quote:Op dinsdag 29 november 2016 20:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik hoorde het laatst toen ik GTA San Andreas aan het spelen was. Blijft een goed nummer.
Uh. Nou. Ik ben wat zenuwachtig en ze is heel leuk. Is dat genoeg?quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:12 schreef just me het volgende:
Hé GTA, vertel eens over je date morgen
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:12 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Uh. Nou. Ik ben wat zenuwachtig en ze is heel leuk. Is dat genoeg?
Is een klasgenoot van mij, praten iets meer dan een maand en ze is gewoon heel leuk en knap van binnen en buiten. Heb zondag gevraagd of ze woensdag een movie date wou en dat wou ze wel. Zin in maar ook zenuwachtig, want ze is wel echt een topmeid.quote:
Ja we wonen in dezelfde stad maar moeten een stad verder voor de film(draait in die bioscoop wel), dus waarschijnlijk samen heen en weer reizen etc, dan kun je gewoon een uur wel volkletsen. We zijn beiden wat introvert maar samen gaat het ons wel prima af!quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef just me het volgende:
Klinkt goed, vooral genieten morgen en nergens voor nodig om zenuwachtig voor te zijn. Als jullie al 'n maand ouwehoeren kan dat morgen na de film ook
in het ergste geval ga je mobiel naar elf luisteren, kun je over de muziek ouwehoerenquote:Op dinsdag 29 november 2016 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja we wonen in dezelfde stad maar moeten een stad verder voor de film(draait in die bioscoop wel), dus waarschijnlijk samen heen en weer reizen etc, dan kun je gewoon een uur wel volkletsen. We zijn beiden wat introvert maar samen gaat het ons wel prima af!
Komt allemaal wel goed, rustig aan doen, niet heel erg fysiek, waarschijnlijk zoen op de wang als afscheid, beetje spannend houden.quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:19 schreef just me het volgende:
[..]
in het ergste geval ga je mobiel naar elf luisteren, kun je over de muziek ouwehoeren
quote:Op dinsdag 29 november 2016 21:20 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Komt allemaal wel goed, rustig aan doen, niet heel erg fysiek, waarschijnlijk zoen op de wang als afscheid, beetje spannend houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |