abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167314766
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 22:53 schreef Yreal het volgende:

[..]

mwah, ik vind ryanair maar tegenvallend qua deals de laatste tijd.
De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.

Toch vind ik 34 heen en terug vanaf SCHIPHOL een hele goede deal. Vanaf eindhoven? Mwah.

De enige reden dat ik in eindhoven zou willen wonen, is het vliegveld, haha.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167314846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

De tijd van de 1 euro vluchten is wel een beetje voorbij ja. Er waren een maandje of wat geleden dus wel 4 euro vluchten, maar op die dag was de site compleet overbelast.

Toch vind ik 34 heen en terug vanaf SCHIPHOL een hele goede deal. Vanaf eindhoven? Mwah.

De enige reden dat ik in eindhoven zou willen wonen, is het vliegveld, haha.
ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.

Nog effe Rome en venetie pakken, dan heb ik vrijwel alle coole ryanair bestemmingen gedaan.
pi_167314888
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.
Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.
pi_167315004
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:04 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het ligt alleen maar in het mooiste deel van Spanje, op een steenworp afstand ben je in Sevilla, Cordoba, Granada, Ronda et cetera. Malaga zelf is overigens ook niet verkeerd en Gibraltar is ook best leuk.
als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...
pi_167315035
quote:
10s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:13 schreef Yreal het volgende:

[..]

als ik naar Sevilla wil, vlieg ik wel op sevilla...
Ik zou dan juist kiezen voor Malaga heen, Sevilla terug of omgekeerd en wat tussenliggende plaatsen meepakken.
pi_167315104
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:59 schreef Yreal het volgende:

[..]

ga vast nog wel een keertje hoor, maar dublin ken ik nou wel. Wat ik in malaga moet weet ik ook niet.

Nog effe Rome en venetie pakken, dan heb ik vrijwel alle coole ryanair bestemmingen gedaan.
Lol wat? Malaga is zelf al een erg leuke stad, er zijn daar genoeg stranden, er zijn een heleboel andere mooie plaatsen daar in de buurt etc.

Ik ben momenteel echter meer oost europa fan dan zuid europa fan. Maar malaga ga ik zeker nog eens heen hoor.

en ben je serieus nog nooit in rome geweest? :o

Venetië wil ik aan de ene kant heel erg graag zien, aan de andere kant ontkom je er niet aan dat het zo ongelooflijk massatoeristisch is en meer een museum dan wat anders. Maar ja eigenlijk wil ik het toch wel eens zien.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_167315114
Ik zou graag ook zien dat ze naar Ponta Delgada vliegen vanaf eindhoven. Is wel ver maar die toestellen halen dat makkelijk.
pi_167316109
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:23 schreef sirdanilot het volgende:
Ik zou graag ook zien dat ze naar Ponta Delgada vliegen vanaf eindhoven. Is wel ver maar die toestellen halen dat makkelijk.
mooi eiland, heel mooi.

Echt alleen geen kut te beleven behalve walvissen spotten. Had er een motor en dat was heel leuk _O_ . Via porto een optie?
pi_167317556
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 21:52 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

RyanAir vliegt helemaal niet naar Shannon vanuit Nederland. Zelfs niet vanuit Weeze of Charleroi.
Dus ik zou niet weten hoe ik er heen z ou moeten vliegen, haha.
Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjes :)
pi_167322595
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:24 schreef kaiserhenk het volgende:

[..]

Als je mazzel hebt wel! Ik vloog een paar jaar geleden van Eindhoven naar Dublin, maar vanwege hevige sneeuwval moest het vliegtuig uitwijken naar Shannon Airport. Iedereen in het vliegtuig baalde, maar voor ons kwam het goed uit! We zouden anders namelijk de dag erna met de bus van Dublin naar de westkust, dit scheelde ons een paar uurtjes :)
Sneeuwval in ierland? Dat is volgens mij wel heel zeldzaam.
pi_167416647
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_167416730
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 14:30 schreef Aiciu het volgende:
Je moet er toch niet aan denken om met Ryanair naar Zuid Spanje te vliegen? Ik vond een uur met Ryanair al een drama, laat staan 2,5 (?) uur
Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.
Abracadabra, tapate guarra!
pi_167416990
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 14:34 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Laatst met Ryanair EHV - Tenerife gevlogen. Zat bij de nooduitgang dus geen centje pijn.
Maar op een normale plek is een hel
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 18 december 2016 @ 15:01:22 #114
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167417322
quote:
ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheek

Maar als jij elitair wil doen voor 100¤ meer...
pi_167418663
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2016 15:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

ik zie het verschil niet met een bus/trein/bioscoopstoel/koopzondag/kroeg/bibliotheek

Maar als jij elitair wil doen voor 100¤ meer...
Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.
Elitair is het zeker niet, maar het is toch wel prettig om mijn stoel te kunnen verstellen zodat ik comfortabel zit.
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zondag 18 december 2016 @ 17:14:49 #116
45833 crew  Fogel
pi_167421016
Vanaf hier gewoon weer ontopic over Ryanair. Geen gezeur over of iemand al dan niet geld heeft om een andere maatschappij te vliegen (die posts zijn verwijderd, voegen totaal niks toe, doe het gewoon niet).
I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
  zondag 18 december 2016 @ 17:29:31 #117
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_167421517
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 15:56 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Als jij er voldoening uit haalt moet je het vooral doen.
Elitair is het zeker niet, maar het is toch wel prettig om mijn stoel te kunnen verstellen zodat ik comfortabel zit.
ik woon in Eindhoven en wil naar Lanzarote. Dan ga je met Ryanair. Punt.
pi_167423818
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 14:48 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Maar op een normale plek is een hel
Je kan je ook aanstellen natuurlijk. Echt heel comfortabel is het niet maar je krijgt er niks van. Er zijn ook mensen die 2 uur staan in een overvolle trein.
pi_167424143
Voor zo'n korte vlucht vind ik het ook echt super overdreven, inderdaad. Het is niet alsof je bij KLM veel meer beenruimte hebt. Je stoel naar achter kunnen klappen is lekker maar degene voor je kan dat ook en dan heb je nog minder plek.

Neem gewoon een nekkussentje mee en drink van tevoren wat dan slaap je sowieso als een roosje. En goede oordopjes tegen die irritante reclame de hele tijd. Of lees gewoon een boek.
pi_167426946
Inderdaad, voor die 2 uur dat je tijdens Europese vluchten erin zit doe ik ook niet moeilijk, dan pak ik gewoon de goedkoopste maatschappij.
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 00:23 schreef sirdanilot het volgende:
Ponta Delgada
"slingert Google aan"
Oh de Azoren ;) , dat is wel een eind weg ja.
pi_167432572
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 19:57 schreef bluemoon23 het volgende:
Inderdaad, voor die 2 uur dat je tijdens Europese vluchten erin zit doe ik ook niet moeilijk, dan pak ik gewoon de goedkoopste maatschappij.

[..]

"slingert Google aan"
Oh de Azoren ;) , dat is wel een eind weg ja.
goed toeven hoor daar.
pi_167432729
quote:
ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...
pi_167439234
quote:
10s.gif Op zondag 18 december 2016 22:26 schreef Yreal het volgende:

[..]

ze vliegen ook naar stockholm vanaf de Canarische eilanden...
Je hebt er eens motor gereden toch? Is het een mooi eiland daarvoor? En via Lissabon toch vrij goedkoop te komen (LIS-PDL 35¤ in goede tijden)?

Oeps wilde eigenlijk je Azoren post quoten
  maandag 19 december 2016 @ 11:40:08 #124
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167440000
Het gerucht gaat dat Ryanair gaat vliegen op het vliegveld hier in de stad. Zou goud zijn _O_ Reisjes verkort van 11 uur naar iets van 4 uur :~
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_167440219
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 11:40 schreef Dven het volgende:
Het gerucht gaat dat Ryanair gaat vliegen op het vliegveld hier in de stad. Zou goud zijn _O_ Reisjes verkort van 11 uur naar iets van 4 uur :~
Waar woon je ook weer? Varna? Wizz Air heeft recentelijk varna-eindhoven aangekondigd namelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')