Er is iets niet helemaal goed gegaan met Barney.quote:Op zondag 17 november 2019 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, zeker als je ook nog eens gezakt bent voor tuinieren op de lts. Maar de afgelopen jaren is hij wel van level 5 naar level 25 gegaan (en Silvia niet, met alle respect).
Godsamme ja, dat was ook zo'n pijnlijke opmerking. Wat een figuurquote:Op zondag 17 november 2019 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel, zeker als je ook nog eens gezakt bent voor tuinieren op de lts. Maar de afgelopen jaren is hij wel van level 5 naar level 25 gegaan (en Silvia niet, met alle respect).
En dan moet je je ook nog eens bedenken dat hij de enige persoon op de wereld is die ooit drie kwartier in de rij stond voor een attractie in Disneyland en dat die attractie precies kapot ging toen hij aan de beurt was.quote:Op zondag 17 november 2019 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sylvia groeide toch ook, in de breedte.quote:Op zondag 17 november 2019 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godsamme ja, dat was ook zo'n pijnlijke opmerking. Wat een figuur
Binnenkort de #febogate in SHO wanneer Julia hem verlaat.quote:Op zondag 17 november 2019 20:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan maakt hij er een eind aan denk ik. Maar die haartransplantatie is toch ook zwaar mislukt want volgens mij heeft hij een tattoo haarcover nu. Dus ook dat ging mis bij hem.quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Binnenkort de #febogate in SHO wanneer Julia hem verlaat.
Als je inzoomt wordt het echt eng. Span niet dat ie niet gewoon voor een kale kop gaat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:26 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Dan maakt hij er een eind aan denk ik. Maar die haartransplantatie is toch ook zwaar mislukt want volgens mij heeft hij een tattoo haarcover nu. Dus ook dat ging mis bij hem.
Hij heeft ook altijd pech ze moeten altijd hem hebben. B100.
En een bijzondere tegenstelling, hij zegt dat bij hem alles tegen zit en hij niet geniet van het leven en alles mislukt dus waarom is dat dan level 25?quote:Op zondag 17 november 2019 20:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Godsamme ja, dat was ook zo'n pijnlijke opmerking. Wat een figuur
Hij schijnt ook nog 1x te willen vlammen op het WK, maar traint verder niet, want soosjal media.quote:Op maandag 18 november 2019 14:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En een bijzondere tegenstelling, hij zegt dat bij hem alles tegen zit en hij niet geniet van het leven en alles mislukt dus waarom is dat dan level 25?
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 11:37:09Morgenavond op RTL4 ben ik te zien bij Rooijakkers over de vloer 21:30 @RTL4 @artrooijakkers https://t.co/vbyeexAgQY reageer retweet
Hij traint niet. Gaat ie ook niet doen. Hij wil nog een keer vlammen op WK. Al wordt dat toch al niks volgens hem.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lekker zijn afscheid hier en daar promoten jeetje
Ga toch trainen vent
Vlambassadeurquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij traint niet. Gaat ie ook niet doen. Hij wil nog een keer vlammen op WK. Al wordt dat toch al niks volgens hem.
Dekker doet niet mee denk ikquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vraag die we onderhand kunnen stellen is: door wie gaat Barney in de eerste ronde vernederd worden? Suzuki? Dekker? Lim?
Jantje Dekker doet zéker wel mee.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dekker doet niet mee denk ikIk gok op Aspinall. En anders A Lewis. Of Malicdem.
Met zulke instelling wordt het inderdaad helemaal niks. Lekker met 3-0 (9-0) boot in tegen Mikuru Suzuki of zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij traint niet. Gaat ie ook niet doen. Hij wil nog een keer vlammen op WK. Al wordt dat toch al niks volgens hem.
Netherlands Jan Dekker - West Europe Qualifierquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dekker doet niet mee denk ikIk gok op Aspinall. En anders A Lewis. Of Malicdem.
Palletsorteerder Huybrechtsquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie eigenlijk niet waar Barney wel even zomaar van wint...
Je hebt gelijk. Had natuurlijk die qualifier gewonnen. Op basis van de ranking zou ie er net naast vallen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jantje Dekker doet zéker wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |