quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik wil Inso trouwens nooit meer anderen vulgair horen noemen
[..]
[..]
Ik heb absoluut niets tegen homofilie.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True, maar ik neem aa ndat je daar dezelfde mening in hebt
Dat zeg ik ook niet. Maar je vind het nurture ipv naturequote:Op dinsdag 29 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb absoluut niets tegen homofilie.
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
Toen was ik minderjarig, jokes on you.
Dat lijkt me wel ja.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar je vind het nurture ipv nature
Is toch echt zo.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.
Doet Paxcon het ook daar?quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja.
Als je kijkt naar het feit dat er absoluut meer mentaal labielen in de LGBT scene lijken te zitten.
Ze altijd in bosjes komen binnen een bepaalde groepering.
Dat heeft hij ookquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je klinkt daar niet als een jongen die in zijn gehele puberteit maar 2x heeft gefapt.
Geen idee, ik heb geen camerabeelden van Inso zijn gehele puberteit dus kan niks bevestigen.quote:
Zou je dat willenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen camerabeelden van Inso zijn gehele puberteit dus kan niks bevestigen.
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:55 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben het stiekem wel met Inso eens. Het is wel vaak zo dat een homoseksuele jongeman een pot als zusje heeft
hoe kan een pot kinderen hebbenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.
Maar haar beide broertjes zijn dan weer gewoon hetero.
Iemand die pot is geworden vanwege haar mannenhaat.quote:
Kunstmatige inseminatie van een gay-vriend. En diens vriend zorgde dan weer voor het zaad waar mijn neefjes uit gekomen zijn.quote:
Dat hoor ik wel vaker.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn nichtje is pot terwijl haar moeder dat ook is.
Maar haar beide broertjes zijn dan weer gewoon hetero.
Inso is een hipsterquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel eindelijk hoe Inso eruit ziet.
Ik weet het ook niet. Wss geen twink.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan weet ik wel eindelijk hoe Inso eruit ziet.
Lang, normaal postuur, blond haar, blauwe ogenquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet. Wss geen twink.
natte droom van opsoquote:Op dinsdag 29 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang, normaal postuur, blond haar, blauwe ogen
Zoiets
Hoezoquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik visualiseerde even een moment dat Opso en Inso een relatie hebben.
Gelachen
Ik denk dat dat een hoop ergernis oplevertquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik visualiseerde even een moment dat Opso en Inso een relatie hebben.
Gelachen
Jij bent wel echt een twinkje. Schattig.quote:Op dinsdag 29 november 2016 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lang, normaal postuur, blond haar, blauwe ogen
Zoiets
Heb ik toch nog een goede invloed op haar gehadquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze is nu atheist.
Zou dus niet werken
wist niet dat ze afvallige wasquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze is nu atheist.
Zou dus niet werken
Ik sta op goede FOK!voet met opso.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe jullie gesprekken zouden hebben
Ze zat vanmiddag de pipo de clown uit te hangen en popiejopie te doen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoe jullie gesprekken zouden hebben
Dat zou met iedere vrouw behalve die van mij zijnquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een hoop ergernis oplevert
Ja jij hebt ook jongensachtige uitstralingquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:01 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij bent wel echt een twinkje. Schattig.
Ik ook met 10 kilo minder
Tussen elkaar kunnen luchten op een forum of een relatie met elkaar zitten zit nog wel een verschil gok ik.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik sta op goede FOK!voet met opso.
Ze is zeker verliefd.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zat vanmiddag de pipo de clown uit te hangen en popiejopie te doen.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook jongensachtige uitstraling
Ik ken opso niet zo goed.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tussen elkaar kunnen luchten op een forum of een relatie met elkaar zitten zit nog wel een verschil gok ik.
Ik vind haar echt enorm bijzonder. Wel grappig overigens. Zij is een beetje de vrouwelijke Hans Kraaij.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel een beetje
Lief meisje hoor maar heel vaak denk ik "dat kan wat rustiger"
Dat heb ik bij veel mensenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken haar wel een beetje
Lief meisje hoor maar heel vaak denk ik "dat kan wat rustiger"
leuk dat jongensachtigequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja jij hebt ook jongensachtige uitstraling
Ik ook hoor, vaak stuk gegaan en leuke gesprekken gehad.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind haar echt enorm bijzonder. Wel grappig overigens. Zij is een beetje de vrouwelijke Hans Kraaij.
Je forceert het wel een beetjequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
Inso denk je gayheid is bij mij een act of echt
Not for me to judge.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:07 schreef Paxcon het volgende:
Inso denk je gayheid is bij mij een act of echt
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ikquote:
kan ik hem weer aan sof koppelenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ik
Nouja. Je wilt toch niet zeggen dat jij mannelijk en stoer over komt? Ik denk dat jij de meest vrouwelijke man ben die ik ken. Ga dan lekker een meisje neuken als je die types interessant vind zeg.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze op meisjesachtig vielen waren ze wel hetero geweest
zodra hij Angela schijf tegenkomtquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon weer hetero denk ik
Geen idee of dat vrouwelijk is. Hoorde laatst dat jij vooral degene was die wilde gaan shoppen voor kleding, dat vind ik dan weer vrij vrouwelijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nouja. Je wilt toch niet zeggen dat jij mannelijk en stoer over komt? Ik denk dat jij de meest vrouwelijke man ben die ik ken. Ga dan lekker een meisje neuken als je die types interessant vind zeg.
Dit sluit ik niet uit hoor. Maar alle mannen hebben wel pedofiele trekjes of eerder efobofielquote:
Gelukkig doe ik niet mee aan die ongein.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stoer overkomen is verder ook tamelijk kansloos in de meeste gevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |