Krijg je die gekte weerquote:Op maandag 28 november 2016 10:47 schreef Karzai het volgende:
prachtig weer lekker zonnetjeideaal elfsteden weer als het nog iets kouder zou zijn
Hier is het nog herfst.quote:Op maandag 28 november 2016 11:22 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks lekker een stukje wandelen, het is heerlijk zonnig winterweer
Niet!quote:Op maandag 28 november 2016 11:12 schreef ErwinRommel het volgende:
Wie heeft er vanochtend z'n autoruiten mogen krabben?
Morgen wel jouw beurt? Kranten op je ruiten of een stuk karton scheelt veelquote:Op maandag 28 november 2016 12:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet!
Maandag carpooldag en vandaag niet mijn beurt
doe ik meestal s'nachts krijg ik opeens jeuk aan me gaatjequote:Op maandag 28 november 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen wel jouw beurt? Kranten op je ruiten of een stuk karton scheelt veel![]()
het enige waar ik aan heb gekrabt vanmorgen is mijn kont
dan stinkt je vinger de volgende morgen zeker welquote:Op maandag 28 november 2016 13:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
doe meestal s'nachts krijg ik opeens jeuk aan me gaatje
ik stop em d'r niet in valt mee hoorquote:Op maandag 28 november 2016 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
dan stinkt je vinger de volgende morgen zeker wel
die vermoord me als ik aan zijn gaatje komquote:Op maandag 28 november 2016 13:12 schreef Karzai het volgende:
ja kan je mooi die griek wakker mee maken
je hoeft alleen je vingertje onder z'n neus te houden niet in z'n gaatje poerenquote:Op maandag 28 november 2016 13:13 schreef FANN het volgende:
[..]
die vermoord me als ik aan zijn gaatje kom
owquote:Op maandag 28 november 2016 13:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hoeft alleen je vingertje onder z'n neus te houden niet in z'n gaatje poeren
Nee, alleen maandag is carpooldag, ik ben volgende week weer aan de beurt.quote:Op maandag 28 november 2016 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Morgen wel jouw beurt? Kranten op je ruiten of een stuk karton scheelt veel![]()
het enige waar ik aan heb gekrabt vanmorgen is mijn kont
ah... en misschien vriest het volgende week al niet meerquote:Op maandag 28 november 2016 13:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, alleen maandag is carpooldag, ik ben volgende week weer aan de beurt.
Ik heb een spuitbus ruitondooier, dat werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |