Er is geen goed moment voor, dus goed doen is bijna onmogelijk maar het voelt toch wat vroeg aan om het hier over te hebben als clubs.quote:
Jij begrijpt. Kan wel de oude opa uithangen. Was destijds de beste club van europa. Voor de EC's. Voor mijn tijd. Duncan Edwards zou samen pelé strijden om de beste speler ter wereld.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Had Torino ooit ook. Daarna nooit meer op het oude niveau
gekomen. Kan clubs verwoesten dit
De eerste grappen nuquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:18 schreef F.Begbie het volgende:
Follmann allebei zijn benen geamputeerd, nu stabiel aldus Globo.
Wereldelftal ja. Who the fuck was Juve toen. Torino was de club en altijd met veel Italianen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Kan wel de oude opa uithangen. Was destijds de beste club van europa. Voor de EC's. Voor mijn tijd. Duncan Edwards zou samen pelé strijden om de beste speler ter wereld.
Gruwelijk het cynisme
Het verongelukte Man U kon destijds de concurentie aan met Real in 58.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wereldelftal ja. Who the fuck was Juve toen. Torino was de club en altijd met veel Italianen.
Dat schuurt en scheurt. Carpe dieme wordt dan een cliché. Je verwoordt het correct.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Foto's van voor het ongeluk vind ik altijd maar iets naars hebben, ze hebben geen idee
het cynisme weerquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
PSG have informed FIFA that they will donate £40m to Brazilian club Chapecoense, whose plane crashed in Colombia.
Wisselgeld voor de sjeiks.
Daar kunnen ze Pogba niet mee kopen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
PSG have informed FIFA that they will donate £40m to Brazilian club Chapecoense, whose plane crashed in Colombia.
Het Argentijnse elftal heeft laatst nog met datzelfde vliegtuig gevlogen... ;{quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat schuurt en scheurt. Carpe dieme wordt dan een cliché. Je verwoordt het correct.
Het cynisme weerquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
Fuck die 40 miljoen
het geld regeert zelfs op FOK! al doneren ze een miljard
Hoe zit het met de finale en de rest van de competitie?quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
Ja, want in Zuid-Amerika is het echt vergelijkbaar met Europa!!!!quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:03 schreef tong80 het volgende:
Fuck die 40 miljoen
het geld regeert zelfs op FOK! al doneren ze een miljard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zeg ik. laten we de grappen even achter ons. Gullit Rijkaard, seedorf en vaneburg wilden met de SLM vlucht mee, mochten niet door andere verplichtingen. Menzo was te laat om in te stappen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het Argentijnse elftal heeft laatst nog met datzelfde vliegtuig gevlogen... ;{
Wat denk je van de wedstrijd ?quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoe zit het met de finale en de rest van de competitie?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, want in Zuid-Amerika is het echt vergelijkbaar met Europa!!!!Ik had je al niet hoog zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Zo zie je maar, het leven kan zo in een flits voorbij zijn Tongquote:Op dinsdag 29 november 2016 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. laten we de grappen even achter ons. Gullit Rijkaard, seedorf en vaneburg wilden met de SLM vlucht mee, mochten niet door andere verplichtingen. Menzo was te laat om in te stappen.
Dat bedoel ik met de finalequote:
Ik vind het slechts raar dat er allerlei holle frasen en termen de lucht in worden gegooid terwijl we bij god niet weten wat voor sentimenten en alles spelen in Zuid-Amerika.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stereotype confirmed.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Menzo was te laat om in te stappen.
Ik reageer weer eens te fel denk ik. Zal even tot tien tellen. Toen ik 23 was m'n beste vriend verloren door een verkeersongeluk. Heeft er niks mee te maken. Weet ik ook wel. Maar als het ver weg is kan het je dichtbij raken. Ben even weg jongens. Sorry.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo zie je maar, het leven kan zo in een flits voorbij zijn Tong
[..]
Dat bedoel ik met de finale
Mooi gebaarquote:Atletico Nacional wil dat Copa Sudamericana naar Chapecoense gaat
Atletico Nacional heeft bij de Zuid-Amerikaanse voetbalbond Conmebol een verzoek ingediend om tegenstander Chapecoense uit te roepen tot winnaar van de Copa Sudamericana.
De Colombiaanse club zou in de nacht van woensdag op donderdag het eerste duel in de finale afwerken tegen Chapecoense, maar het vliegtuig met daarin de spelers en staf van de Braziliaanse club stortte neer op weg naar Colombia.
Daarbij kwamen in totaal 76 mensen om het leven. Slechts vijf passagiers overleefden de ramp, onder wie twee spelers van de Braziliaanse club.
Voetbal
Zie ook: Fans en medewerkers Chapecoense verwerken tragedie bij stadion
"Atletico Nacional heeft de Conmebol verzocht om de Copa Sudamericana aan Chapecoense te geven, als postuum eerbetoon na het grote verlies waar onze sport om rouwt. Voor ons zal Chapecoense altijd de kampioen van de Copa Sudamericana van 2016 zijn."
Volgens Atletico Nacional, de bekerwinnaar van Colombia, is de club voor eeuwig getekend door de tragedie. "Wij zijn ronduit overweldigd door de pijn en in gedachten rouwen we. Dit komt als een volslagen verrassing, daarom doet het ook zoveel pijn."
http://www.nu.nl/voetbal/(...)hapecoense-gaat.html
Sterkte, ouwe reus.quote:Op dinsdag 29 november 2016 18:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer weer eens te fel denk ik. Zal even tot tien tellen. Toen ik 23 was m'n beste vriend verloren door een verkeersongeluk. Heeft er niks mee te maken. Weet ik ook wel. Maar als het ver weg is kan het je dichtbij raken. Ben even weg jongens. Sorry.
Je komt het leven nog tegen jongen. Ik gun je al het moois.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |