Over een paar dagen op youtube de episode breakdown van newrockstars kijken. Vind ik altijd vrij verhelderend.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond dit een superverwarrende aflevering om te kijken, maar ik ben dan ook niet gewend van TWD dat ik goed moet opletten.
Wapens maar vooral ook mensen denk ik toch. Negan heeft natuurlijk ook wapens, maar vooral ook heel veel mensen. Die groep is echt bizar groot. Maar, door samen te werken met de Amazones, Kingdom en Hilltop, krijg je wel een aardig grote vergelijkbare groep. Iedere groep heeft ook een connectie met de Saviours, dus een gezamenlijke vijand.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Art_Core het volgende:
De kiem voor de oplossing van het conflict met Negan zat in deze aflevering; de Amazones hebben een hut vol automatische wapens. En laat dat nou net zijn waar de groep behoefte aan heeft.
Dat wordt hopelijk een mega klapstuk met als episch einde dat shiva negan opeet!quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wapens maar vooral ook mensen denk ik toch. Negan heeft natuurlijk ook wapens, maar vooral ook heel veel mensen. Die groep is echt bizar groot. Maar, door samen te werken met de Amazones, Kingdom en Hilltop, krijg je wel een aardig grote vergelijkbare groep. Iedere groep heeft ook een connectie met de Saviours, dus een gezamenlijke vijand.
Yep, erg benieuwd ook naar volgende week. Preview zag er apart uit.quote:Op dinsdag 29 november 2016 19:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Dat wordt hopelijk een mega klapstuk met als episch einde dat shiva negan opeet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een flauwekul ze hebben geen Bhs meer maar wel nog steeds benzine. Dat blijft misschien een jaartje goed naar een wereldwijde instorting.quote:Op dinsdag 29 november 2016 08:00 schreef DonnaRush het volgende:
Zo is het wel realistisch toch? De boobs van Cyndie gingen ook alle kanten op tijdens het auto springen. De beste BH's zullen idd wel vergeven zijn
Geen idee. Daarom wacht ik met smart op de episode breakdown van newrockstars op joetoep.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:36 schreef Curiosity het volgende:
Iemand een idee waar de letters PPP voor staan op de keycard?
quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen idee of dit in een spoiler moet, denk dat iedereen dit wel verwacht, maar dan nog:Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:15 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Spoiler!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2016 23:20:31 ]
quote:Op dinsdag 29 november 2016 23:20 schreef Scrummie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
Goeie tipquote:Op dinsdag 29 november 2016 22:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Geen idee. Daarom wacht ik met smart op de episode breakdown van newrockstars op joetoep.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Uiteindelijk snapte ik het wel, het waren de flashbacks die mij in de war brachten. Ik zat me daardoor steeds af te vragen of ik iets gemist hadquote:Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Over een paar dagen op youtube de episode breakdown van newrockstars kijken. Vind ik altijd vrij verhelderend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |