Wa denkte zelfquote:Op vrijdag 2 december 2016 17:06 schreef nostra het volgende:
[..]
Heeft die Monopoly wel de broek aan thuis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:33 schreef DieselTank het volgende:
tot 0:07Ja baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet in 2017 want dan gaat hij zijn schuurtje onder handen nemen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:16 schreef Oberkullie het volgende:
He Brad wanneer kom je met Braddies boekenclub
Dit voelt alsof de handboeien zijn afgedaanquote:Op vrijdag 2 december 2016 16:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij reageerde op Braddie he, niet op jou(edit: nvm, spuit11)
Overigens respecteer ik je vrijheid van meningsuiting, maar je zit hier natuurlijk wel op een forum waarbij je door een account te maken en te posten akkoord gaat met de policy van dat forum, en het gebruik van het woord 'kanker' wordt over het algemeen gewoon gemodereerd. Dus vrijheid van meningsuiting gaat hier maar tot zekere hoogte op.
Ik laat 't voor nu gewoon staan omdat het in een bepaalde context stond waar vervolgens weer wat reacties op zijn gekomen die ik ook niet allemaal ga aanpassen, maar als je daar in 't vervolg wat rekening mee zou willen houden zou dat fijn zijn.
Overigens sta ik nog steeds achter de aangeschoten post die ik vannacht maakte. Ik heb hier vaker de boel proberen te sturen, maar dat blijkt keer op keer weer dweilen met de kraan open. Ik zei dat Braddie het schip mag proberen te sturen, mag laten zien dat hij wél met het internet kan omgaan, en dan zien we wel waar dat schip strandt.
Maar als ik zo eens naar de stuurvaardigheden van Braddie kijk heb ik daar eerlijk gezegd weinig vertrouwen in. Op een gegeven moment kan er ook besloten worden om de hele boel maar op te doeken hoor, Brad. Dus denk zelf alsjeblieft ook wat beter na voor je iets post en ergens op in gaat.
Dat is alles wat ik er verder nog over zal zeggen, want waar anderen zichzelf eindeloos willen blijven herhalen ben ik daar inmiddels wel weer zat van. Gebash en dergelijke worden wel weggehaald, we modden nog steeds gewoon volgens de policy. Maar de rest zoek je nu toch echt zelf maar uit (en hou daarbij het concept actie-reactie wat beter in je achterhoofd)..
Dus kanker mag niet, en iemand een NSB'er noemen kan wel?quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Maakt toch verder niet uit? Wil het gewoon niet hebben..
quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:57 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dit voelt alsof de handboeien zijn afgedaan
Ik mag jou wel
Droeftoeterfestival alom.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:12 schreef Paul het volgende:
Echt jammer dat mensen zo bezig zijn met het prive-leven van Braddie. Heb ook met verbijstering het topic op het autoweek forum gelezen.
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over en tuurlijk heb ik het een en andere aan mezelf te danken, maar dat er mensen op deze manier mee omgaan..quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:12 schreef Paul het volgende:
Echt jammer dat mensen zo bezig zijn met het prive-leven van Braddie. Heb ook met verbijstering het topic op het autoweek forum gelezen.
Eerlijk Brad, dat lijkt me voor jou oprecht de beste optie. Het punt is alleen dat je de afgelopen jaren al meerdere keren zo'n 'momentje' hebt gehad, en toch eindig je altijd weer in dezelfde vicieuze cirkel.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over
Idd en dat zou jammer zijn. Maar helaas blijven er gekken rondlopen die jouw hele prive-leven op het internet zetten enz. Wow echt bizar dit. Net zoals dat iemand dus een avatar van jouw jobcoach had genomen. Hoe verzin je zoietsquote:Op vrijdag 2 december 2016 19:14 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Er komt gewoon een moment dat ik zeg, tabee. En dan stop ik compleet met het internet, want dit gaat gewoon echt nergens meer over
Kijk wat Moira ook zegt, ik heb wel vaker zo`n "momentje" gehad, maar als het dit soort taferelen aanneemt weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd en dat zou jammer zijn. Maar helaas blijven er gekken rondlopen die jouw hele prive-leven op het internet zetten enz. Wow echt bizar dit. Net zoals dat iemand dus een avatar van jouw jobcoach had genomen. Hoe verzin je zoiets
Je léért niet Brad. Het is écht heel kut dat mensen zo zijn, maar mensen zíjn zo. En die blíjven zo zijn zo lang jij je shit op internet blijft plempen. Er is níéts over waar ze je niet op zullen pakken, dat wéét je. Ik vrees eigenlijk dat het al te laat is om shit nog recht te zetten, daar had je bij wijze van spreke vorig jaar al mee moeten beginnen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:19 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Kijk wat Moira ook zegt, ik heb wel vaker zo`n "momentje" gehad, maar als het dit soort taferelen aanneemt weet ik ook niet wat ik er mee aan moet.
Ik blijf gewoon lekker vloggen en YouTuben, zonder de privé shit, Google heeft al een heleboel weggehaald, maar er komt gewoon echt een moment dat FOK! en Autoweek en andere fora waar ik toch wel wat plezier uithaalde vaak gewoon uitzwaai.
Ik geef het zowel hier als op Autoweek tot na het weekend om misschien nog een beetje van koers te veranderen met mijn aansturing ( Dus ik zal mezelf moeten bewijzen ) En anders is het op een van de twee (of beide) Fora gewoon echt
Vooral als je Braddie bent. Had elke andere willekeurige persoon een camera in de handen gedouwt en het had veel minder gezeik opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:31 schreef MissionPhailed het volgende:
Yep, 205 abonnees inmiddels. Maar zoals Moira inderdaad aanstipt; er lopen lui rond die élke gelegenheid -hoe miniem ook- aangrijpen om toe te slaan. Vloggen is eigenlijk livin' on the edge ... !
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Zo gek vind ik die aangifte ook niet als je loopt te verkondigen dat al het werk te min voor je is omdat je het toch niet kan volhouden, maar wel zou willen koerieren omdat het je wel relaxed lijkt. Je kan prima werken, maar je wilt het niet. Ik wil het niet frauderen noemen, maar je maakt wel misbruik van het systeem die we in Nederland kennen. Als die aangifte nergens op zou slaan dan had ik het ook een trieste actie gevonden, maar dat is niet het geval.
Men weet alles hier van je. Je komt er nog behoorlijk genadig af als je het mij vraagt dat het tot nu toe alleen maar tot dit is gebleven. Het internet is een harde plaats, maar jij hebt nog het geluk dat er mensen zijn die jou in bescherming nemen (hier en op die suffe auto forum). Jij hebt mensen geen stok gegeven om mee te slaan, maar een heel bos om uit te kiezen.
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.quote:
Dit. Gewoon dit, je vorige post ook even meenemend.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:00 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Betekend niet dat er geen kern van waarheid in zit he Bradley, wat anderen zeggen. Ook ik denk wel het één en ander over hoe je zaken aanpakt e.d.
Het verschil is dat het mij verder geen reet uitmaakt wat je doet, het is jouw leven en carriere. Ik bekijk gewoon filmpjes van iemand en vind de meeste vermakelijk that's it. Maar ik ga niet doordrammen over zaken.
Prima, nu heb je even je boosheid geuit en nu laten varen en niet meer op ingaan.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
...
Als het mij écht geen fuck had kunnen schelen dat hele privé gedoe op internet had ik even mijn volledige dossier online gegooid dan was iedereen stil en had NIEMAND het ook maar in z`n hoofd gehaald om mij zó erg af te zitten zeiken, maar ik heb nog wel wát zelfrespect.
..
Fair enough.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Doet hij toch ook? De afgrond in, maar hij stuurt het helemaal zelf.
En dit ja. Je kunt 't alle kleurtjes kleuren die je wil, maar de uitkomst zal altijd hetzelfde zijn als je al zo'n internetgeschiedenis achter je aan hebt slepen.quote:Op vrijdag 2 december 2016 20:11 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Zonder te weten wat er in jouw dossier staat, durf ik toch te stellen dat het naïef is om te denken dat mensen je met rust zouden laten als je je dossier publiek zou maken.
Dat topicquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:54 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Zie het bericht van 12:29 u .. !
Ja, ik snap dat je het zat bent, maar je geeft ze keer op keer extra dingen om je op te pakken terwijl je je naar helemaal niemand hoeft te verantwoorden over je uitkering, alleen tegen het UWVquote:Op vrijdag 2 december 2016 20:09 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja, gast ik ben dit gedoe echt meer dan zat man, wie denken die flikkers wel niet wie ze zijn ? Puur omdat iemand niet leeft naar hoe ZIJ WILLEN dat iemand leeft gaan ze diegene er maar bij naaien.
Omdat ik nou eenmaal ben zoals ik ben, en die figuren denken dat ik smoesjes verzin, gaan ze maar even dit soort BULLSHIT (Want dat is het) Naar die instantie mailen echt, chapeau, hopelijk slaap je goed vannacht met de gedachten dat je iemand die niet voor niets een wajong uitkering heeft erbij hebt genaaid en z`n uitkering hebt laten afpakken
Ik zou persoonlijk nooit zo ver gaan om dat te gaan doen. Alleen ik denk dat zo lang werk vrijblijvend is voor Bradley dat hij nooit fulltime werk zal gaan doen. Want ook om fulltime pakjes te bezorgen moet je over een gezonde dosis doorzettingsvermogen bezitten. Dat heeft hij niet, net zo min hij de conditie heeft om überhaupt dat werk goed uit te kunnen voeren. Als zijn uitkering wordt ingetrokken of ernstig ingekort dan dwing je hem min of meer tot verandering. Uiteindelijk denk ik dat hij daar alleen maar beter van zal worden want hij heeft voldoende potentieel. Maar dankzij zijn uitkering kan hij doen wat hij leuk vindt (doelloze tripjes, concerten/pretparken, spullen kopen) zonder dat hij er wat voor hoeft te doen. Als je dat niet wegneemt dan is er ook geen reden om moeite te doen voor werk.quote:Op vrijdag 2 december 2016 19:55 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dit alleen al geeft al aan dat die wajong onterecht is.
[ afbeelding ]
Zullen we maar even met het UWV bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |