Ik heb daar nooit de lol van in gezien.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig doe ik niet mee aan die ongein.
Ik ben denk ik een van de minst mannelijke burgerlijke mannenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb daar nooit de lol van in gezien.
Dat ben ik ook. Ik lig dan ook goed in de homoscenequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee of dat vrouwelijk is. Hoorde laatst dat jij vooral degene was die wilde gaan shoppen voor kleding, dat vind ik dan weer vrij vrouwelijk
Ik ook als ik dating apps op mannen zetquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Ik lig dan ook goed in de homoscene
Maar "mannelijk" en "vrouwelijk" zijn dan ook te verwaarlozen termen. Want je hebt ook genoeg meisjes die juist stoer zijn en mannen die daar dan geen waarde aan hechten. Introvert en extravert bij beide geslachten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat ben ik ook. Ik lig dan ook goed in de homoscene
Ik heb wel mijn burgerlijke kanten, maar veel zaken verafschuw ik ook.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben denk ik een van de minst mannelijke burgerlijke mannen
Ook qua uiterlijk hoor. Paxcon en andere homo's geilen daar immers op.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:14 schreef Fok-it het volgende:
Mannelijk qua uiterlijk, vrouwelijk qua karakter
En mannen die standaard staand willen plassen omdat ze zich anders geen man voelenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had ooit een klasgenoot die zijn kapsalon at zonder groente en patat dus alleen vlees, want dan was het voor echte mannen.
Dan denk ik "waar slaat die logica op?"
Paxcon geilt meer op uiterlijk van JR en Fylaxquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ook qua uiterlijk hoor. Paxcon en andere homo's geilen daar immers op.
Mannen die op een smerig publiek toilet gaan zitten zijn vooral goed gek.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mannen die standaard staand willen plassen omdat ze zich anders geen man voelenDie vind ik ook altijd heerlijk kansloos
True. Maar dan gewoon thuis bedoel ikquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mannen die op een smerig publiek toilet gaan zitten zijn vooral goed gek.
Mensen die een fuck geven om wat ze thuis doen snap ik niet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
True. Maar dan gewoon thuis bedoel ik
Ja het is allemaal geforceerd stoer doen, en komt op mij allemaal redelijk onzeker over.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mannen die standaard staand willen plassen omdat ze zich anders geen man voelenDie vind ik ook altijd heerlijk kansloos
Het interesseert mij ook nooit zoveel nee, en ik bestel standaard wijvendrank als ik op een terras zit #noshamequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja het is allemaal geforceerd stoer doen, en komt op mij allemaal redelijk onzeker over.
Ik ga in de ochtend altijd zitten, terwijl de douche al aan staat, omdat ik dan vaak nog moe ben.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mensen die een fuck geven om wat ze thuis doen snap ik niet.
Al is staand wel 100x relaxder
Dan bestel ik gewoon bier, maar omdat ik het lekker vind. En dan drink ik het ook langzaam want ik hoef niet stoer alles weg te tikken. Tjacka en Paxcon kunnen dit bevestigenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het interesseert mij ook nooit zoveel nee, en ik bestel standaard wijvendrank als ik op een terras zit #noshame
Wat maakt ze mannelijk dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Nu ik erover nadenk ken ik juist vooral chille mannelijke mannen.
Nouja.quote:
Tja dan kan je mij qua hobbies ook wel mannelijk noemen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nouja.
Over het algemeen qua uiterlijk/hobbies zouden ze als mannelijk bestempeld worden
Ja, ik ken ook weinig mensen die verder naar dingen als staand/zittend pissen kijken om dat te bepalenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tja dan kan je mij qua hobbies ook wel mannelijk noemen.
Mensen moeten lekker doen waar ze zelf zin in hebben ipv te kijken hoe het beoordeeld wordt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, ik ken ook weinig mensen die verder naar dingen als staand/zittend pissen kijken om dat te bepalen
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je met goede mensen omgaat.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar dat is niet zo makkelijk want mensen moeten vaak voldoen aan een bepaald ideaal.
Jij bent wel verstandige taal uit gaan slaan in vergelijking met een paar jaar geleden toen je hier liep te verkondigen dat je stond te kotsen na 2 happen tostiquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen moeten lekker doen waar ze zelf zin in hebben ipv te kijken hoe het beoordeeld wordt.
Maar dat is niet zo makkelijk want mensen moeten vaak voldoen aan een bepaald ideaal.
Of liever gezegd: "Mensen denken dat ze moeten voldoen aan een bepaald ideaal"quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je met goede mensen omgaat.
Ik denk dat de meeste mensen vooral sterk denken dat ze het moetenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt. Als je met goede mensen omgaat.
Mentaal zwak dus.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen vooral sterk denken dat ze het moeten
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zei, althans niet na het eten van mijn eigen tosti. Misschien na een tosti van RobinOok.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij bent wel verstandige taal uit gaan slaan in vergelijking met een paar jaar geleden toen je hier liep te verkondigen dat je stond te kotsen na 2 happen tosti
RobinOokquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik dat zei, althans niet na het eten van mijn eigen tosti. Misschien na een tosti van RobinOok.
Eensquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mensen moeten lekker doen waar ze zelf zin in hebben ipv te kijken hoe het beoordeeld wordt.
Mwah, maatschappij beïnvloed je daarin altijdquote:
Ik heb dat neit zo./quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, maatschappij beïnvloed je daarin altijd
Beetje mijn tosti afkraken, wat een kankerhoer.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
RobinOokWat een heldin. Die heeft volgens mij ook nog nooit een simpele boterham met pindakaas gegeten
Niet zo zeer de maatschappij, maar wel je directe omgeving.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, maatschappij beïnvloed je daarin altijd
Daarom je directe omgeving zo goed mogelijk zelf inrichten.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet zo zeer de maatschappij, maar wel je directe omgeving.
Je familie kies je niet.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom je directe omgeving zo goed mogelijk zelf inrichten.
Ik begin daar de laatste tijd ook maar uit te komen hoor. Het is een best lang procesquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen vooral sterk denken dat ze het moeten
Ik had jou ook wel aangezien voor iemand die daar schijt aan had eigenlijkquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik begin daar de laatste tijd ook maar uit te komen hoor. Het is een best lang proces
Tja niet veel naar hoe ik handel, maar het voelt vaak wel wat matig.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wel hoeveel je er van aantrekt.
Hebben we dit niet allemaal?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou moet ik sowieso zeggen dat ik mezelf niet echt onderdeel van de "maatschappij" voel
Schijnbaar niet, anders zouden mensen er niet zoveel van aantrekken.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou moet ik sowieso zeggen dat ik mezelf niet echt onderdeel van de "maatschappij" voel
Omdat ik oprecht niet in zie waarom je zou comformeren aan iets waar je weinig om geeft, en iets wat weinig om jou geeft.quote:
Dat komt omdat we onbewust ons misschien mee laten voeren met de maatschappij, ook al denken we dat we er niet zoveel mee doen.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, anders zouden mensen er niet zoveel van aantrekken.
Je bedoelt je comformeren aan de maatschappij?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat ik oprecht niet in zie waarom je zou comformeren aan iets waar je weinig om geeft, en iets wat weinig om jou geeft.
Ik voel me dan weer geen outcast.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me vooral een outcast, maar wel onderdeel van de maatschappij. Zolang je meeleeft in de maatschappij en je niet compleet isoleert is iedereen dat wel
Waarom voel je je een outcast?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef Fok-it het volgende:
Ik voel me vooral een outcast, maar wel onderdeel van de maatschappij. Zolang je meeleeft in de maatschappij en je niet compleet isoleert is iedereen dat wel
Ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat komt omdat we onbewust ons misschien mee laten voeren met de maatschappij, ook al denken we dat we er niet zoveel mee doen.
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had jou ook wel aangezien voor iemand die daar schijt aan had eigenlijk
Ja, daar is het nu te laat voor om inhoudelijk een uitleg aan te gevenquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom voel je je een outcast?
Jammer, was er wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, daar is het nu te laat voor om inhoudelijk een uitleg aan te geven
Hoe uit zich dat verschil dan?quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.
Wat vrienden van me denken boeit me nooit zo, kreeg vorige week nog te horen van een kennis of ik niet de behoefte heb om aardig gevonden te worden. Nadat ik haar voor feminazi uitmaaktequote:Op dinsdag 29 november 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat heb ik ook hoor. Maar ik was tot voor kort enorm bezig wat vriendjes en vriendinnetjes en vage kennissen van mij vinden. Het begint de laatste maanden mij definitief allemaal niet meer te interesseren. Best comfortabel leven wel.
quote:Op dinsdag 29 november 2016 02:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat vrienden van me denken boeit me nooit zo, kreeg vorige week nog te horen van een kennis of ik niet de behoefte heb om aardig gevonden te worden. Nadat ik haar voor feminazi uitmaakte
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaalquote:
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 29 november 2016 02:41 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geen act opzetten om gek te doen en grapjes te maken. Als ik een keer een chick date niet een goede foto laten zien maar gewoon een normale. Heftig gedrag allemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |