HaHaHaquote:Op woensdag 30 november 2016 21:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb jij op de HHH gezeten
Hoge school voor Humor en Hilariteit.
quote:Op woensdag 30 november 2016 21:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Je kunt een moppen-app op je foon zetten en dan af en toe een mop voorlezen.
Lachen gieren brullen gegarandeerd.
Net als bij EHBO?quote:Op woensdag 30 november 2016 22:36 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk dat je voor humor ook snel verbanden moet kunnen leggen.
Er is ook zoveel verschillende humor, ik hou ook wel van grappen die (zwaar) over het randje gaan.quote:Op woensdag 30 november 2016 22:48 schreef PixieWhite het volgende:
[..]
En ik heb niet eens iemand hoeven te beledigen, dat maakt het iets leuker.
En een adhd-er legt dan zeker druk verbanden?quote:Op woensdag 30 november 2016 22:36 schreef Scuidward het volgende:
Zoals die jood in de roeiboot?quote:Op woensdag 30 november 2016 22:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Er is ook zoveel verschillende humor, ik hou ook wel van grappen die (zwaar) over het randje gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op anoniem
Muah je hebt meer vormen humor dan alleen sarcasme, en je hoeft ook niet perse heel slim te zijn. De timing is nog het belangrijkste.quote:Op donderdag 1 december 2016 03:53 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Humor is een combinatie van intelligentie en pure sarcasme, vaak zit de grap dan ook niet in dat wat je zegt, maar meer in de manier waarop.
Domme grappen timen is dus geen humor.quote:Op donderdag 1 december 2016 04:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah je hebt meer vormen humor dan alleen sarcasme, en je hoeft ook niet perse heel slim te zijn. De timing is nog het belangrijkste.
Ligt eraan, een hele slechte grap kan met de juiste timing behoorlijk op de lachspieren werken.quote:Op donderdag 1 december 2016 04:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Domme grappen timen is dus geen humor.
Uhm, nou nee dus.quote:Op donderdag 1 december 2016 04:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ligt eraan, een hele slechte grap kan met de juiste timing behoorlijk op de lachspieren werken.
quote:Op donderdag 1 december 2016 03:53 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
Humor is een combinatie van intelligentie en pure sarcasme, vaak zit de grap dan ook niet in dat wat je zegt, maar meer in de manier waarop.
quote:Op donderdag 1 december 2016 04:34 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Domme grappen timen is dus geen humor.
Jij bent vast de leukste thuisquote:
Associatief denkenquote:Op woensdag 30 november 2016 22:36 schreef Scuidward het volgende:
De grappenmaker van de bingoclub gespot.quote:Op donderdag 1 december 2016 08:10 schreef K44S het volgende:
Ik speel vaak met een situatie.
Zoals gister: moest ik hersenendood werk doen bij een bouwmarkt en daar was nog een ander uitzendkracht. Dus ik was al redelijk warm gedraaid met grappen en flauwe opmerkingen, komt er een andere collega aan met een soort trap op wielen.
Dus ik zeg tegen die mede-uitzendkracht: "kijk eens aan! Een roltrap!".
Speel met je omgeving
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |