Die ervaring heb ik niet bij Condor.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:22 schreef Black-Death het volgende:
Trust me, schakel zo'n bureau in. Heb eens >24u vertraging gehad met een intercontinentale vlucht met Air Berlin. Die helpdesk / website maakt het je zo onmogelijk om te gelijk te halen dat je er moedeloos van wordt.
Laat dit doen door experts, dan krijg je het uiteindelijk wel. Die gaan desnoods naar de rechter voor je.
Als je het invullen van de standaardbrief al teveel werk vindt raad ik je zeker aan je claim direct uit handen te geven...quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:31 schreef Strell het volgende:
Na een lange google sessie heb ik een standaardbrief gevonden. Maar nu nog de vraag of iemand hier ervaring mee heeft en of WizzAir zonder al teveel gezeik over de brug komt.
Toch wel leuk om 400 euro te krijgen terwijl het ticket en het lange weekend gezamenlijk 100 euro heeft gekost
Gewoon de standaardbrief opsturen. Vervolgens krijg jij waarschijnlijk een brief waarin zij claimen dat er sprake was van overmacht. Vervolgens daar weer op reageren dat dit niet zo is. Afhankelijk van de reden die zij claimen met argumentatie onderbouwen,behalve bij extreem weer of aanslagen of vulkaanuitbarstingen is er namelijk vrijwel nooit sprake van overmacht.En aangeven dat jij bij een negatief oordeel een klacht bij de toezichthouder (ILenT of het buitenlandse equivalent) zult indienen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:35 schreef manifold het volgende:
[..]
Als je het invullen van de standaardbrief al teveel werk vindt raad ik je zeker aan je claim direct uit handen te geven...
Maar zolang niemand weet waarom je vlucht vertraagd was kan ook niemand zeggen of ze hier ook ervaring mee hebben.
Wij hadden iets soortgelijks met onze Thailand vakantie, vlogen met Emirates, wij hebben zelf gebeld en gemaild en hadden het geld na 3 maand op onze rekening. Anderen hebben die het via van die sites deden hebben soms tot anderhalf jaar moeten wachten op het geld.quote:Op dinsdag 29 november 2016 13:31 schreef Strell het volgende:
Na een lange google sessie heb ik een standaardbrief gevonden. Maar nu nog de vraag of iemand hier ervaring mee heeft en of WizzAir zonder al teveel gezeik over de brug komt.
Toch wel leuk om 400 euro te krijgen terwijl het ticket en het lange weekend gezamenlijk 100 euro heeft gekost
Zal ongetwijfeld per maatschappij verschillen. Ik heb het ook eerst maanden zelf geprobeerd en daarna uit handen gegeven.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet bij Condor.
Geld vrij makkelijk teruggekregen. Naar zo'n bureau kun je altijd nog.
Bij Ryanair was het een ramp, heb na een week of 4 een bureau ingeschakeld en uiteindelijk na 3 maanden m'n geld gekregen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 15:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die ervaring heb ik niet bij Condor.
Geld vrij makkelijk teruggekregen. Naar zo'n bureau kun je altijd nog.
Air Berlin idem dito.quote:Op vrijdag 2 december 2016 08:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Bij Ryanair was het een ramp, heb na een week of 4 een bureau ingeschakeld en uiteindelijk na 3 maanden m'n geld gekregen.
Ik weet niet wat hij voor de tickets betaald heeft, maar bij een forse vertraging zou 100% van de ticketprijs nog wel eens een slechte deal kunnen zijn voor je broer.quote:Op vrijdag 2 december 2016 09:39 schreef RichardRichard het volgende:
Mijn broer heeft het vorig jaar bij TUI via een standaard brief gedaan. Ze zaten in Miami en vliegtuig kwam niet opdagen. Beide tickets werden 100% vergoed. Was nog best vlot geregeld ook volgens mij.
Was ook incl. gratis overnachting met haal en breng service van en naar hotel met gratis diner en ontbijt. Op het hotel was ook niet echt bezuinigd.quote:Op vrijdag 2 december 2016 17:21 schreef stavromulabeta het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij voor de tickets betaald heeft, maar bij een forse vertraging zou 100% van de ticketprijs nog wel eens een slechte deal kunnen zijn voor je broer.
Dat je het zelf een mooie oplossing vindt is het belangrijkst, maar het you kunnen dat je recht op meer zou hebben gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2016 11:53 schreef RichardRichard het volgende:
[..]
Was ook incl. gratis overnachting met haal en breng service van en naar hotel met gratis diner en ontbijt. Op het hotel was ook niet echt bezuinigd.
Vind ik zelf wel een mooie oplossing.
Ze hadden het ook via zo een bedrijf geprobeerd en die zei dat er niets te halen viel. Vandaar dat ze het zelf geregeld hebben. Wat uiteindelijk wel wat opleverde.quote:Op zaterdag 3 december 2016 13:34 schreef miro86 het volgende:
[..]
Dat je het zelf een mooie oplossing vindt is het belangrijkst, maar het you kunnen dat je recht op meer zou hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |