Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:09 schreef Elan het volgende:
Wat voor magnetronmaaltijden? Stoom, met verse ingrediënten of broodjes Bakpao
Ene maaltijd is de andere niet.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:17 schreef robbietobbie het volgende:
En dan zeuren over weinig geld hebben. Dit is toch niet meer serieus te nemen?
Dan leef je niet alleen op magnetronmaaltijden. En waarom maak je niet iets zelf? Is ook stukken goedkoper.quote:
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:22 schreef LPFAN het volgende:
[..]
En waarom maak je niet iets zelf? Is ook stukken goedkoper.
Je bent depressief.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.
waarom eet je dan nog?quote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Omdat ik me kut voel en nergens zin in heb, leef op een soort van automatische piloot. Heb ook geen borden en pannen in huis, niet eens een kookstel.
Maar je hebt die nasi dingen en stamppotten met jus en alles. Je hebt ook verse zalm met groenten in een stoombak.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:10 schreef 0906 het volgende:
[..]
Neem aan dat het vers is, gewoon de maaltijden.
Ah, nergens zin in. Ga eens iets ondernemen zoals koken en je voelt je gelijk een stuk voldanerquote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
Daarom moet je ook 2 frietpannen hebben, één voor friet en één voor snacks.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:35 schreef MrSalazar het volgende:
Ik herken het enigszins. Echter, ik eet geen magnetronmaaltijden maar frituur alles. Best kut nog soms omdat je friet en snacks meestal niet tegelijk kunt frituren.
Lijkt me wel.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:33 schreef Hyaenidae het volgende:
Je hebt ook van die bakjes satésaus die je in de magnetron kunt opwarmen.
Maar weet niet of dat echt gezond is.
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Beetje veel zout krijg je zo binnen.
Niet echt fijn voor je nieren.
Niets, lekker zo doorgaan.quote:
Nieuwenier, dat was toch ook een fok!er die zo heettequote:Op woensdag 30 november 2016 23:07 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Niets, lekker zo doorgaan.
Hopelijk ben je snel dood en dan hebben we gelijk een nieuwe nier voor een niet nader te benoemen fok!ster...
Je bent wel donor toch?
![]()
![]()
![]()
Nou dat zijn al twee fok!kers die 0906 kan helpen. Aangezien hij/zij verder toch al verloren is!quote:Op woensdag 30 november 2016 23:09 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Nieuwenier, dat was toch ook een fok!er die zo heette
Zou het zout wel even goed uit zijn nieren spoelen. De dode zee is er niets bijquote:Op woensdag 30 november 2016 23:14 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Nou dat zijn al twee fok!kers die 0906 kan helpen. Aangezien hij/zij verder toch al verloren is!
Leuke gifquote:Op woensdag 30 november 2016 23:17 schreef Harmankardon het volgende:
Altijd jammer als een troll te ver doorschiet
[ afbeelding ]
Met z'n borden en pannen ging hij te ver.quote:Op woensdag 30 november 2016 23:17 schreef Harmankardon het volgende:
Altijd jammer als een troll te ver doorschiet
[ afbeelding ]
Wat dacht je van zelf gaan koken? Zet een oproep op een weggeefgroep voor wat je nodig hebt, en ga naar een kringloop. Geef je zelf een schop onder je reet. Want dit is niet gezond.quote:
Euro shopper frikandellen met honing mosterd saus. En op zondag vla.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:09 schreef Elan het volgende:
Wat voor magnetronmaaltijden? Stoom, met verse ingrediënten of broodjes Bakpao
Dat is in Nederland sowiesoe niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:46 schreef Janneke141 het volgende:
Je zult in ieder geval geen zouttekort hebben.
Fruit uit de magnetron jaquote:Op donderdag 1 december 2016 09:13 schreef Enix het volgende:
[..]
Wss alleen van die Olvarit potjes uit de magnetron.
Houd eens op met janken. Zeikwijf. Dit is nu al topic 387 met je huilverhalen. Je hebt als duizenden goedbedoelde en vriendelijk adviezen gekregen. Dus alsjeblieft. Geef jezelf een schop onder je reet. Als je er zelf niet uitkomt ga je naar de psycholoog, maar doe iets. Op deze manier ben je een bejaarde in een jong lichaam.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:24 schreef 0906 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2016 09:13 schreef Enix het volgende:
[..]
Wss alleen van die Olvarit potjes uit de magnetron.
Daarom vanaf nu allemaal ts uitschelden en kapot maken tot dat hij wel hulp moet zoekenquote:Op donderdag 1 december 2016 10:53 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Houd eens op met janken. Zeikwijf. Dit is nu al topic 387 met je huilverhalen. Je hebt als duizenden goedbedoelde en vriendelijk adviezen gekregen. Dus alsjeblieft. Geef jezelf een schop onder je reet. Als je er zelf niet uitkomt ga je naar de psycholoog, maar doe iets. Op deze manier ben je een bejaarde in een jong lichaam.
Het ergert met inmiddels wel ja. Steeds hetzelfde riedeltje. Geen geld hebben maar wel magentronmaaltijden kopen. Tijd zat hebben, maar niets ondernemen en er vervolgens over zeuren.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daarom vanaf nu allemaal ts uitschelden en kapot maken tot dat hij wel hulp moet zoeken
Lief doen en motiveren werkt niet
Telt trollen op FOK?quote:Op donderdag 1 december 2016 13:16 schreef Fatoeman het volgende:
Maar syndroom, heb je vandaag al iets constructiefs gedaan?
Van je luie lamme reet afkomen en je leven in eigen handen nemen, ipv zielig in zelfmedelijden te zwelgen en de hele dag je negativiteitsdiarree hier op fok te spuien.quote:
Zelf koken, dat is het alternatief.quote:
Een man die koken kan sexy?!quote:Op donderdag 1 december 2016 16:33 schreef erodome het volgende:
Lijkt me een geweldige reden om wat te doen ipv alleen maar stil te zitten en te mokken.
Die kant en klaar magnetron maaltijden zijn alles behalve optimaal voor je welzijn, lichamelijk en geestelijk. Stop daar dus mee en ga zelf koken.
Maak een fijn ontbijt, lekkere lunch en heerlijk diner voor jezelf. Zo 3 momenten op de dag waarbij je met positieve zaken bezig kan zijn. Ga los in creatieviteit op dat gebied, geniet van het maken van dat voedsel en het eten van dat voedsel.
Als je het een beetje slim doet ben je goedkoper uit (hou je geld over voor leuke dingen zoals vakantie/hobby), heb je lekkerder eten, wordt je gezonder inc je geestelijke gesteldheid en je hebt iets om die vrouw van je dromen mee te strikken. Want een man die goed kan koken is SEXY!
Ga je leuke kookworkshops doen, kom je andere mensen tegen in een setting waarin er geen sprake is van iemand aanwijzen als het "pispaaltje", leer je weer wat normaler met mensen om te gaan, hou je misschien leuke eet-afspraken aan over, misschien zelfs wel wat vrienden en wie weet die leuke meid om je leven mee te delen.
Doen Syndroom, ga vandaag nog naar de supermarkt en begin je kook avontuur! Het is echt wat voor jou. Laagdrempelig, je kan het alleen doen, kan er heerlijke oeverloos over kletsen op het net en irl. Je kan het in groepen doen, kook afspraakjes maken, indruk maken op die meid die je op het oog hebt, mensen ontmoeten. Goed voor je gezondheid (zowel geestelijk als lichamelijk), wat momenten op de dag dat je met wat anders bezig bent dan je steeds lamlendiger voelen door je depressie en het niets doen.
Win-win-win dus!
Oh ja. Goed kunnen koken is echt een stevig pluspunt. Vrijwel elke vrouw die ik ken vindt dat een pluspunt, erg sexy.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een man die koken kan sexy?!
Laat ik het maar eens snel leren dan
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:36 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je bent depressief.
En waarschijnlijk ook nog eens heel dik.
Het zoveelste bewijs dat je een pauper bent.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:35 schreef MrSalazar het volgende:
Ik herken het enigszins. Echter, ik eet geen magnetronmaaltijden maar frituur alles. Best kut nog soms omdat je friet en snacks meestal niet tegelijk kunt frituren.
Misschien morgen maar eens ff iets koken. Ff tijd voor vrijmaken, maar dat kan makkelijk als ik kijk naar de tijd dat ik op fok zit. Vandaag wordt er al gekookt, gewoon iets met aardappelen.quote:Op donderdag 1 december 2016 16:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Oh ja. Goed kunnen koken is echt een stevig pluspunt. Vrijwel elke vrouw die ik ken vindt dat een pluspunt, erg sexy.
Dus Fatoeman, ren de keuken in om van je moeder te leren. Zoek een goede keuken-mama van donkere snit die je wat kneepjes bij wil brengen en je maakt de blits bij de dames.
Als je ze dan thuis uitnodigt en een zelfbereide goede maaltijd voorschotelt, of heerlijke zelfbereide hapjes voert ben je al voor de helft binnen als het al niet meer is dan dat.
quote:Op donderdag 1 december 2016 17:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Eten hoort verwarmt te worden door vuur, niet door straling.
dat niet wetenquote:Op donderdag 1 december 2016 16:46 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Een man die koken kan sexy?!
Laat ik het maar eens snel leren dan
Doen Fatoeman. Niet alleen beter voor je als je straks op jezelf gaat, maar ook een pluspunt op de relatiemarkt en gewoon best leuk om te doen. En het doet het ook nog eens goed op het thuisfront, zal de relatie met je ouders niet slechter maken!quote:Op donderdag 1 december 2016 17:04 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Misschien morgen maar eens ff iets koken. Ff tijd voor vrijmaken, maar dat kan makkelijk als ik kijk naar de tijd dat ik op fok zit. Vandaag wordt er al gekookt, gewoon iets met aardappelen.
Meestal kook ik liever iets exotisch
Hoi hoi,quote:
Ahhhh, je begint het te begrijpen.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:13 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Daar zijn die donkere meiden gek op
quote:Op donderdag 1 december 2016 17:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Eten is een belangrijk iets in ons leven, daar wat aandacht aan besteden is goed voor ons als mens.
Voel me direct verleid om aan je te vragen dat te bewijzenquote:Op donderdag 1 december 2016 17:17 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik kan inmiddels goed Surinaams koken, en Indonesisch.
Uit pakjes vind ik sws niks. Had laatst kiptandoori uit de oven gemaakt. Maar geen een zakje van knorrquote:Op donderdag 1 december 2016 17:16 schreef erodome het volgende:
[..]
Ahhhh, je begint het te begrijpen.
Kan je alleen wel aanraden om met dat soort gerechten wel echt te weten wat je maakt. Niet uit een pakje ofzo...
Want anders is er een te groot verschil tussen wat mama maakt en wat jij maakt, is dat wat jij maakt schattig, maar teleurstellend. Zeg maar als idee een 8, uitvoering een 3.
Wil je voor een heerlijke surinaamse dame koken dan zou ik toch met die vijzel in de weer gaan, dat doet haar mama ook.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:21 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Uit pakjes vind ik sws niks. Had laatst kiptandoori uit de oven gemaakt. Maar geen een zakje van knorr![]()
Ik hoef die zoute meuk niet met 80 duizend smaakversterkers en kleurstoffen
Is een kruidenzakje van silvo wel toegestaan? Anders moet ik met 10 losse kruiden en een vijzel aan de gang![]()
Dus dat je voor tandoori zo'n geel zakje koopt met die poeder. Voor macaroni ofzo heb je dat niet nodig, dan is alleen tomatenpuree weer goed met wat peper en zout![]()
verwarmtquote:Op donderdag 1 december 2016 17:03 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Het zoveelste bewijs dat je een pauper bent.
OT: is volgens mij niet goed, alhoewel het eten tegenwoordig denk ik zo slecht niet meer is. Maar al die straling... ik vertrouw het niet. Eten hoort verwarmt te worden door vuur, niet door straling. Ik gebruik zelden de magnetron.
quote:Op donderdag 1 december 2016 17:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil je voor een heerlijke surinaamse dame koken dan zou ik toch met die vijzel in de weer gaan, dat doet haar mama ook.
Kook je voor je vrienden/ouders/andere blankies dan is zo'n kruidenzakje vaak prima, zeker als de rest echt vers is. Niet bij iedereen trouwens, hoe meer kookervaring, hoe minder entho mensen worden van die kruidenzakjes (met vaak ook een berg aan zout erin).
Dus beter met een vijzel aan de slag? Was namelijk een zakje zonder zout en zo. Maar de rest moet inderdaad wel vers zijn. Vind ik persoonlijk ook het lekkerst.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:33 schreef erodome het volgende:
[..]
Wil je voor een heerlijke surinaamse dame koken dan zou ik toch met die vijzel in de weer gaan, dat doet haar mama ook.
Kook je voor je vrienden/ouders/andere blankies dan is zo'n kruidenzakje vaak prima, zeker als de rest echt vers is. Niet bij iedereen trouwens, hoe meer kookervaring, hoe minder entho mensen worden van die kruidenzakjes (met vaak ook een berg aan zout erin).
En macaronie met alleen tomatenpuree met peper en zout![]()
Daar krijg je mij niet warm mee. Zelfgemaakt saus, met verse tomaten, groente (vanalles, van courgette tot paddestoelen), evt gehakt en zo'n bloem/olijfolie mengels dat netjes gaar gebakken is om mee te beginnnen en met tijd als belangrijk ingredient. Dat is lekker, dat is de moeite waard en maakt dat ik SEXY denk als een man dat doet.
Echt elk iemand van die afkomst, die "echt" gewend is zalquote:
Toch vind ik die wel echt heel lekker. Je moet er soms nog een klein beetje aan sleutelen om het 'af' te maken, maar ik vind die toch wel echt de surinaamse smaak hebben die ik ik niet in andere, gelijksoortige spullen vind.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:44 schreef erodome het volgende:
[..]
Echt elk iemand van die afkomst, die "echt" gewend is zaldoen daarbij.
Oefenen. Niet opgeven met vers maken, dan leer je het vanzelfquote:Op donderdag 1 december 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Toch vind ik die wel echt heel lekker. Je moet er soms nog een klein beetje aan sleutelen om het 'af' te maken, maar ik vind die toch wel echt de surinaamse smaak hebben die ik ik niet in andere, gelijksoortige spullen vind.
Echt alles compleet met eigen ingrediënten doen is ten eerst een behoorlijk dure grap, en ten tweede te hoog gegrepen voor me, denk ik.In het begin probeerde ik dat, maar dat lukte toch niet helemaal...
Het is nog maar 18:00u. Hij ligt waarschijnlijk nog lekker in bed.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:43 schreef Fatoeman het volgende:
Waar is syndroom. Zou die aan het koken zijn?
Oh ja, zou ook nog kunnen inderdaadquote:Op donderdag 1 december 2016 18:18 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Het is nog maar 18:00u. Hij ligt waarschijnlijk nog lekker in bed.
Dat duur valt erg mee, mits je een beetje een goede planning erop na houdt, dus rekening houdt met vlees/groenten/kruiden die je in de opvolgende dagen ook gebruikt. Of groter maakt en invriest waar dat mogelijk is.quote:Op donderdag 1 december 2016 17:48 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Toch vind ik die wel echt heel lekker. Je moet er soms nog een klein beetje aan sleutelen om het 'af' te maken, maar ik vind die toch wel echt de surinaamse smaak hebben die ik ik niet in andere, gelijksoortige spullen vind.
Echt alles compleet met eigen ingrediënten doen is ten eerst een behoorlijk dure grap, en ten tweede te hoog gegrepen voor me, denk ik.In het begin probeerde ik dat, maar dat lukte toch niet helemaal...
verse kruiden zijn wel duur. verder is het niks meer neequote:Op donderdag 1 december 2016 19:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat duur valt erg mee, mits je een beetje een goede planning erop na houdt, dus rekening houdt met vlees/groenten/kruiden die je in de opvolgende dagen ook gebruikt. Of groter maakt en invriest waar dat mogelijk is.
Zet ze dan in je vensterbank, iig degene die je vaker gebruikt. Als je voor de rest gevriesdroogd gebruikt is niet zo heel erg. Aks je van die standaard mixjes met een berg zout vaak maar links laat liggen.quote:Op donderdag 1 december 2016 19:12 schreef Adames het volgende:
[..]
verse kruiden zijn wel duur. verder is het niks meer nee
Gefeliciteerd, je gaat binnenkort dood.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:07 schreef 0906 het volgende:
Leef al een jaar op alleen magnetronmaaltijden, kan dat kwaad? Moet zeggen dat ik aardig tevreden ben over de kwaliteit, stuk beter dan 10 jaar geleden.
de laos en geelwortel groeit niet zo goed in mijn vensterbankquote:Op donderdag 1 december 2016 19:15 schreef erodome het volgende:
[..]
Zet ze dan in je vensterbank, iig degene die je vaker gebruikt. Als je voor de rest gevriesdroogd gebruikt is niet zo heel erg. Aks je van die standaard mixjes met een berg zout vaak maar links laat liggen.
Ben ik effe blij dat ik een halve Surinaamse heb die dat voor mij doetquote:Op donderdag 1 december 2016 17:33 schreef erodome het volgende:
[..]
En macaronie met alleen tomatenpuree met peper en zout![]()
Daar krijg je mij niet warm mee. Zelfgemaakt saus, met verse tomaten, groente (vanalles, van courgette tot paddestoelen), evt gehakt en zo'n bloem/olijfolie mengels dat netjes gaar gebakken is om mee te beginnnen en met tijd als belangrijk ingredient. Dat is lekker, dat is de moeite waard en maakt dat ik SEXY denk als een man dat doet.
quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:07 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Ben ik effe blij dat ik een halve Surinaamse heb die dat voor mij doet
Mijn kookkunsten zijn niks vergeleken met die van haarquote:Op vrijdag 2 december 2016 08:10 schreef Fatoeman het volgende:
[..]![]()
Maar denk dat ik zelf ook weleens zou koken. Is soms best leuk vind ik
Nee, zout is een geweldige iets in de keuken zelfs. Maar teveel is niet goed, geld zelfs voor water.quote:
quote:Op zondag 4 december 2016 16:07 schreef erodome het volgende:
[..]
Nee, zout is een geweldige iets in de keuken zelfs. Maar teveel is niet goed, geld zelfs voor water.
Als je alleen dat soort voedsel eet krijg je echt schrikbarend veel zout binnen en dat is gewoon net iets teveel van het goede.
Daarnaast geld ook dat eten een belangrijk deel van ons leven is. Zeker als je je niet helemaal topfit voelt (geestelijk en lichamelijk) is het extra belangrijk om daar aandacht aan te schenken. Even zorgen dat wat je eet gezond is, maar ook lekker en aantrekkelijk overkomt (geur, uiterlijk, smaak), dat je er echt aandacht aan besteed, jezelf dat ook gunt.
Je goed in je vel voelen begint niet met grote sensatie-dingen, dat geeft wel even een tijdelijke "high", maar zal zonder basis eronder ook een stevige "low' veroorzaken na die tijdelijke "high". Het begint met een goed fundament, die dagelijkse dingetjes. Lekker en gebalanceerd eten, aandacht schenken aan dat maken en opeten. Jezelf goed verzorgen, aandacht aan jezelf en die basis in je leven schenken.
Bij de Ts, die duidelijk niet lekker in zijn vel zit en zelfs wat afzakt daarin nu door zich lamlendig en moe te voelen. Voor wie echt naar buiten treden een groot ding is, vaak simpelweg te ver buiten zijn comfortzone liggen om iets voor hem te kunnen verbeteren. Voor hem is het extra goed om te kijken of hij dat fundament sterker kan krijgen. Zich goed kan voelen in zijn dagelijkse "routine" daar rust kan vinden, op terug kan vallen.
Nu heeft hij amper tot geen fundering, alles wat hij daarop probeert te plaatsen is wankel. Hij moet zijn fundering verbreden/vergroten, zodat hij een groot en solide vlak heeft om verder op te gaan bouwen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef 0906 het volgende:
[..]Ik weet dat het allemaal niet zo makkelijk is voor je. En dat je echt wel je stinkende best doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige wat ik je mee zou willen geven is breek dat onoverzichtelijke geheel eens in stukjes, maak er puzzelstukjes van die je wel kan verwerken. Heb het idee dat je te vaak te groot wil beginnen waardoor het je niet lukt. Het niemand zou lukken op die manier.
Ga natuurlijk wel door met de rest aanpakken, maar verwaarloos je fundament niet, die is veel belangrijker dan je denkt, zal je uiteindelijke doelen moeten dragen.
Zorg goed voor jezelf mijn kleine syndroompje, verwaarloos dat niet. Zo, oma heeft gesproken![]()
![]()
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
quote:Op zondag 4 december 2016 16:40 schreef 0906 het volgende:
[..]Wat erodome schrijft is goed; neem het stapje voor stapje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maak een lijst, stel doelen, korte termijn en lange termijn. Hang post-its waar je met stift in één woord of twee woorden doelen op schrijft, en plaats daaronder kleinere doelen om stapje voor stapje dichterbij te komen. Plaats je behaalde doelen in een kolom ernaast. Met verschillende kleuren wordt het helemaal een feest.
Bijvoorbeeld: Leren koken
-Recept 1
-Recept 2
-Recept 3
-Et cetera
Het kan al zo simpel zijn als een enkel ingredient. Bijvoorbeeld een eitje, waarmee je kan bakken, koken, pocheren, spiegelen, scramblen, omeletten, etc.1 + 1 = blauw
Leer eens zelf koken. Maak een grote portie, kun je meerdere dagen van eten. Kant-en-klaar maaltijden zijn vaak erg rijk aan zout en bevatten minder vitaminen dan verse maaltijden. Daarbij kunnen er nog dingen aan toe zijn gevoegd om de houdbaarheid te vergroten, afhankelijk van wat je neemt. En dat zin meestal niet de gezondste ingrediënten.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2016 16:36 schreef erodome het volgende:
[..]
Zelf koken, dat is het alternatief.
Een erg goed alternatief zelfs. 1 die je gaat helpen een beetje uit die stand van niets doen te komen, iets dat je dwingt in het hier en nu aanwezig te zijn, iets waar je lichaam en geest je dankbaar voor zullen zijn.
Je kan in studie duiken erover en er heel veel over leren, je kan lekker "freestylen" en je creativiteit de ruimte geven. Je kan via dat mensen leren kennen, maar ook het lekker op jezelf doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |