Had jij die interviews in AD en Volkskrant gelezen? Hij mocht ook niks zeggen over Cheggio (hoe schrijf je dat) en gebruikte testosteron vanwege zijn diabetes of zo iets. Buiten dat alles tegen hem is en dat hij level 25 is en Sylvia level 5.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met zulke instelling wordt het inderdaad helemaal niks. Lekker met 3-0 (9-0) boot in tegen Mikuru Suzuki of zo
Nee, afgelopen weken weinig gevolgd op wat avonden GSOD na.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had jij die interviews in AD en Volkskrant gelezen? Hij mocht ook niks zeggen over Cheggio (hoe schrijf je dat) en gebruikte testosteron vanwege zijn diabetes of zo iets. Buiten dat alles tegen hem is en dat hij level 25 is en Sylvia level 5.
Ja, maar vooral ook anderen. Vind het maar treurig. Deze man heeft gewoon een reset nodig. Moet vooral niet meer op tv komen. Gewoon af en toe wat demo's. Ik ben bij hem altijd zo verbaasd hoe enorm hij geld alles laat bepalen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, afgelopen weken weinig gevolgd op wat avonden GSOD na.
Die man praat zichzelf helemaal naar beneden merk ik. (cheqio)
Als Barney level 25 is is Suzuki level 100. Met alle respect natuurlijk, maar Suzuki kan wel zwemmen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Had jij die interviews in AD en Volkskrant gelezen? Hij mocht ook niks zeggen over Cheggio (hoe schrijf je dat) en gebruikte testosteron vanwege zijn diabetes of zo iets. Buiten dat alles tegen hem is en dat hij level 25 is en Sylvia level 5.
Ik vraag m voor de feestdagen. Ben wel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie gaat dat boek kopen?Enerzijds ben ik benieuwd naar al die gare kronkels van Barney. Anderzijds hoop ik niet dat Barney op deze manier geld gaat verdienen.
Vandaag dus.twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 11:37:09Morgenavond op RTL4 ben ik te zien bij Rooijakkers over de vloer 21:30 @RTL4 @artrooijakkers https://t.co/vbyeexAgQY reageer retweet
Die dochters van hem lijken echt op de moeke. Wat een zwijnen.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vier maanden een relatie: dit is de man van m'n leven.
Dit gaat fout. Brienenoord.
Moeke slaapt wel naaktquote:Op donderdag 21 november 2019 20:50 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die dochters van hem lijken echt op de moeke. Wat een zwijnen.
Ze piste ook de overloop onder tijdens de overval.quote:
Ik had @Wereldgozer de foto's van Gigi ge DM't. Volgens mij klitten z'n kootjes aan elkaar vast nu. En dat terwijl het morgen Blacked Friday is.quote:Op donderdag 21 november 2019 22:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ze piste ook de overloop onder tijdens de overval.
Voor nog meer leuke feitjes kun je @:wereldgozer altijd een DM sturen.
"Vanaf de Players Championship Finals focus ik me volledig op het WK"quote:Op vrijdag 29 november 2019 18:46 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Barney maandag bij Tijd voor Max!,! Een droom gaat in vervulling!,,!
En als hij snel uit het WK ligt omdat z’n tegenstander boven de 90 gooit: “Altijd tegen mij!”.quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Vanaf de Players Championship Finals focus ik me volledig op het WK"
quote:Op vrijdag 29 november 2019 19:09 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Vanaf de Players Championship Finals focus ik me volledig op het WK"
picsquote:Op maandag 2 december 2019 17:40 schreef tralalala het volgende:
Die vrouw van hem is wel opgeknapt zeg.
Of het gaat goed. WADEDquote:Op woensdag 20 november 2019 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
Vier maanden een relatie: dit is de man van m'n leven.
Dit gaat fout. Brienenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |