In een vrouwengevangenis?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan anaal verkracht worden in de bajes omdat je de zeep liet vallen.
Die heb ik, staat ook op standje luchtalarm, maar ik kan dat ding 's ochtends gewoon erg goed negeren schijnbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon zorgen voor een fucking irritante wekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja als je zo'n figuur bent... dan moet je meer gaan denken aan andere weksystemen, vibrators met een timer of zo.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik, staat ook op standje luchtalarm, maar ik kan dat ding 's ochtends gewoon erg goed negeren schijnbaar.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef d4v1d het volgende:
Dierengifjes in deze SC zijn erg 2014.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef d4v1d het volgende:
Die ziet er echt superzacht uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon weer een omhooggevallen vent die aan de ene kant denkt te vertellen wat 'het volk' wil, maar aan de andere kant wel weer vertelt hoe dom het volk is als 'ze' iets anders willen dan hijquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Marokkanen kunnen niet omgaan met touwtjes uit de brievenbus.
Maar dat zegt hij er niet bij.
Je zou haast denken dat het een politicus was.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Gewoon weer een omhooggevallen vent die aan de ene kant denkt te vertellen wat 'het volk' wil, maar aan de andere kant wel weer vertelt hoe dom het volk is als 'ze' iets anders willen dan hij
VARA, ons pijpt onsquote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Specularium het volgende:
Snap ook niet dat ze zo'n speech enorm gaan hypen overal.
Over een paar dagen weer vergeten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:38 schreef Specularium het volgende:
Snap ook niet dat ze zo'n speech enorm gaan hypen overal.
Komkommers?quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal ver gestopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |