Ben momenteel in de andere Hollandse provincie.quote:Op zaterdag 3 december 2016 17:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het is niet uitverkocht. Zie ik je zo?!
Kaas-, je stelt me teleurquote:Op zaterdag 3 december 2016 18:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ben momenteel in de andere Hollandse provincie.
Pizza is een verzameling van alle verzamelingen die zichzelf niet bevatten.quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:02 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar pizza is dus niet onderdeel van alles?
quote:Op zaterdag 3 december 2016 18:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Pizza is een verzameling van alle verzamelingen die zichzelf niet bevatten.
Wil ik dat woord begrijpen of kan ik mijn dirty mind gewoon gelijk geven?quote:Op zaterdag 3 december 2016 19:13 schreef Kaas- het volgende:
Dan begint de Leidsche acumolypse natuurlijk.
Het is een grote hoop van woorddiarree.. Het ligt niet aan jouquote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
Ligt het aan mij of is dit stuk echt op een vreselijke manier geschreven? http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
je moet toch wat als je boodschap totale onzin isquote:Op zondag 4 december 2016 17:08 schreef Rezania het volgende:
Ligt het aan mij of is dit stuk echt op een vreselijke manier geschreven? http://www.volkskrant.nl/(...)ent&utm_content=free
Mijn ideale pup is een echte hond.quote:Op zondag 4 december 2016 18:26 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Hoe ziet je ideale pup er dan uit?
Wtf moet je met een kat? Een kat kan je niet trainen, kan je niet mee lopen, sporten, begroet je niet als je thuiskomt, wil meestal niet lekker samen chillen op de bank. Katten.quote:Op zondag 4 december 2016 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk geen leuke kat/kitten?
Je hebt een klein beetje verkeerd beeld van katten, merk ik al. Er zijn kattensoorten welke stronteigenwijs zijn en je hebt katten welke je zo ongeveer kunt commanderen om mee te chillen op de bankquote:Op zondag 4 december 2016 18:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wtf moet je met een kat? Een kat kan je niet trainen, kan je niet mee lopen, sporten, begroet je niet als je thuiskomt, wil meestal niet lekker samen chillen op de bank. Katten.
http://imgur.com/gallery/PZXJQ
kattenquote:Op zondag 4 december 2016 18:38 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk geen leuke kat/kitten?
Het aaien van een kat schijnt ook goed te zijn voor je bloeddruk.quote:Op zondag 4 december 2016 20:10 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Je hebt een klein beetje verkeerd beeld van katten, merk ik al. Er zijn kattensoorten welke stronteigenwijs zijn en je hebt katten welke je zo ongeveer kunt commanderen om mee te chillen op de bank
Ik vind het geweldig wanneer een kat bij je komt zitten omdat ie geaaid wilt wordenIk word er zelf altijd zoo heerlijk rustig van
![]()
Er zijn hondensoorten waarmee het onmogelijk is om te trainen of om mee te sporten. Maar honden kunnen ook best wel chill zijn hoor, maar lang niet allemaal
Maar ieder heeft zijn eigen mening over huisdieren
quote:Op zondag 4 december 2016 20:16 schreef Mortaxx het volgende:
Katten en honden is net als wo vs hbo.
Hbo'ers aka honden kun je trucje leren, maar waarom ze het doen weten ze niet. Katten zijn de ware vrije geesten. Nieuwsgierig en onafhankelijk zoeken zij zelf uit hoe het zit en laten zich door niemand de boel voorkauwen (economie studenten uitgezonderd)
Ik haat niet, vind ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |