kun je gerust doen.quote:
Mwah, ik ga altijd op rustige momenten dus hoef nooit lang te wachten, small talk doe ik niet aan.. ik kom daar om boodschappen af te rekenen niet om te kletsen. Gewoon inpakken, betalen en wegwezen.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Zelfscanner is zo relaxed. Niet wachten in de rij, geen small talk met de caissière, geen mensen achter je die naar je doosjes tampons staan te staren.. 1-0 voor de robotisering
Ik ga morgen weer eens naar de kapper.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mwah, ik ga altijd op rustige momenten dus hoef nooit lang te wachten, small talk doe ik niet aan.. ik kom daar om boodschappen af te rekenen niet om te kletsen. Gewoon inpakken, betalen en wegwezen.
Moet je wel even rondom doen, anders werkt het niet zo goed.quote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens naar de kapper.
Ik neem een rol ducttape mee denk ik
Ben je kledinghanger?quote:Op donderdag 1 december 2016 21:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
zal lastig gaan. Ik werk in een kast.
Chloroform werkt beterquote:Op donderdag 1 december 2016 21:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer eens naar de kapper.
Ik neem een rol ducttape mee denk ik
Ze lijkt een beetje onder invloed van iets.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou jij die vrouw bij Pauw doen?
Linkeroog hangt af en toe wat.quote:Op donderdag 1 december 2016 23:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze lijkt een beetje onder invloed van iets.
Dus haar anus hangt nog erger?quote:Op donderdag 1 december 2016 23:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Komt omdat daar gisteren 3 liter negerzaad zat.
Net als met d4v1ds moeder dusquote:Op donderdag 1 december 2016 23:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kun je frikandellen in gooien.
ik heb een kledingkast ingericht als computerwerkkast.quote:
Wel in de keuken mag ik hopen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 07:13 schreef DJMO het volgende:
[..]
ik heb een kledingkast ingericht als computerwerkkast.
Goede post.quote:
Ohquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft haar elleboog gebroken.
Precies. Ik ging net op een legosteentje staanquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:46 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Tja, leuk is anders maar er zijn ergere dingen.
Lekker voor je.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Precies. Ik ging net op een legosteentje staan
Oei niet fijn, beterschap aan mama yokiquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft haar elleboog gebroken.
Thnxs dude, komt wel goed.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Oei niet fijn, beterschap aan mama yoki
Dat wil je niet weten.quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat zijn de gevolgen als ik stoer blijf doen?
Nee, niet aan gedacht en geen tijd gehadquote:Op vrijdag 2 december 2016 18:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Spannend, net een surprise.
Heb je je drone al gesloopt?
Moet ik hem even slopen?quote:Op vrijdag 2 december 2016 18:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, niet aan gedacht en geen tijd gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |