PlaksnorrenGenotquote:Op dinsdag 29 november 2016 16:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Zodra Air Crash Investigation het uitzendt weten we het.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan viel die blessure ook wel mee.
Die link die jij afgelopen weekend postte in het La Liga topic van de kampioenswedstrijd in Brazilië was tegen deze ploeg toch? Heb ik nog even naar zitten kijken.quote:
:quote:Austin Miller
@austin_james906 Austin Miller Retweeted SE Palmeiras
Brazilian clubs announce that they will loan players without fees to Chape for 2017 and ask they be exempt from relegation for 3 years
Dat was tegen Chape ja.quote:Op dinsdag 29 november 2016 16:50 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die link die jij afgelopen weekend postte in het La Liga topic van de kampioenswedstrijd in Brazilië was tegen deze ploeg toch? Heb ik nog even naar zitten kijken.
Het komt wel erg dichtbij zo.
Er is geen goed moment voor, dus goed doen is bijna onmogelijk maar het voelt toch wat vroeg aan om het hier over te hebben als clubs.quote:
Jij begrijpt. Kan wel de oude opa uithangen. Was destijds de beste club van europa. Voor de EC's. Voor mijn tijd. Duncan Edwards zou samen pelé strijden om de beste speler ter wereld.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:33 schreef hafcfan het volgende:
Had Torino ooit ook. Daarna nooit meer op het oude niveau
gekomen. Kan clubs verwoesten dit
De eerste grappen nuquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:18 schreef F.Begbie het volgende:
Follmann allebei zijn benen geamputeerd, nu stabiel aldus Globo.
Wereldelftal ja. Who the fuck was Juve toen. Torino was de club en altijd met veel Italianen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij begrijpt. Kan wel de oude opa uithangen. Was destijds de beste club van europa. Voor de EC's. Voor mijn tijd. Duncan Edwards zou samen pelé strijden om de beste speler ter wereld.
Gruwelijk het cynisme
Het verongelukte Man U kon destijds de concurentie aan met Real in 58.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wereldelftal ja. Who the fuck was Juve toen. Torino was de club en altijd met veel Italianen.
Dat schuurt en scheurt. Carpe dieme wordt dan een cliché. Je verwoordt het correct.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:57 schreef Doublepain het volgende:
Foto's van voor het ongeluk vind ik altijd maar iets naars hebben, ze hebben geen idee
het cynisme weerquote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
PSG have informed FIFA that they will donate £40m to Brazilian club Chapecoense, whose plane crashed in Colombia.
Wisselgeld voor de sjeiks.
Daar kunnen ze Pogba niet mee kopen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 17:59 schreef Caland het volgende:
PSG have informed FIFA that they will donate £40m to Brazilian club Chapecoense, whose plane crashed in Colombia.
Wisselgeld voor de sjeiks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |