Ovenschotel met rookworst, kerrie en kaaaaas!quote:Op dinsdag 13 december 2016 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Iets met prei vanavond. Geen idee wat
Zo lekker kan dat zijn! Hoe ziet die van jou er uit?quote:
zo maar dan zonder ketchupquote:Op dinsdag 13 december 2016 18:52 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zo lekker kan dat zijn! Hoe ziet die van jou er uit?
Wij hadden gestoofde prei met kaas en kerrie (niet zelf bedacht), aardappelpuree, potje rode kool met appeltjes, gehaktballetjes in tomatensausje
Is zie altijd rijst bij jou.quote:Op dinsdag 13 december 2016 19:24 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
De 'glurinamer' smaakte gisteren met die moksi prima, dus vandaag ook maar weer langs gegaan
en opnieuw deze heerlijk licht gefrituurde Gamba's in een pittige saus met kousenband
en witte rijst bestelt.
Jij wel bij al je maaltijden?quote:Op woensdag 14 december 2016 03:47 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want normaal zou jij er aardappels bij eten?
zo bedoelt ze het niet. Ze bedoelt dat rijst bij die gerechten hoort.quote:
Nou nee, meer van: Eet je weleens iets anders dan bijna elke dag rijst.quote:Op woensdag 14 december 2016 09:01 schreef FutureFairytale het volgende:
zo bedoelt ze het niet. Ze bedoelt dat rijst bij die gerechten hoort.
Weer rijstquote:Op woensdag 14 december 2016 12:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Nou nee, meer van: Eet je weleens iets anders dan bijna elke dag rijst.
Nou... daarop heb ik al antwoord gegeven.
Bon..
Lunch
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer naar de glurinamer geweest voor een hapje. Welbekende Gamba's
met kousenband in een pittige saus, witte rijst en een Fernandez geel als drankje.
Niks bijzonders, al vele keren genomen en gewoon weer.
Aansluitend:
[ afbeelding ]
Acclimatiseren!
*zingt* ik wou dat jou was, gewoon een dag niet mijzelf was* Enjoy FFT!quote:Op donderdag 15 december 2016 11:15 schreef FutureFairytale het volgende:
Kwark, mandarijntjes en een stukje Milka pinda/caramel.
Vanmiddag verzorgde lunch van een slager, vnv uit eten, morgenochtend ontbijtbuffet en in de middag weer een verzorgde lunch.
Dat klinkt heerlijk!quote:Op donderdag 15 december 2016 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Net voor- en hoofdgerecht gekozen.
Voor wordt trio van tonijn (tartaartompouce, sashimi en gemarineerd).
Hoofd wordt flank steak, gegrilde groenten, gepofte aardappel en kruidenboter.
Zin in!!
quote:Op donderdag 15 december 2016 20:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Net voor- en hoofdgerecht gekozen.
Voor wordt trio van tonijn (tartaartompouce, sashimi en gemarineerd).
Hoofd wordt flank steak, gegrilde groenten, gepofte aardappel en kruidenboter.
Zin in!!
Jummie! Je lunch zag er ook super uit trouwensquote:Op donderdag 15 december 2016 22:55 schreef Zo-is-dat het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond pizza's gemaakt
Fake,quote:Op vrijdag 16 december 2016 12:26 schreef Iwanius het volgende:
[..]![]()
Lunch:
[ afbeelding ]
Tjaumin met chinese paddenstoelen en kipknoflook,bloedworst en een Fernandez.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:01 schreef Karzai het volgende:
ik heb een beenhammetje in de oven gezet, franse frietjes erbij met belgische mayo
Was het niet stervenskoud om buiten te zitten?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Maar weer eens dat pepersteakje met patat en een fles bier erbij.
Aansluitend
[ afbeelding ]
Paffert & Sigaartje = acclimatiseren.
Koelt je eten niet heel snel af, nu buiten?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend
[ afbeelding ]
Lekker hoor!quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend
[ afbeelding ]
Elke dag toetjes is geen noodzaak hoor.quote:Op vrijdag 16 december 2016 16:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Vnv wordt er zuurkool met worst voor me gekookt. Hoef alleen nog een toetje te halen.
Eerste keer dat je iets post wat er serieus lekker uitzietquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Iwanius het volgende:
Lunch
[ afbeelding ]
Aansluitend
[ afbeelding ]
ben t zo gewend iets kouds na te eten.quote:Op zondag 18 december 2016 18:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Elke dag toetjes is geen noodzaak hoor.
Terrasbranders waren aan en ik was dik ingepakt.quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Was het niet stervenskoud om buiten te zitten?
quote:Op zaterdag 17 december 2016 20:31 schreef agter het volgende:
Koelt je eten niet heel snel af, nu buiten?
Ossenhaas 'in-de-war'?quote:Op maandag 19 december 2016 00:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terrasbranders waren aan en ik was dik ingepakt.
[..]maar ik eet altijd al vrij snel dus dit gerecht was binnen no time verdwenen om plaats te maken voor nog een bordje.
![]()
![]()
Avondeten:
[ afbeelding ]
Avondhap na afloop van AFC Ajax vs PSV: Wederom deze combo bestaande uit een voorafje
i.c.m. een biertje om de ergste frustratie weg te spoelen. Gewoon weer met Ajax muts de
volle zaak binnenlopen in Rotterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoofgerechtje en wel de bekende ossenhaas etc etc.
En om niet teveel in mineur te eindigen -"Ja ons aller Ajax was gewoon beter en de
scheidsrechter was erg voor de Brabo's."
Acclimatiseren!
[ afbeelding ]
Gewoon maar met wat maten wat flesjes van dit vocht opentrekken.
Bedoel geld moet rollen en tis tenslotte zondagavond.
quote:
Die kok heeft waarschijnlijk keihard in je eten gespuugd. En terecht.quote:Op maandag 19 december 2016 00:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terrasbranders waren aan en ik was dik ingepakt.
[..]maar ik eet altijd al vrij snel dus dit gerecht was binnen no time verdwenen om plaats te maken voor nog een bordje.
![]()
![]()
Avondeten:
[ afbeelding ]
Avondhap na afloop van AFC Ajax vs PSV: Wederom deze combo bestaande uit een voorafje
i.c.m. een biertje om de ergste frustratie weg te spoelen. Gewoon weer met Ajax muts de
volle zaak binnenlopen in Rotterdam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoofgerechtje en wel de bekende ossenhaas etc etc.
En om niet teveel in mineur te eindigen -"Ja ons aller Ajax was gewoon beter en de
scheidsrechter was erg voor de Brabo's."
Acclimatiseren!
[ afbeelding ]
Gewoon maar met wat maten wat flesjes van dit vocht opentrekken.
Bedoel geld moet rollen en tis tenslotte zondagavond.
Ik zat aan de zoute rijen, en een liga koekje.quote:Op maandag 19 december 2016 15:44 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Zit chocolade marsmellos te kanen![]()
Tuurlijk.quote:Op maandag 19 december 2016 15:47 schreef Elan het volgende:
Die kok heeft waarschijnlijk keihard in je eten gespuugd. En terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |