Im no fat i havin big bones you guysquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
Rene is op z'n werk plotseling heel bad-ass.
Doet me denken aan Cartman de halbewaker op school.
[ afbeelding ]
quote:
Ha Kaas! Zo gek ben ik dus nog nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 11:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou ik denk het wel maar ik zeg het ook. Fuck it. Zachte heelmeesters maken diepe wonden.
Ik win weer eens op crazyness, helaas niet voor het eerst.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ha Kaas! Zo gek ben ik dus nog niet
Nee hoor. Wij gebruiken veelvuldig de muteknop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Ha Kaas! Zo gek ben ik dus nog niet
RESPECT MY AUTHORITAH!!!quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:25 schreef Kaas- het volgende:
Rene is op z'n werk plotseling heel bad-ass.
Doet me denken aan Cartman de halbewaker op school.
[ afbeelding ]
Neh, ben er zo eentje die wel van z'n whatsapp af moet blijven als ie zat isquote:
#vooroordeel Het zal ook veelal wel een beetje paupervolk zijn, niet?quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee hoor. Wij gebruiken veelvuldig de muteknop.
"Nee mevrouw de Vries, nee mevrouw de Vries. Néé dat zit zo niet, wilt u eens luisteren? Nee, laat u mij eens uitpraten" en dan vervolgens op de mute tegen mijn collega'dat stomme mens moet nu eens ophouden' ... "Mevrouw de Vries ik ga nu gewoon door u heen praten tot u stopt met praten"!
Oeh, zo'n 1 ben ik ook. Anders heel veel nachtelijke spamquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ben er zo eentje die wel van z'n whatsapp af moet blijven als ie zat is
Ohjaquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, ben er zo eentje die wel van z'n whatsapp af moet blijven als ie zat is
Ik ook. Van liefdesverklaringen tot dickpicsquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja
Ik heb ook wel eens wat bijzondere dms verstuurd op zulke momenten
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook. Van liefdesverklaringen tot dickpics![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whahahaquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Truequote:Op vrijdag 2 december 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij herkennen we allemaal dat we als we dronken zijn bepaalde uitspraken tegen anderen ineens heel normaal vinden, terwijl je het anders niet zou doen of durven.
dit herken ik nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij herkennen we allemaal dat we als we dronken zijn bepaalde uitspraken tegen anderen ineens heel normaal vinden, terwijl je het anders niet zou doen of durven. Soms wel beetje awkward daarna.
ik check in de ochtend altijd m'n geschiedenisquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Omdat je vergeet wat je mij dronken allemaal stuurt.
Zal het wel gedroomd hebben dan. Misschien betrap ik je dronken nog wel een keer op een pro-Pechtgod-post.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik check in de ochtend altijd m'n geschiedenis
Ik heb je nummer dan ook nietquote:Op vrijdag 2 december 2016 13:48 schreef Kaas- het volgende:
Heb trouwens nog nooit een liefdesverklaring of dickpic van Ang3l ontvangen.
Rollen met je ogen en zo.quote:Op vrijdag 2 december 2016 11:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou een hele slechte zijn, aangezien ik steeds zou roepen "Eigen domme schuld!".
Het is wel zo dat als je dronken bent je wel meer je hart laat spreken. Zowel positief als negatief, Opeens merk je ook op hoe leuk iemands haar krult of zo en dan zeg je dan hardop.quote:Op vrijdag 2 december 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Volgens mij herkennen we allemaal dat we als we dronken zijn bepaalde uitspraken tegen anderen ineens heel normaal vinden, terwijl je het anders niet zou doen of durven. Soms wel beetje awkward daarna.
Jup. That's me.quote:Op vrijdag 2 december 2016 15:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Rollen met je ogen en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |