abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167009741



quote:
This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
SOONY
pi_167009911
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167011010
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor :{
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
pi_167013601
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef Rodawa het volgende:

[..]

Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
De impact hiervan kun je pas bepalen bij het volgende spel wat ze uitbrengen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 1 december 2016 @ 19:45:42 #5
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_167029171
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
pi_167031348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef endechaos het volgende:
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
Bedoel je niet 1 basis per planeet?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  donderdag 1 december 2016 @ 21:41:19 #7
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_167033312
nee ik kon maar op 1 planeet claimen. Als ik op een andere planeet ging claimen zou de andere gesloopt worden met behoud van (de meeste) resources.
pi_167070172
Godsamme, eindelijk een planeet gevonden waarvan ik dacht "hier ga ik een base bouwen". Dus, zo gezegd, zo gedaan, builder in Spacestation opgepikt, moet ik naar een abandoned building.. onderwater. Die geen entrance heeft en 5 minuten zwemmen was.. FML
pi_167075860
Update 1.12 is ook weer een feit. (iets van 400mb)
Nog niet bekend waarvoor... maar ik denk bug fixes.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_167075914
Als er voor de kerst nog een update komt ga ik ook maar weer eens kijken.
pi_167075981
Ze zijn in ieder geval druk bezig ^O^
Changelog: Bug fixes for Foundation update.

[ Bericht 15% gewijzigd door DKUp op 03-12-2016 17:07:40 ]
SOONY
pi_167102917
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
pi_167104302
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
HIer staat een kleine guide;

http://www.idigitaltimes.(...)uild-and-fuel-549736
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167162319
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.

Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
pi_167162364
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.

Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
Wat snap je er niet aan?
pi_167164042
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 09:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat snap je er niet aan?
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.

Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.

Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
pi_167165222
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.

Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.

Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
Dat laatste kan natuurlijk, het is wel veel menuutjes lezen en proberen te begrijpen ja, je word niet echt bij de hand genomen in het spel.
pi_167165498
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased

quote:
PATCH 1.12

Hello Games | December 7, 2016
First of all, thank you to everyone who’s been playing the Foundation Update. Your feedback has been incredibly helpful, keep it coming!
Following are the notes for our latest patch: 1.12, which addresses some of the main issues we’ve seen reported following the launch of 1.1 (Foundation).
Patch notes
[PC] Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A mouse click or button press will dismiss this screen. We have also introduced a new method for mod installation which should prevent player’s games from breaking when a new update is released. For details please see the ‘DISABLEMODS.TXT’ file in the \GAMEDATA\PCBANKS folder.
[PC] Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
[PC] We’ve enabled a temporary workaround for the SLI issues people are experiencing. If you are running in SLI, please disable TAA and the game should run. We are looking into a more permanent solution to this issue.
Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory.
Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
[PC] Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
[PC] Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.
Fixed an issue where underwater buildings could spawn without doors which in rare cases would mean the NPC missions could not be completed. (Note: If you are still being pointed to missing facilities during the NPC questlines, you can either claim a new base and re-build the NPC terminal, or if you have a Freighter, remove the NPC terminal from your base and rebuild it in the Freighter. The NPC should then give you new coordinates. We are still working on a more permanent fix for this issue).
This update is live on both PS4 and PC! If you continue to experience issues, be sure to let us know by submitting a bug report.
Enjoy!
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167165552
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased

[..]

http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
Nice. Had zelf al om mijn 'onderwater gebouw zonder deuren' heen gewerkt maar mooi dat het officieel erkend is en opgelost word.
pi_167166418
Ik ga hem vanavond ook weer eens proberen.
Sowieso een hele tijd niet gespeeld omdat mijn broertje het spel had geleend, denk dat ik gewoon opnieuw ga beginnen.
Doe eens niet.
pi_167232748
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?

Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel. :')
Baas van alle meeuwen
pi_167232786
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef Meeuwenbaas het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?

Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel. :')
Naar de portal in een space station gaan.
SOONY
pi_167234836
Perfect, thanks!
Baas van alle meeuwen
pi_167235762
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef DKUp het volgende:

[..]

Naar de portal in een space station gaan.
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ? _O-
pi_167235789
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Meike26 het volgende:

[..]

En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ? _O-
Volgens mij teleporteert je schip mee :P
SOONY
pi_167236020
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef DKUp het volgende:

[..]

Volgens mij teleporteert je schip mee :P
Ik kan dit bevestigen :P.
pi_167236084
Het leuke is; je kan vanuit je base ook weer terug naar het space station waar je vandaan kwam, maar ook naar de andere spacestations waar je vanuit geteleport bent.

Dus; je komt systeem X binnen, bouwt daar een base. Gaat naar system Y en vind daar waardevolle resources, verzamelen, terug naar base om het in je base te stoppen. Vervolgens ben je weer klaar ga je naar terug naar system Y, maar daar heb je het ook wel gezien, dus vanuit system Y ga je naar system Z, daar vind je opnieuw waardevolle resources, hup terug naar je base, maar shit, je bent nog weer wat uit system Y nodig, dan teleport je dus weer naar het spacestation van system Y.

Ik weet alleen niet hoeveel spacestations hij kan onthouden, had er nu een stuk of 5 ofzo.
pi_167240363
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
SOONY
pi_167240421
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
Waar lees je dit?

Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2016 20:34:14 ]
pi_167241321
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waar lees je dit?

Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.
Of een PS4 Pro patch, want de pc patch is veel kleiner.
SOONY
pi_167242577
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.

Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.

[ Bericht 24% gewijzigd door -CRASH- op 10-12-2016 22:05:29 ]
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_167244658
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2016 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.

Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.

Ja klopt, als je even niets doet, zie je ook je schaduw verschuiven :) Ook ps4 Pro hier.
pi_167245048
Ik ben benieuwd, ik denk een Pro patch :P
SOONY
pi_167254181
Heb er weinig vertrouwen in
pi_167257316
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?

Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
pi_167259020
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 15:25 schreef Meike26 het volgende:
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?

Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
pi_167259172
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?

Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
pi_167263859
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?

Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw :). Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
pi_167264335
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw :). Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
pi_167264982
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
pi_167265781
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef RiKe het volgende:

[..]

Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
pi_167266384
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
pi_167270468
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Ik vond de mijne met een scan van de planeet vanuit de ruimte.
Geen idee hoe het in de creative mode is, die heb ik nog nooit gestart.
pi_167276580
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_167276660
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
Ja, maar dat werkt niet altijd. Bovendien zijn er meerdere plekken op 1 planeet. :)
pi_167278917
Pachnotes update 1.13 (reddit)

You can now place the hanging light ring decoration on ceilings and floors. (I could never get this decoration to work anywhere)

So far I haven’t been able to get the bug that causes items like your jetpack or shielding to be sent to your spaceship inventory, requiring a restart to fix. However, this was always inconsistent.

You can no longer hear the madness inducing sounds of plants growing over intergalactic distances. (Except Rhubarb, you can still hear Rhubarb)

Hello Games beloofde onlangs nog aan diverse andere zaken te werken, maar die worden niet aangepakt met update 1.13. Dat zijn de onderstaande punten.

Grass still grows in cuboid buildings, and over pavement.

Base limits have not increased.

No new missions / recipes from specialists in base.

None of the value or material costs of the foundation patch “curiosity” components have changed. IE, Lubricant still sells for 39k and takes 40 Mordite to create.

You still get equal material costs for destroying things like signal scanners, save points, etc as you do deleting them,

You can still build a free Landing pad in your base if you have a small amount of Candensium and Antrium in your inventory. Deleting it gives you free items.

Cuboid rooms in freighter bases still become awkwardly “unaligned” over time, making walls randomly appear, or passages no longer connect.

Still no easy way to transfer inventory back from freighter to starship. You must talk to the captain and listen to him sing Lambchop’s Song that Never Ends while managing your inventory.

www.psxsense.nl
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
  donderdag 15 december 2016 @ 07:58:45 #47
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167337851
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.

Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167337883
quote:
14s.gif Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef davako het volgende:
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.

Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
  donderdag 15 december 2016 @ 08:55:05 #49
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167338263
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167338592
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:55 schreef davako het volgende:

[..]

Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
Hm, dat is wel vreemd. Ik krijg ze niet altijd direct bij binnenkomst, soms wat later. Maar wel vaak.
pi_167406143
Ik ben sinds gisteren begonnen met de opdrachten voor de base en ik vind het nu serieus tof worden.
De planeten zijn diverser, grafisch mooier en er is meer te doen.
Heel veel zin in de volgende grote updates ^O^
SOONY
pi_167412021
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167412086
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:31 schreef HSG het volgende:
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
pi_167412124
Ik vind echt alleen maar schepen met hyperdrive, zonder die Tau upgrade -O-

Ben trouwens weer terug naar Normal mode, Creative mode is ook wel leuk, maar gaat zo gemakkelijk, dat het minen en geld verdienen geen uitdaging bieden.. Kan ik nu in Normal mode,eigenlijk ook mijn ontdekte Systems zien in die ik heb gedaan in de Creative modus?
pi_167415620
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen :Y)
SOONY
pi_167417809
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef DKUp het volgende:
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen :Y)
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
pi_167420212
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Mordiet farmen en dan omzetten naar een ander product en dan schijnt het heel gemakkelijk cashen te zijn.
SOONY
pi_167424061
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
pi_167424749
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
In je basis kan je het wel laten groeien.
SOONY
pi_167442148
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 19 december 2016 @ 14:14:38 #61
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167443077
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef HSG het volgende:
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Kan je dan niet een beacon neerzetten?
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167443125
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef davako het volgende:

[..]

Kan je dan niet een beacon neerzetten?
Hoe maak je een beacon dan?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  maandag 19 december 2016 @ 14:21:09 #63
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167443245
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 14:16 schreef HSG het volgende:

[..]

Hoe maak je een beacon dan?
Je leert een beacon maken als je een homebase hebt. Als ik heb geleerd hoe ik een tourite stone moet bouwen, dan kan ik een beacon maken. Ik begreep dat een beacon er voor moet zorgen dat je bepaalde sterrenstelsels gemakkelijker terug kan vinden. Ik kan het ook mis hebben, en in dat geval moet iemand mij even verbeteren :D.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167512547
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 18:43 schreef Meike26 het volgende:
Mordiet 'groeit' niet op elke planeet ;)
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Baas van alle meeuwen
pi_167513752
quote:
1s.gif Op woensdag 21 december 2016 22:22 schreef Meeuwenbaas het volgende:

[..]

Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Lekker bezig ^O^
SOONY
  donderdag 22 december 2016 @ 08:15:53 #66
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167519203
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes :D
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Het zoeken van dieren blijf één van de leukste bezigheid. Soms zijn dieren echt super moeilijk te vinden. Zat een aantal dagen geleden op een planet waar ik zeker 4 uur heb gedaan om slechts 5 dieren te vinden, terwijl ik gisteren op een extreme radiation planet zat met 12 dieren die ik in een half uur had gevonden.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167551557
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167565461
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 14:34 schreef HSG het volgende:

[..]

Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
pi_167567516
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
En de andere warp drives?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167567655
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:29 schreef HSG het volgende:

[..]

En de andere warp drives?
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
pi_167572564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2016 23:33 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
Hoe lang schat je dat je daarmee bezig bent geweest?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167572791
Is er een guide voor alle Base Quests?
SOONY
pi_167574207
Er moet ergens een wiki page zijn van NMS en daar is volgens mij ook een guide wat je moet antwoorden bij sommige aliens etc. Waar ik achter ben gekomen is dat je eigenlijk van de 2 en 3 meerkeuze antwoorden nooit de eerste moet hebben, worden ze 10 op de 10 keer pissig van :D
pi_167574731
quote:
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_167574784
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
ook de Transmission towers staan daar, en die zijn iets minder voor de hand liggend.. (al is het nog niet echt heel lastig)
pi_167574909
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben? :D
Dat dacht ik ook.. toch had ik hem een keer fout :@
pi_167592131
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.

Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_167594971
Ik heb net de Mordiet quest gekregen, ik heb gewoon zin om geld te farmen :+
Edit: 130 Rigogen nodig en dan kan ik verder met de quests, op zoek naar een waterplaneet dus :D
Wapen quests afgerond ^O^

[ Bericht 26% gewijzigd door DKUp op 25-12-2016 14:58:38 ]
SOONY
  dinsdag 27 december 2016 @ 10:40:37 #80
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167634912
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2016 09:29 schreef HSG het volgende:
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.

Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt. :D
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167639661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 10:40 schreef davako het volgende:

[..]

Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt. :D
Ik denk dat ik een oplossing heb...

Zorg er sowieso voor dat je een beacon kan bouwen want deze heb je nodig. Reis vervolgens naar je startplaneet en bouw daar een beacon. Deze zal leiden naar, hopelijk, een transmissietoren. Wanneer je deze hebt geactiveerd zal de beacon herstart worden. Vlieg weer terug en herhaal deze actie totdat je je plek hebt gevonden waar je echt begonnen bent. Daar zie je een krat met een rode bol en activeer deze.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  dinsdag 27 december 2016 @ 15:38:06 #82
34299 davako
-GATGCTGTTGAA-
pi_167642890
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 14:06 schreef HSG het volgende:

[..]

Ik denk dat ik een oplossing heb...

Zorg er sowieso voor dat je een beacon kan bouwen want deze heb je nodig. Reis vervolgens naar je startplaneet en bouw daar een beacon. Deze zal leiden naar, hopelijk, een transmissietoren. Wanneer je deze hebt geactiveerd zal de beacon herstart worden. Vlieg weer terug en herhaal deze actie totdat je je plek hebt gevonden waar je echt begonnen bent. Daar zie je een krat met een rode bol en activeer deze.
Ik dat geval heb ik twee vragen.

1) Hoe navigeer jij door de ruimte terug naar je begin planeet?

2) Ik heb ooit de rode bol geactiveerd alleen ben gewoon afgeweken van de atlas path.
All I do, is sit down at the typewriter, and start hittin' the keys. Getting them in the right order, that's the trick. That's the trick.
pi_167649031
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 15:38 schreef davako het volgende:

[..]

Ik dat geval heb ik twee vragen.

1) Hoe navigeer jij door de ruimte terug naar je begin planeet?

2) Ik heb ooit de rode bol geactiveerd alleen ben gewoon afgeweken van de atlas path.
Op 2 heb ik geen antwoord.

Voor antwoord 1: Kijk in je menu in welke sterrenstelsel jij eerst bent begonnen. Vervolgens open je je sterrenmap en druk je steeds op X. Je komt het vanzelf tegen.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:42:39 #84
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168751635
Gisteren de game maar eens opgepikt en ondanks dat het even zoeken was ben ik met mijn schip van de planeet af :) Alleen het distress signal waar ik heen moet zonder warp drive is twee uur vliegen...

Serieus twee uur vliegen naar de dichtstbijzijnde planeet? Is dat normaal? :X
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_168751647
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game maar eens opgepikt en ondanks dat het even zoeken was ben ik met mijn schip van de planeet af :) Alleen het distress signal waar ik heen moet zonder warp drive is twee uur vliegen...

Serieus twee uur vliegen naar de dichtstbijzijnde planeet? Is dat normaal? :X
Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijt :').

Nu de game overigens al tijden niet meer aangeraakt, wacht op een nieuwe update.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:16:25 #86
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168752833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijt :').

Nu de game overigens al tijden niet meer aangeraakt, wacht op een nieuwe update.
Waarschijnlijk niet :X Vanavond eens kijken dan.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_168752892
quote:
3s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:16 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet :X Vanavond eens kijken dan.
Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:24:40 #88
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_168752926
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.
Ah ok thanks, aangezien ik geen hyper drive heb was ik bang dat ik met dat slakkengangetje moest vliegen. Gebruikte gewoon R2, andere knopjes ook wel geprobeerd maar waarschijnlijk rondje niet lang genoeg ingedrukt ofzo.

Thanks voor de tip :)
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 8 februari 2017 @ 17:36:48 #89
447963 endechaos
life is short, enjoy!
pi_168761048
weet iemand of er nog een update komt. hoorde het spel flink hoesten vanwege de stofverzameling blijft potentie hebben maar ik heb heeeeelll weinig vertrouwen nog in dit spel, in de toekoemst.
pi_168764240
Ik ben wel blij met mijn mordiet farm iedere zes minuten 1.4 miljoen units :P
Ik moet alleen nog zorgen voor een 48 slot schip met alle warpdrive upgrades, maar die vind ik niet met de Foundation update *)

Ik heb wel zin in een mogelijke Pro patch en nieuwe content, ik vind de Foundation update in ieder geval tof.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SOONY
pi_169356739
quote:
Path Finder Update Coming Soon

Hello,

This week Hello Games will be releasing the next content update for No Man's Sky. We're calling it the Path Finder Update; it introduces a new vehicle that will aid home planet exploration, building on the Foundation Update to hint at a path ahead for the future.

Detailed patch notes will be released when the update goes live.

Shortly after we launched the Foundation Update, we released a number of patches to address issues reported by players before beginning work on the Path Finder update. We were surprised and excited by the response to Foundation, and we have been listening carefully to community feedback since then.

To those of you who have spent time sharing feedback, whether positive or negative, we are listening.

This is the next step in our journey. It shows the path forward. We hope you'll join us.

Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.co(...)-update-coming-soon/


[ Bericht 4% gewijzigd door DKUp op 07-03-2017 19:38:44 ]
SOONY
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:23:39 #92
141482 Q.
JurassiQ
pi_169356846
Speelt iemand dit nog?
For great justice!
pi_169357027
quote:
11s.gif Op dinsdag 7 maart 2017 19:23 schreef Q. het volgende:
Speelt iemand dit nog?
Ik was mijn savegame kwijt en ik was daarom weer veel gaan spelen.
Maar met al die updates is het moeilijker geworden om schepen te upgraden :+

Waarschijnlijk is mijn mordiet farm straks niks meer waard :+
SOONY
pi_169374945
Gelekt via de Spaanse PS Blog.
Dit schijnt o.a. in de nieuwe update te zitten.
quote:
Path Finder Update

- PlayStation 4 Pro Compatibility
- Better graphics
- Possibility of having multiple ships
- Share bases online
- New vehicle: Exocraft
- Permadeath mode
- Build race circuits for vehicles
- Ships and classes specializations
- Shop / Merchants
- Duplication of the variety in terms of the construction of the base
- Multi-tool specialization and classes
- New weapon modes
- Photo Mode
- Discovery Menu
- Improvements in the quality of life
- 50% more original music than 65daysofstatic
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)J015VQ2E&sh=4a05416d
SOONY
pi_169376207
Heb het vrij lang gespeeld, en vond het erg tof. Ik heb nu na het zien van dat filmpje niet meer de drang om te spelen. Jammer. Misschien dat ik het over een tijdje weer op pak :).
pi_169376497
quote:
Ziet er weer uit als een leuke update ^O^ Helaas te druk met andere games de komende tijd, wellicht bij de volgende update weer :)
  woensdag 8 maart 2017 @ 19:34:35 #98
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_169377084
Ja. Het begint toch weer te jeuken. Kudos voor Hallo Games.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_169377523
Wauw.. deze update zag ik niet aankomen.. Maanwagentjes zijn een goede toevoeging.. Racetrack ook :p Nu alleen nog een VR upgrade, dat is echt het eerste wat ik dacht toen ik dit spel speelde.. En ergens, nu met deze update, geloof ik ook wel dat dat er gaat komen ! ^O^ *O*
  woensdag 8 maart 2017 @ 20:00:43 #100
429367 DKUp
ON TOUR
pi_169377551
Update is live :P
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')