DIT JA! Dat deden ze bij mijn ex thuis ook altijd, ik hou al niet van gourmetten maar dat haalde me echt het bloed onder de nagels vandaanquote:
Zoals dit?quote:Op donderdag 1 december 2016 00:56 schreef renwan het volgende:
Hou op met die pannetjes bovenop foto's hoor, gadverdamme ik word er link van
Jezes wat een vette kattenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EN lekker zuipen !! Worst kaas en bierquote:Op donderdag 1 december 2016 01:50 schreef SultanBokworst het volgende:
Cirkel verjaardagen zijn erger ... zit iedereen in grote cirkel aan een blokje kaas en chips te knabbelenStuk worst erbij !!
Wat een heerlijk standaard foto, waarop we allemaal wel eens staan in ons leven.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 02:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een heerlijk standaard foto, waarop we allemaal wel eens staan in ons leven.
De gezelligheid druipt er vanaf hoor jong0ns, even op Facebook zetten hoe GEZELLIG je het hebt.
Wat zielig Joezi, wil je erover praten?quote:Op donderdag 1 december 2016 03:39 schreef Joezi het volgende:
Met kerstmus 2 dagen gourmetten in je eentje![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2016 03:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zielig Joezi, wil je erover praten?
Je gaat aan een tafel zitten en steekt eten in je mond, ik zie niet wat daar verder voor diepgaande gedachten over moeten zijn.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:18 schreef Dorpspastoor het volgende:
Ook hier: waarom is het zo verschrikkelijk?
Mensen die gourmetten verschrikkelijk vinden, vinden het alleen maar verschrikkelijk omdat 'iedereen' het doet en dat ze het daarom burgerlijk vinden en zichzelf beter vinden dan dat.
Wat eet je zelf dan met kerstavond TS? Kreeft zeker wat je eigenlijk minder lekker vindt maar wat wel stoerder/duurder er uit ziet op je instagram.
TS eet zo'n kant en klaarmaaltijd van AH Excellent of Delicieuxquote:Op donderdag 1 december 2016 07:18 schreef Dorpspastoor het volgende:
Mensen die gourmetten verschrikkelijk vinden, vinden het alleen maar verschrikkelijk omdat 'iedereen' het doet en dat ze het daarom burgerlijk vinden en zichzelf beter vinden dan dat.
Wat eet je zelf dan met kerstavond TS? Kreeft zeker wat je eigenlijk minder lekker vindt maar wat wel stoerder/duurder er uit ziet op je instagram.
Wat is een instagram?quote:Op donderdag 1 december 2016 07:18 schreef Dorpspastoor het volgende:
Praat lekker voor jezelf, met je onderontwikkelde smaak.quote:Op donderdag 1 december 2016 07:18 schreef Dorpspastoor het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |