Die hebben veel steun gehad van veel clubs en mensen wereldwijd kan ik me zo indenken.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat zij hun selectie zo snel weer op pijl hebben gekregen? Iemand die er meer over weet?
Peilquote:Op woensdag 31 mei 2017 08:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat zij hun selectie zo snel weer op pijl hebben gekregen? Iemand die er meer over weet?
Ja allicht, maar vanaf nul beginnen en dan meteen bovenin meedraaien (al is het nog vroeg) is zeer knap.quote:Op woensdag 31 mei 2017 17:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die hebben veel steun gehad van veel clubs en mensen wereldwijd kan ik me zo indenken.
quote:
You don't sayquote:Op woensdag 31 mei 2017 17:10 schreef Vasion het volgende:
[..]
Die hebben veel steun gehad van veel clubs en mensen wereldwijd kan ik me zo indenken.
Vrijwel de gehele selectie bestaat uit gehuurde spelers.quote:Op woensdag 31 mei 2017 08:13 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk dat zij hun selectie zo snel weer op pijl peil hebben gekregen? Iemand die er meer over weet?
Dat zal ongetwijfeld meespelen inderdaad. Aan de andere kant kan het verhaal voor de nieuwe spelers en extra bron van motivatie zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2017 02:27 schreef Durmada het volgende:
Ik denk ook niet dat clubs tegen Chape echt alles op alles willen zetten, het drama zit toch een beetje in de gedachten van die tegenstanders en daardoor ga je wellicht zonder dat je er bewust van bent minder spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |