Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.quote:Op zondag 18 december 2016 09:31 schreef HSG het volgende:
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjesquote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef DKUp het volgende:
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen
Mordiet farmen en dan omzetten naar een ander product en dan schijnt het heel gemakkelijk cashen te zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Kan je dan niet een beacon neerzetten?quote:Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef HSG het volgende:
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Hoe maak je een beacon dan?quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef davako het volgende:
[..]
Kan je dan niet een beacon neerzetten?
Je leert een beacon maken als je een homebase hebt. Als ik heb geleerd hoe ik een tourite stone moet bouwen, dan kan ik een beacon maken. Ik begreep dat een beacon er voor moet zorgen dat je bepaalde sterrenstelsels gemakkelijker terug kan vinden. Ik kan het ook mis hebben, en in dat geval moet iemand mij even verbeterenquote:
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 21 december 2016 22:22 schreef Meeuwenbaas het volgende:
[..]
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Het zoeken van dieren blijf één van de leukste bezigheid. Soms zijn dieren echt super moeilijk te vinden. Zat een aantal dagen geleden op een planet waar ik zeker 4 uur heb gedaan om slechts 5 dieren te vinden, terwijl ik gisteren op een extreme radiation planet zat met 12 dieren die ik in een half uur had gevonden.quote:Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?quote:Op zondag 18 december 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
En de andere warp drives?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.quote:
Hoe lang schat je dat je daarmee bezig bent geweest?quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |