Op z'n tijd is het zeker mooi om naar te luisterenquote:Op woensdag 30 november 2016 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
Maar dit vind ik dus echt mooie muziek.
Ga dit ook niet te vaak doen maar het paste wel beetje na je show.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Op z'n tijd is het zeker mooi om naar te luisteren
Alleen op basis van mijn jingles danquote:Op woensdag 30 november 2016 23:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ga dit ook niet te vaak doen maar het paste wel beetje na je show.
Je kunt probleemloos een show vullen met popmuziek die op klassieke muziek is gebaseerd. Van pop tot trance.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Hier en daar wat lenen in de muziek is niet vreemd, kun je het beter gelijk goed doen.
Ik doe dat het liefst met Reggae maar ken mijn klassiekers.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt probleemloos een show vullen met popmuziek die op klassieke muziek is gebaseerd. Van pop tot trance.
Van alle markten thuisquote:Op donderdag 1 december 2016 00:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik doe dat het liefst met Reggae maar ken mijn klassiekers.
Zoals Prince Igor dus!quote:Op donderdag 1 december 2016 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je kunt probleemloos een show vullen met popmuziek die op klassieke muziek is gebaseerd. Van pop tot trance.
Absoluut, maar ik bedoelde dus die van Warren G & Sissel!quote:Op donderdag 1 december 2016 00:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gothic zit vol met klassieke thema's.
Ik heb laatst nog Dear Malika gedraaid. Dat is met LL Cool J.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut, maar ik bedoelde dus die van Warren G & Sissel!
Toch is het te gek spul wel.quote:Op donderdag 1 december 2016 00:39 schreef svann het volgende:
[..]Wilde net al posten dat ik m'n dosis koren nu wel gehad had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |