Plotselinge vrije dag.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:30 schreef Rezania het volgende:
Ik had ook nog een meeting in de lunch, maar een mail gestuurd met een update en nu ga ik nergens meer heen.
Ja, kan ik eindelijk een keer even rustig langs de fietsenmaker.quote:
Ah oke, dus geen foute fietsenmaker die vraagt er nog wat gepompt moet worden.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die niet achter het station zit.
Noemen we hoek van holland gewoon Rotterdam Beachquote:Op donderdag 1 december 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Lekker wegblijven. Liever niet te veel bezoekers en toeristen.
Enjoy your free day!quote:Op donderdag 1 december 2016 11:30 schreef Rezania het volgende:
Ik had ook nog een meeting in de lunch, maar een mail gestuurd met een update en nu ga ik nergens meer heen.
Anders word je Amsterdam 2.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:21 schreef Kaas- het volgende:
Lekker wegblijven. Liever niet te veel bezoekers en toeristen.
#pretpark020quote:Op donderdag 1 december 2016 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Anders word je Amsterdam 2.
O wacht.... het levert wel geld op
Sorry?quote:
Barcelona zeurt er ook altijd over. Jongens, het geld van de toeristen heeft wel voor veel inkomsten gezorgd en is mede de redden waarom je op de kaart staat. Natuurlijk kunnen ze irritant zijn, maar je kunt nu eenmaal niet alleen de lusten hebben en niet de lasten.quote:
Jawel. En je hebt een Emma Stone, Easy A, burn-scene avatar. Dus ik mag je nu alquote:
Ik geloof niet dat de burgers er momenteel voordeel van hebben. Amsterdam was vroeger ronduit goor, okay, maar momenteel lijkt het wel alsof het een attractie aan het worden is. We zijn geen slaperig kustplaatsje die het van massatoerisme moet hebben.quote:Op donderdag 1 december 2016 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Barcelona zeurt er ook altijd over. Jongens, het geld van de toeristen heeft wel voor veel inkomsten gezorgd en is mede de redden waarom je op de kaart staat. Natuurlijk kunnen ze irritant zijn, maar je kunt nu eenmaal niet alleen de lusten hebben en niet de lasten.
Ik vind met name Amsterdam (en vooral ook de horeca) SUPER onvriendelijk voor toeristen. Ik snap dat je ze beu bent soms, maar ze vullen wel je zak. Slikken en weer doorgaan
quote:VOORSCHOTEN - Een 91-jarige bestuurder uit Voorschoten is donderdagochtend met zijn auto via een talud op het spoor terechtgekomen bij het Oude Stationslaantje in Voorschoten. De auto schoot vervolgens onder een trein.
De oudere bestuurder reed in een automaat en is vermoedelijk op het gaspedaal gaan staan. De auto reed door een geluidswal heen en kwam terecht onder een trein. De man raakte niet ernstig gewond, maar vanwege de harde klap bij het ongeluk is hij ter controle naar het ziekenhuis gebracht. De politie Haaglanden meldt dat in de trein niemand gewond is geraakt. De trein is ontruimd Het treinverkeer tussen Den Haag en Leiden lag door het ongeluk lange tijd stil.
Trein uitgezet
Ook op andere stations ondervonden reizigers hinder van het ongeluk. Een verslaggeefster van het Leidsch Dagblad was op Den Haag Holland Spoor. Daar stond het perron rond 9.00 uur vol vertwijfelde reizigers. Ze waren de trein uitgezet, maar zagen eenmaal buiten weer op borden staan 'rijdt niet verder dan Leiden'.
Mensen stapten toch maar weer in terwijl de trein zonder duidelijk doel maar aan het perron bleef staan. Een NS-medewerker snelde aan, riep 'eruit, eruit', en het platform begon langzaam leeg te lopen. De borden gaven nog altijd optimistisch Leiden en Amsterdam aan.
Verslagen
Een halfuur later waren de NS-medewerkers inmiddels opgesteld op het perron om informatie te geven. 'Goedemorgen, u wilt naar Leiden? Ja, dat zit er niet in', kreeg een moeder met kind en wagen te horen. Een andere reiziger die naar Haarlem wilde, kreeg het advies terug te reizen naar Rotterdam, om vanaf daar via Amsterdam naar zijn bestemming te gaan. Hij zuchtte verslagen en draaide zich om.
Het onderzoek naar hoe het ongeval precies kon gebeuren, nam tot even na 12.00 uur in beslag. Treinreizigers werden met bussen vervoerd of moesten omreizen via Utrecht. Inmiddels zijn de beperkingen voorbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |