abonnement Unibet Coolblue
pi_167873704
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:32 schreef icemotion het volgende:
There is a cow level! Het Diablo 20th anniversary event is live gegaan vanochtend. Erg grappig extraatje plus best veel nostalgie naar Diablo 2..
Ja, je krijgt een achievement, toys en nuttige items
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167873778
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:36 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, je krijgt een achievement, toys en nuttige items
Jep, lekker al je bags volproppen met charms! En town portal scrolls! (naja todat je de tome kan maken dan xD)
pi_167942288
Weet iemand wat op http://www.wowhead.com/item=85840/stormbreaker-chestguard lijkt maar dan de cloth versie? :P
pi_167942439
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 10:42 schreef icemotion het volgende:
Jep, lekker al je bags volproppen met charms! En town portal scrolls! (naja todat je de tome kan maken dan xD)
Groot deel van die charms kan natuurlijk ook gewoon weer weg hè :P Ik heb als priest geen str en agi nodig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167942460
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 02:37 schreef Maureentje het volgende:
Weet iemand wat op http://www.wowhead.com/item=85840/stormbreaker-chestguard lijkt maar dan de cloth versie? :P
Géén idee! Maar mooie chest! Staat vast niet op een troll :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167942478
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 03:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Géén idee! Maar mooie chest! Staat vast niet op een troll :D
Maar op mijn priest nelf wel :9
pi_167942525
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 03:10 schreef Maureentje het volgende:

Maar op mijn priest nelf wel :9
Ja vast! Mocht je de cloth versie vinden dan hoor ik het graag O-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167942595
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 03:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja vast! Mocht je de cloth versie vinden dan hoor ik het graag O-)
Ja maar eigenlijk wil ik dan wel de "dress"versie van deze chest :D (Ja nog meer eisen ook :P )
http://www.wowhead.com/item=85353/firebirds-tunic#screenshots is eigenlijk beter :) (te lui om screenshot te uploaden)
pi_167942719
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 03:24 schreef Maureentje het volgende:

Ja maar eigenlijk wil ik dan wel de "dress"versie van deze chest :D (Ja nog meer eisen ook :P )
http://www.wowhead.com/item=85353/firebirds-tunic#screenshots is eigenlijk beter :) (te lui om screenshot te uploaden)
Hmm, zo als geheel vind ik het niet zo mooi.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167942747
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 04:04 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hmm, zo als geheel vind ik het niet zo mooi.
Ja maar welke legs moet je onder die chest aan dan ? :P
pi_167945647
Gewoon mooncloth robe doen, verder niet zo moeilijk doen. :P
pi_167953156
Aankomende week patch 7.1.5 :)

Overigens, voor de mensen die de toy "Emerald Winds" nog niet hebben, is het ten zeerste aan te raden die te vergaren (op YT verschillende video's hoe te halen). Emerald Winds + Goblin Glider en je vliegt zo een heel stuk de Broken Isles over. Of als DH heb je geen Goblin Glider nodig :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_167955603
Oke. Ik heb in 2010 voor 't laatst gespeeld, en heb 't vandaag weer geïnstalleerd. Ik begrijp er geen kut van.

Kan iemand mij in het super kort wat belangrijke wijzigingen vertellen? ;( Vast niet. Speel een Warlock, level 70. Geen idee waar ik naar toe moet, wat ik moet doen, hoe talents nu werken. Ik stond zelfs voor een dichte deur in het oude AH in Stormwind. Is dat gewoon verplaatst naar een deurtje verderop. Klootzakken.
pi_167963262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Oke. Ik heb in 2010 voor 't laatst gespeeld, en heb 't vandaag weer geïnstalleerd. Ik begrijp er geen kut van.

Kan iemand mij in het super kort wat belangrijke wijzigingen vertellen? ;( Vast niet. Speel een Warlock, level 70. Geen idee waar ik naar toe moet, wat ik moet doen, hoe talents nu werken. Ik stond zelfs voor een dichte deur in het oude AH in Stormwind. Is dat gewoon verplaatst naar een deurtje verderop. Klootzakken.
Er is in de afgelopen 7 jaar zo veel veranderd dat er haast geen beginnen aan is om alle belangrijke wijzigingen super kort te vertellen.
Wat wellicht handig is om te weten is dat dual-spec weg is; je hebt nu voor elke spec een build en actionsbars die mee veranderen. Verder raad ik je aan om op http://www.icy-veins.com/wow/class-guides te gaan kijken om een beetje een idee te krijgen hoe je class nu speelt (ook al mis je dus 70 levels tov endgame).
Comfortably numb
pi_167967282
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Oke. Ik heb in 2010 voor 't laatst gespeeld, en heb 't vandaag weer geïnstalleerd. Ik begrijp er geen kut van.

Kan iemand mij in het super kort wat belangrijke wijzigingen vertellen? ;( Vast niet. Speel een Warlock, level 70. Geen idee waar ik naar toe moet, wat ik moet doen, hoe talents nu werken. Ik stond zelfs voor een dichte deur in het oude AH in Stormwind. Is dat gewoon verplaatst naar een deurtje verderop. Klootzakken.
De gehele oude wereld is opnieuw gemaakt en daar kan je nu dus ook vliegen. Vandaar ook dat de AH is verplaatst. In het midden van de stad Stormwind, enkele meters naast de AH staat een heroboard. Daar kan je een questje oppikken om met de boot naar Northrend te gaan om dat vervolgens verder te lvlen naar 80.
pi_167968921
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 22:21 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Er is in de afgelopen 7 jaar zo veel veranderd dat er haast geen beginnen aan is om alle belangrijke wijzigingen super kort te vertellen.
Wat wellicht handig is om te weten is dat dual-spec weg is; je hebt nu voor elke spec een build en actionsbars die mee veranderen. Verder raad ik je aan om op http://www.icy-veins.com/wow/class-guides te gaan kijken om een beetje een idee te krijgen hoe je class nu speelt (ook al mis je dus 70 levels tov endgame).
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2017 00:46 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

De gehele oude wereld is opnieuw gemaakt en daar kan je nu dus ook vliegen. Vandaar ook dat de AH is verplaatst. In het midden van de stad Stormwind, enkele meters naast de AH staat een heroboard. Daar kan je een questje oppikken om met de boot naar Northrend te gaan om dat vervolgens verder te lvlen naar 80.
Thanks beide :). Hier kom ik wel verder mee, vooral dat questje oppikken naar Northrend. Ik vroeg me werkelijk af hoe ik daar nou kon komen namelijk :P
pi_167969278
Ik zou Legion kopen en met een level 100 verder gaan :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_167999960
heb ook eindelijk een legendary http://eu.battle.net/wow/en/item/132466
pi_168078080
Gisteren op mijn mage de beste mage-legendary gekregen! Eindelijk! Maar ik had nog steeds de 2 legendary-class-hall-research niet gedaan :')
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_168081223
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 15:34 schreef Knut het volgende:
Gisteren op mijn mage de beste mage-legendary gekregen! Eindelijk! Maar ik had nog steeds de 2 legendary-class-hall-research niet gedaan :')
Ja, dat is dan wel een beetje jammer! Hoelang nog? En geloof dat ze de tijd ook hebben ingekort, dus mazzel :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168083678
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 17:58 schreef Scrummie het volgende:
Oke. Ik heb in 2010 voor 't laatst gespeeld, en heb 't vandaag weer geïnstalleerd. Ik begrijp er geen kut van.

Kan iemand mij in het super kort wat belangrijke wijzigingen vertellen? ;( Vast niet. Speel een Warlock, level 70. Geen idee waar ik naar toe moet, wat ik moet doen, hoe talents nu werken. Ik stond zelfs voor een dichte deur in het oude AH in Stormwind. Is dat gewoon verplaatst naar een deurtje verderop. Klootzakken.
Zelfde schuitje als ik. Zat laatst met wat vrienden mee te kijken die het alweer speelde en mij ook weer aan de bak wilde krijgen. Helaas vind ik de meeste veranderingen eigenlijk juist helemaal niet leuk en is de hele boel veels te casual geworden :P

Edit: Of nouja, ik stopte ongeveer halverwege WOTLK dus ik had wel iets meer meegepikt. Maar toen ging het ook al langzaam de verkeerde kant op :P
Conscience do cost.
pi_168084594
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 19:01 schreef ems. het volgende:

[..]

Zelfde schuitje als ik. Zat laatst met wat vrienden mee te kijken die het alweer speelde en mij ook weer aan de bak wilde krijgen. Helaas vind ik de meeste veranderingen eigenlijk juist helemaal niet leuk en is de hele boel veels te casual geworden :P

Edit: Of nouja, ik stopte ongeveer halverwege WOTLK dus ik had wel iets meer meegepikt. Maar toen ging het ook al langzaam de verkeerde kant op :P
Ja exact dat dus. Ik heb WOTLK ook nog wel even gespeeld met mijn main (die is level 73 ofzo). Of 80. Ik weet het niet meer, ik zie door de levels de bomen niet meer :').

Te casual was juist hetgeen wat ik wou gaan uittesten, want ik was nooit een die hard raider ofzo. Gewoon af en toe een raid met de guild destijds, was prima. En ik had dus een paar maanden terug weer een character tot 30 geleveled op een vanille server, maar dat ging ook weer vervelen. Maar, 2 weken terug zag ik dat mijn oude guild misschien weer ging leven, daardoor ben ik gaan twijfelen :P. Nu alweer te druk met van alles dus WoW al weer aan de kant geschoven, misschien dat ik dit weekend er even goed in ga duiken :P. Ik laat je wel weten wat mijn bevindingen zijn mocht het zover komen :)
  vrijdag 13 januari 2017 @ 11:36:17 #103
2738 Knut
Loyal Dog
pi_168099808
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2017 17:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat is dan wel een beetje jammer! Hoelang nog? En geloof dat ze de tijd ook hebben ingekort, dus mazzel :D
Gisterenavond begonnen. Lang leve de Sargeras bloodvendor. Nog 11 dagen nu. De eerste is 5 dagen, de tweede een week :D.

Ik red het dus net niet voor Nighthold.
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_168124266
Stomme vraag misschien. Ik ben klaar ben de hunter campaign wat kan ik doen met de order rescourses dat ik nu krijg? (behalve followers op missie sturen)
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_168124416
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 10:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
Stomme vraag misschien. Ik ben klaar ben de hunter campaign wat kan ik doen met de order rescourses dat ik nu krijg? (behalve followers op missie sturen)
Class hall upgrades, zodat je uiteindelijk 2 legendary's kan dragen. Als je een alt hebt, dan kun je voor je alt AP upgrades kopen.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_168125518
De laaste upgrade van classhall is al bezig en ik heb inderdaad een 2e legendary die maar in mijn bag stof zit te verzamelen :p)
Oh dat 2e is goed om te weten dat ik dat voor mijn alts kan gaan gebruiken ^O^
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_168126064
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 11:46 schreef JediMasterLucia het volgende:
De laaste upgrade van classhall is al bezig en ik heb inderdaad een 2e legendary die maar in mijn bag stof zit te verzamelen :p)
Oh dat 2e is goed om te weten dat ik dat voor mijn alts kan gaan gebruiken ^O^
En je kan er natuurlijk Seal of Broken Fate voor kopen voor een extra kans op een item op een raidboss, de weekly world boss of mythic boss. Dat kost ook 7000 resources per week als je ze alle 3 koopt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168210457
Zo net nog voor Nighthold Helya HC kunnen killen. Ook pas de 3de kill voor de guild. :)

Afgelopen niet echt veel upgrades gehad behalve een mooie 890 neck. Donderdag NH in en heb daar wel zin in.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_168210831
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 23:43 schreef Junglebeast het volgende:
Zo net nog voor Nighthold Helya HC kunnen killen. Ook pas de 3de kill voor de guild. :)

Afgelopen niet echt veel upgrades gehad behalve een mooie 890 neck. Donderdag NH in en heb daar wel zin in.
Iemand op guildchat zei a.s woensdag pas de class hall loot chest te looten nadat je de 'get 30 items from raid bosses' quest hebt omdat de loot chest meetelt. Dus. Geen idee waar die quest vandaan moet komen, maar je dus even inhouden :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168216936
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 00:05 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Iemand op guildchat zei a.s woensdag pas de class hall loot chest te looten nadat je de 'get 30 items from raid bosses' quest hebt omdat de loot chest meetelt. Dus. Geen idee waar die quest vandaan moet komen, maar je dus even inhouden :+
Euhm, gaat dat over die legendary upgrade quest? Die krijg je schijnbaar in Dalaran, dus zo lang hoef je het openen niet in te houden :P
pi_168217278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 12:28 schreef Lhyanna het volgende:

Euhm, gaat dat over die legendary upgrade quest? Die krijg je schijnbaar in Dalaran, dus zo lang hoef je het openen niet in te houden :P
ok, maar dat is meestal wel het allereerste wat ik doe op woensdag, dus het was een goede tip 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_168224272
Ja ik spaar nu ook turnins op voor de Emmisary quests. Had ik gister al kunnen doen maarja :)

Blijkbaar zitten er 15 essences in de M+ weekly chest. En zag net op een stream dat bosses zo'n 2 droppen.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_168234831
Ik kreeg trouwens een big smile toen ik die nieuwe cinematic bekeek op mmo champion
pi_168235385
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 17:44 schreef Junglebeast het volgende:
Ja ik spaar nu ook turnins op voor de Emmisary quests. Had ik gister al kunnen doen maarja :)

Dat kon toch niet? Had geen enkele nut las ik.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 18 januari 2017 @ 00:18:27 #115
194233 Friday12
Originele kloon
pi_168236415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 23:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat kon toch niet? Had geen enkele nut las ik.
Schijnt te werken voor de legendary upgrade quest items
pi_168238674


EDIT: Ja joh, nog een tweede op andere char :P



[ Bericht 56% gewijzigd door Leatherneck op 18-01-2017 11:00:08 ]
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
pi_168240049
quote:
10s.gif Op woensdag 18 januari 2017 09:43 schreef Leatherneck het volgende:
[ afbeelding ]

EDIT: Ja joh, nog een tweede op andere char :P

[ afbeelding ]
Lucky day :P
pi_168245547
Ik heb er ook 2 gehad op 2 verschillende characters. Beide hadden nog geen legendary.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
pi_168245666
Heb nu 7 legendary's op verschillende chars en nog geen enkele dps verhogende. Alleen maar utility ones. Ik word behoorlijk gefrustreerd van dit systeem. laat ze ergens een vendor neerzetten om ze te kunnen ruilen tegen legendary's die je echt kunt gebruiken. Waardeloos systeem zoals het nu is
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_168290420
3e legendary voor mijn priest *O* *O*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')