Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een slechte naam is lasting vanaf te komen hoor
De impact hiervan kun je pas bepalen bij het volgende spel wat ze uitbrengen.quote:Op woensdag 30 november 2016 21:30 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Gelukkig maar, Hello Games heeft hiermee een extreem voorbeeld gegeven van hoe je niet met je klanten om moet gaan. Het feit dat dit de studio en medewerkers als Sean Murray zolang zal blijven achtervolgen, zal een andere studio wel tweemaal doen bedenken voor ze hun klanten zo behandelen.
Bedoel je niet 1 basis per planeet?quote:Op donderdag 1 december 2016 19:45 schreef endechaos het volgende:
speel het nog graag zo af en toe. wel jammer dat je maar op 1 planeet een basis kunt maken
benieuw wat hierna komt
HIer staat een kleine guide;quote:Op zondag 4 december 2016 20:32 schreef Meike26 het volgende:
Iemand die mij kan helpen, ik heb nu 3 planeten ontdekt (namen gegeven en 1 van de 3 al voor 66% gezien), maar ik wil ook wel af en toe naar andere stelsels en zonder warpdrive kom je er niet, iemand een tip hoe ik snel een warpdrive kan maken/vinden/kopen?
Wat snap je er niet aan?quote:Op woensdag 7 december 2016 09:28 schreef Elzies het volgende:
Teleurstelling. Ik zit me suf te schieten om wat grondstoffen te bemachtigen, maar ik snap werkelijk geen hol van dit spel.
Graphics vallen me erg tegen. Beetje Borderlandachtig.
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.quote:
Dat laatste kan natuurlijk, het is wel veel menuutjes lezen en proberen te begrijpen ja, je word niet echt bij de hand genomen in het spel.quote:Op woensdag 7 december 2016 11:22 schreef Elzies het volgende:
[..]
Het mixen van die ingrediënten gaat me niet zo goed af.
Goed, misschien moet ik er iets langer voor gaan zitten, maar het spel komt mij nogal onoverzichtelijk over.
Maar misschien is het ook niet mijn type spel. Ik wil spelen en niet gaan knutselen.
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/quote:PATCH 1.12
Hello Games | December 7, 2016
First of all, thank you to everyone who’s been playing the Foundation Update. Your feedback has been incredibly helpful, keep it coming!
Following are the notes for our latest patch: 1.12, which addresses some of the main issues we’ve seen reported following the launch of 1.1 (Foundation).
Patch notes
[PC] Following reports of some people experiencing issues with the game while unsupported mods are installed, we’ve added mod detection which will show a warning screen on loading when mods are detected. A mouse click or button press will dismiss this screen. We have also introduced a new method for mod installation which should prevent player’s games from breaking when a new update is released. For details please see the ‘DISABLEMODS.TXT’ file in the \GAMEDATA\PCBANKS folder.
[PC] Allowed remapping of the build menu and quick menu commands to support Azerty keyboards.
[PC] We’ve enabled a temporary workaround for the SLI issues people are experiencing. If you are running in SLI, please disable TAA and the game should run. We are looking into a more permanent solution to this issue.
Fixed an issue which, in some rare cases, prevented NPCs from giving you mission critical dialogue.
Fixed a bug which could cause core items to be transferred from exosuit inventory to starship inventory.
Fixed a number of rare crashes (if you continue to experience crashes, please send a crash report and include your crash dumps).
[PC] Fix for monitor detection on PCs with 3rd party remote desktop or screen sharing applications.
[PC] Running the game via the .exe file should no longer give Steam Init errors.
Fixed an issue where underwater buildings could spawn without doors which in rare cases would mean the NPC missions could not be completed. (Note: If you are still being pointed to missing facilities during the NPC questlines, you can either claim a new base and re-build the NPC terminal, or if you have a Freighter, remove the NPC terminal from your base and rebuild it in the Freighter. The NPC should then give you new coordinates. We are still working on a more permanent fix for this issue).
This update is live on both PS4 and PC! If you continue to experience issues, be sure to let us know by submitting a bug report.
Enjoy!
Nice. Had zelf al om mijn 'onderwater gebouw zonder deuren' heen gewerkt maar mooi dat het officieel erkend is en opgelost word.quote:Op woensdag 7 december 2016 12:59 schreef Ceased2Be het volgende:
Nou, ze zijn weer op stoom iig. Nieuwe patch gereleased
[..]
http://www.no-mans-sky.com/2016/12/patch-1-12/
Naar de portal in een space station gaan.quote:Op zaterdag 10 december 2016 13:58 schreef Meeuwenbaas het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je je basis kan terugvinden?
Heb een baken gebouwd maar die doet niet echt veel.
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?quote:Op zaterdag 10 december 2016 14:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Naar de portal in een space station gaan.
Volgens mij teleporteert je schip meequote:Op zaterdag 10 december 2016 16:42 schreef Meike26 het volgende:
[..]
En je schip dan? Ik kan wel via een portal naar m'n thuis basis gaan, maar m'n schip blijft in een onbekend universum in het spacestation staan ?
Ik kan dit bevestigenquote:Op zaterdag 10 december 2016 16:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij teleporteert je schip mee
Waar lees je dit?quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:27 schreef DKUp het volgende:
Patch 1.13 1,482GB
-Bug fixes
En misschien meer....
Of een PS4 Pro patch, want de pc patch is veel kleiner.quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar lees je dit?
Ah, ik zie het op reddit. Geen patchnotes nog.
Ja klopt, als je even niets doet, zie je ook je schaduw verschuivenquote:Op zaterdag 10 december 2016 21:47 schreef -CRASH- het volgende:
(PS4 Pro)
Weet niet of het al eerder was...
Maar nu lijkt het of de planeet draait.
want nu zie ik de sterrenhemel bewegen vanaf de planeet.
Als je inlogt in het handels netwerk
krijg je nu je vorderingen in het spel te zien.
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.quote:Op zondag 11 december 2016 15:25 schreef Meike26 het volgende:
Zit ik nu wel weer met een ander probleem. Hoe vind ik snel mijn stelsels terug ? Heb er nu een aantal ontdekt waarvan dan ook een paar wel/niet de eerste planeet bezocht. Dan is het wel handig om ze allemaal een eigen naam te geven, maar als je je Galaxy map erbij pakt is het sowieso weer één grote brei aan witte puntjes. Zojuist dan wel de waypoints ontdekt, maar die zijn slechts tijdelijk.
Ik heb het idee dat ik een tekening/schrift moet bijhouden hoe ik waar en welk stelsel nodig heb ergens te komen ?
Btw, wat ik gister al een beetje aan begonnen ben en voorlopig als systeem aanhoud, de stelsels van X aantal planeten geef ik de benaming van circuits en de planeten in die stelsels krijgen de namen van bochten. Zo heb ik nu dus een stelsel Spa met de planeet La Source en daar komen dan zeker Blanchimont en Pouhon nog bij.
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?quote:Op zondag 11 december 2016 16:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom wil je de stelsels onthouden dan? Ik ga gewoon naar de volgende als ik iets nodig ben. Zoveel stelsels.
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuwquote:Op zondag 11 december 2016 16:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik heb nu een stuk of 15 stelsels ontdekt waarvan een stuk of 8 1 of meerdere planeten kort bezocht, het stelsel waar mijn home base staat, heeft 4 planeten waarvan ik nu twee planeten volledig ontdekt heb. En dat verdient ook aardig goed. Het spel gaat er bij mij ook om het ontdekken en hernoemen van plekken, toch enorm tof dat je eigen planeten etc hebt ?
Het ideale daarvan is ook door de hernoeming dat je je stelsels sneller herkent. Waar het er echter op lijkt is dat je in elke groep van stelsels minimaal 1 waypoint moet hebben wil je je eigen stelsels gemakkelijk terugvinden. Leuke manier van ontdekkingsreizen toch 😁
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.quote:Op zondag 11 december 2016 20:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oh zo. Ja, dat is zeker leuk. Ik hecht daar wat minder waarde aan. Ook mijn home planet nu, zodra ik een mooiere planeet ga vinden bouw ik daar wel opnieuw. Als ik een stelsel echt tof vind ontdek ik gewoon alles, en zodra dat is geweest ga ik weer verder.
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.quote:Op zondag 11 december 2016 20:20 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet.. Je thuis planeet is en blijft je thuis planeet volgens mij. Ik heb nog geen mogelijkheid gevonden een 2e base te bouwen.
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modusquote:Op zondag 11 december 2016 20:44 schreef RiKe het volgende:
[..]
Klopt, zodra je op een andere planeet je base wil bouwen, wordt de oude ontmanteld.
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:06 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan op een nieuwe planeet je basis opbouwen? Die optie ben ik zelf nog niet tegengekomen ? Ik speel trouwens in creative modus
Ik vond de mijne met een scan van de planeet vanuit de ruimte.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.quote:Op zondag 11 december 2016 21:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zoeken naar een base station (of hoe het ook heet). Via zo'n zendmast dingetje wat je kan bouwen.
Ja, maar dat werkt niet altijd. Bovendien zijn er meerdere plekken op 1 planeet.quote:Op maandag 12 december 2016 12:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Je kunt de homebase al vanuit de ruimte vinden door gewoon ff te scannen.
Is wat makkelijker dan vanaf de planeet.
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.quote:Op donderdag 15 december 2016 07:58 schreef davako het volgende:
Dit spel blinkt uit in het zinloos gamen. Verstand op nul en gewoon lekker exploren.
Ik heb echter wel een probleem met No Mans Sky! Praktisch vanaf het eerste moment dat ik de skills had om te warpen, ben ik afgeweken van de atlas path. Hierdoor heb ik geen atlas-pass en kan ik ook veel deuren niet openen.
De atlas-path is niet meer zichtbaar op mijn kaart, dus heb ik geen idee welke kant ik op moet gaan om mijn pass te vinden. Als ik nu game zie ik alleen het path naar het centrum van het universum.
Heeft iemand hetzelfde gehad, of weet iemand een manier hoe ik alsnog mijn eerste atlas-pass kan verkrijgen. Moet ik misschien helemaal terug warpen naar mijn eerste planeet?
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zou denk ik zoeken naar een Space Anomaly. Die kom je in sommige systems at random geloof ik tegen, en die kan je weer op de 'atlas path' sturen dacht ik.
Hm, dat is wel vreemd. Ik krijg ze niet altijd direct bij binnenkomst, soms wat later. Maar wel vaak.quote:Op donderdag 15 december 2016 08:55 schreef davako het volgende:
[..]
Als je een nieuw stelsel binnenkomt krijg je dan direct te zien of er een space anomaly aanwezig is, want ik heb er nog nooit één gezien.
Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.quote:Op zondag 18 december 2016 09:31 schreef HSG het volgende:
Ik zit met een issue en dat is dat ik al heel lang op zoek ben naar de hyperdrive upgrade Tau. Waar hebben jullie die gevonden?
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjesquote:Op zondag 18 december 2016 13:37 schreef DKUp het volgende:
De speciale handschoenen en de nieuwe laserstechnologie zijn binnen.
Ik wil zo snel mogelijk farmen om veel units bij elkaar te krijgen
Mordiet farmen en dan omzetten naar een ander product en dan schijnt het heel gemakkelijk cashen te zijn.quote:Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Kan je dan niet een beacon neerzetten?quote:Op maandag 19 december 2016 13:29 schreef HSG het volgende:
Weet iemand een methode om bepaalde plekken makkelijker terug te vinden, zoals een basis met een npc?
Hoe maak je een beacon dan?quote:Op maandag 19 december 2016 14:14 schreef davako het volgende:
[..]
Kan je dan niet een beacon neerzetten?
Je leert een beacon maken als je een homebase hebt. Als ik heb geleerd hoe ik een tourite stone moet bouwen, dan kan ik een beacon maken. Ik begreep dat een beacon er voor moet zorgen dat je bepaalde sterrenstelsels gemakkelijker terug kan vinden. Ik kan het ook mis hebben, en in dat geval moet iemand mij even verbeterenquote:
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.quote:
Lekker bezigquote:Op woensdag 21 december 2016 22:22 schreef Meeuwenbaas het volgende:
[..]
Je krijgt recipe van npc op je basis, kun je het zelf groeien, haal nu 4 miljoen binnen per keer.
Het zoeken van dieren blijf één van de leukste bezigheid. Soms zijn dieren echt super moeilijk te vinden. Zat een aantal dagen geleden op een planet waar ik zeker 4 uur heb gedaan om slechts 5 dieren te vinden, terwijl ik gisteren op een extreme radiation planet zat met 12 dieren die ik in een half uur had gevonden.quote:Op zondag 18 december 2016 15:21 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Kan je dan niet beter zsm dieren scannen ? Ik ga zo weer spelen en snelste manier is denk ik toch om planeten af te struinen naar gekke beesjes
Clausule.. moet de planeet wel records hebben met beloning.. laatste planeet was 200.000 aan units. De planeet daarvoor geen records.. En erg vijandige sentinels.
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?quote:Op zondag 18 december 2016 09:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond een schip die 'm had, was ook al tijden op zoek.
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:34 schreef HSG het volgende:
[..]
Was dat op een planeet met een gele of een rode ster?
En de andere warp drives?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk rood maar eerlijk zou ik het niet meer weten. Had het ook niet verwacht.
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.quote:
Hoe lang schat je dat je daarmee bezig bent geweest?quote:Op vrijdag 23 december 2016 23:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heb ik waarschijnlijk gekregen, maar ook dat weet ik niet meer, door gewoon blueprints te krijgen. Het schijnt dat als je bij een trading post meerdere keren met 1 zo'n gast die daar altijd is praat je een goeie kans hebt op een blueprint voor een warpdrive.
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben?quote:
ook de Transmission towers staan daar, en die zijn iets minder voor de hand liggend.. (al is het nog niet echt heel lastig)quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben?
Dat dacht ik ook.. toch had ik hem een keer foutquote:Op zaterdag 24 december 2016 12:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die terminal access codes zijn toch zo doodsimpel, waaom zou je daar in godsnaam een cheat-sheet voor nodig moeten hebben?
Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt.quote:Op zondag 25 december 2016 09:29 schreef HSG het volgende:
In het begin kon ik kiezen tussen de atlaspad of op ontdekking gaan waarvan ik de tweede heb gekozen.
Kan ik nog steeds een Atlaspas krijgen?
Ik denk dat ik een oplossing heb...quote:Op dinsdag 27 december 2016 10:40 schreef davako het volgende:
[..]
Serieus, ik heb hetzelfde probleem.... Ik begin het behoorlijk vervelend te vinden dat ik geen atlaspas heb. Als je op een oplossing bent gekomen zou ik het fijn vinden als je hem deelt.
Ik dat geval heb ik twee vragen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:06 schreef HSG het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een oplossing heb...
Zorg er sowieso voor dat je een beacon kan bouwen want deze heb je nodig. Reis vervolgens naar je startplaneet en bouw daar een beacon. Deze zal leiden naar, hopelijk, een transmissietoren. Wanneer je deze hebt geactiveerd zal de beacon herstart worden. Vlieg weer terug en herhaal deze actie totdat je je plek hebt gevonden waar je echt begonnen bent. Daar zie je een krat met een rode bol en activeer deze.
Op 2 heb ik geen antwoord.quote:Op dinsdag 27 december 2016 15:38 schreef davako het volgende:
[..]
Ik dat geval heb ik twee vragen.
1) Hoe navigeer jij door de ruimte terug naar je begin planeet?
2) Ik heb ooit de rode bol geactiveerd alleen ben gewoon afgeweken van de atlas path.
Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijtquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:42 schreef Rossdale het volgende:
Gisteren de game maar eens opgepikt en ondanks dat het even zoeken was ben ik met mijn schip van de planeet afAlleen het distress signal waar ik heen moet zonder warp drive is twee uur vliegen...
Serieus twee uur vliegen naar de dichtstbijzijnde planeet? Is dat normaal?
Waarschijnlijk nietquote:Op woensdag 8 februari 2017 08:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebruik je wel rondje voor het sneller vliegen? Ben de naam even kwijt.
Nu de game overigens al tijden niet meer aangeraakt, wacht op een nieuwe update.
Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietVanavond eens kijken dan.
Ah ok thanks, aangezien ik geen hyper drive heb was ik bang dat ik met dat slakkengangetje moest vliegen. Gebruikte gewoon R2, andere knopjes ook wel geprobeerd maar waarschijnlijk rondje niet lang genoeg ingedrukt ofzo.quote:Op woensdag 8 februari 2017 10:21 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het heet geloof ik.. pulse drive. In elk geval: normaal vliegen gebruik je over het algemeen op de planeet zelf (of in gevechten in de ruimte), rondje gebruiken voor gewoon een stuk sneller vliegen (ook op planeten zelf) en dan heb je nog je pulse drive (uit mijn hoofd) met L1 + R1, dat gebruik je vaak om in een stelsel van planneet naar planeet te gaan. De warp drive gebruik je pas om van stelsel naar stelsel te vliegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Path Finder Update Coming Soon
Hello,
This week Hello Games will be releasing the next content update for No Man's Sky. We're calling it the Path Finder Update; it introduces a new vehicle that will aid home planet exploration, building on the Foundation Update to hint at a path ahead for the future.
Detailed patch notes will be released when the update goes live.
Shortly after we launched the Foundation Update, we released a number of patches to address issues reported by players before beginning work on the Path Finder update. We were surprised and excited by the response to Foundation, and we have been listening carefully to community feedback since then.
To those of you who have spent time sharing feedback, whether positive or negative, we are listening.
This is the next step in our journey. It shows the path forward. We hope you'll join us.
Thank you,
Hello Games
Bron: http://www.no-mans-sky.co(...)-update-coming-soon/
Ik was mijn savegame kwijt en ik was daarom weer veel gaan spelen.quote:
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)J015VQ2E&sh=4a05416dquote:Path Finder Update
- PlayStation 4 Pro Compatibility
- Better graphics
- Possibility of having multiple ships
- Share bases online
- New vehicle: Exocraft
- Permadeath mode
- Build race circuits for vehicles
- Ships and classes specializations
- Shop / Merchants
- Duplication of the variety in terms of the construction of the base
- Multi-tool specialization and classes
- New weapon modes
- Photo Mode
- Discovery Menu
- Improvements in the quality of life
- 50% more original music than 65daysofstatic
Ziet er weer uit als een leuke updatequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |