stad. Zou goud zijnReisjes verkort van 11 uur naar iets van 4 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |