Ik vind haar echt enorm bijzonder. Wel grappig overigens. Zij is een beetje de vrouwelijke Hans Kraaij.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel een beetje
Lief meisje hoor maar heel vaak denk ik "dat kan wat rustiger"
Dat heb ik bij veel mensenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel een beetje
Lief meisje hoor maar heel vaak denk ik "dat kan wat rustiger"
leuk dat jongensachtigequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook jongensachtige uitstraling
Ik ook hoor, vaak stuk gegaan en leuke gesprekken gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar echt enorm bijzonder. Wel grappig overigens. Zij is een beetje de vrouwelijke Hans Kraaij.
Je forceert het wel een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
Inso denk je gayheid is bij mij een act of echt
Not for me to judge.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
Inso denk je gayheid is bij mij een act of echt
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ikquote:
kan ik hem weer aan sof koppelenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ik
Nouja. Je wilt toch niet zeggen dat jij mannelijk en stoer over komt? Ik denk dat jij de meest vrouwelijke man ben die ik ken. Ga dan lekker een meisje neuken als je die types interessant vind zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze op meisjesachtig vielen waren ze wel hetero geweest
zodra hij Angela schijf tegenkomtquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ik
Geen idee of dat vrouwelijk is. Hoorde laatst dat jij vooral degene was die wilde gaan shoppen voor kleding, dat vind ik dan weer vrij vrouwelijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Je wilt toch niet zeggen dat jij mannelijk en stoer over komt? Ik denk dat jij de meest vrouwelijke man ben die ik ken. Ga dan lekker een meisje neuken als je die types interessant vind zeg.
Dit sluit ik niet uit hoor. Maar alle mannen hebben wel pedofiele trekjes of eerder efobofielquote:
Gelukkig doe ik niet mee aan die ongein.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stoer overkomen is verder ook tamelijk kansloos in de meeste gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |