SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
hoe komt hetquote:Op maandag 28 november 2016 14:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook goed ik verveel me ook komt goed uit
geen mooie kop.quote:Op maandag 28 november 2016 14:39 schreef Karzai het volgende:
geen slechte serie maar ik was vooral geobsedeerd door die chick naast dr who
[ afbeelding ]
hoe mooi?quote:Op maandag 28 november 2016 14:41 schreef tailfox het volgende:
[..]
geen mooie kop.
mijn vriendin is mooier
nopequote:Op maandag 28 november 2016 14:46 schreef Karzai het volgende:
Je vriendin is altijd mooier, maar qua uiterlijk zie je wel mooiere vrouwen?
ik heb ToT & knokkels gemeet voor een duo show.quote:Op maandag 28 november 2016 14:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
die er nooit komtwe're autists together
Voor verjaardagen komt meestal ook hooguit 30% van de genodigden opdagen. (Wel altijd super leuk natuurlijk als mensen wél komen opdagen!quote:Op maandag 28 november 2016 14:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb ToT & knokkels gemeet voor een duo show.
verder van R49 koen gemeet.
ja mensen zijn een beetje meetschuw
gewoon een R49 meet.quote:Op maandag 28 november 2016 14:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor verjaardagen komt meestal ook hooguit 30% van de genodigden opdagen. (Wel altijd super leuk natuurlijk als mensen wél komen opdagen!)
quote:Op maandag 28 november 2016 15:00 schreef tailfox het volgende:
[..]
gewoon een R49 meet.
dj tafel daar.
zodat er een show is en iedereen bier en whiskey kan drinken.
dj's wisselen elkaar af
ja al die meets zijn pretijd.quote:Op maandag 28 november 2016 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]Hebben we een keer bij Possie gehad!
We hadden veel meer DJ's dan luisteraars!
Was erg geslaagd!
Tuurlijk!quote:Op maandag 28 november 2016 15:52 schreef tailfox het volgende:
btw na mijn laatste duo show(die dat een vriend mee deed)
mag dat van jullie?
Mooi op tijd zijn voor mijn aankomende showquote:
Ik zie nog niks op het rooster!quote:Op maandag 28 november 2016 16:22 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mooi op tijd zijn voor mijn aankomende show
Ik ben maar eerst wat tracks aan het bij elkaar rapenquote:
Lekker op tijd neergezet ookquote:Programma van vandaag
17:00 - 19:00 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
invalid passwordquote:
woohooquote:
quote:
Als je maar niet stiekem mutequote:
quote:Op maandag 28 november 2016 17:19 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ga geen goede muziek uitzetten.
Oh, die ging er vandoor met dat pistool in zijn hand.quote:
broetje van domenic?quote:Op maandag 28 november 2016 17:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oh, die ging er vandoor met dat pistool in zijn hand.
Geloof ik.
quote:
Van Jimi? Onbetwijfelbaar.quote:Op maandag 28 november 2016 17:40 schreef tailfox het volgende:
[..]
verkapt verzoekje.
heb er nog meer ;p
idunnoquote:Op maandag 28 november 2016 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
Van Jimi? Onbetwijfelbaar.
Van DJ Brasileiro? Daar krijg ik zo nieuw spul van
Ja ehh jij had een verzoekje tochquote:
Ik zat even niet op te lettenquote:
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
![]()
Programma van vandaag
17:00 - 19:30 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
Dat kan nog wel wat langer hoor!quote:Op maandag 28 november 2016 18:53 schreef knokkels het volgende:
![]()
Programma van vandaag
17:00 - 19:30 DJ Knokkels - Where Chakras Are Aligning
Het was dan ook een subtiele hint dat ik aan mijn slot had gedacht, gekoppeld aan de intentie om te verlangen, gekoppeld aan een Schumann frequentiequote:
Juist! Daarom gaan we gewoon doorquote:
Klinkt goed!quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist! Daarom gaan we gewoon door
quote:
quote:Op maandag 28 november 2016 19:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Juist! Daarom gaan we gewoon door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 53% gewijzigd door knokkels op 28-11-2016 19:40:19 ]Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef knokkels het volgende:
klein stukje relevante achtergrond
Méér! Méér!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
wat lijkt je sterk?quote:
Mmm... Ja, scherp. Heb je wel gelijk inquote:
Was je opmerking dat dat nummer net over het roken van een jointje gegaan kon zijn!quote:Op maandag 28 november 2016 19:58 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mmm... Ja, scherp. Heb je wel gelijk in
quote:Op maandag 28 november 2016 20:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Was je opmerking dat dat nummer net over het roken van een jointje gegaan kon zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |