abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 september 2004 @ 09:13:16 #176
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21760722
Hmmpfff zo te horen houdt ik het maar bij het boek
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_21760729
Doe dat, dit is gewoon plat commercieel vermaak, met quasi grappige opmerkingen tussendoor om het verhaal gaande te houden :S
  zondag 5 september 2004 @ 09:20:48 #178
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_21760739
Blehhh nix voor mij dus.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 5 september 2004 @ 09:53:34 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_21760956
het is gewoon een grote reclame (Converse... vintage 2004 )
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_21761247
quote:
Op zondag 5 september 2004 09:13 schreef deedeetee het volgende:
Hmmpfff zo te horen houdt ik het maar bij het boek
Er is geen boek dat wil zeggen, vooral geen boek van Asimov.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  maandag 6 september 2004 @ 09:05:09 #181
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_21780061
Ik vond het een erg leuke film en dan ben ik al een enorme zeikerd en totaal geen fan van Will Smith.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_21780139
quote:
Op zondag 5 september 2004 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
het is gewoon een grote reclame (Converse... vintage 2004 )
De eerste 5 minuten wordt je doodgegooid met omgebouwde audi TT's.
  maandag 13 december 2004 @ 10:26:20 #183
82337 Crook
aka thecrook
pi_23931949
Heb de film afgelopen week gezien, wat een aanfluiting voor Alex Proyas. Na wereldfilms als The Crow en Dark City komt ie met een zwakke film als I, Robot aankakken. Sommige beelden waren wel mooi om te zien, maar het verhaal is zoooooo slap. Niet kijken en het boek lezen!
For just one day I wanna feel totally free,
no responsabilities, just everything is O.K.
No desires, just surviving is the key,
  maandag 13 december 2004 @ 12:23:54 #184
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_23939010
Geweldige film

Een leuk verhaal, prachtig gemaakt en goede humor van Will Smith.

Een dikke 9!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  Moderator maandag 13 december 2004 @ 12:49:20 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_23939474
Voor het eerst in de geschiedenis van het robottijdperk, is er een incident waarbij een robot niet alleen niet luistert naar een mens, maar zelfs agressief wordt. Het hele fundament waarmee gewaarborgd is dat robots veilig toegepast kunnen worden in de maatschappij, komt daarmee op losse schroeven te staan.

Normaal gesproken zou dit reden zijn voor groot alarm en topoverleg tot op regeringsniveau. Maar wat gebeurt er in deze film? Eén of andere grappenmakende homeboy wordt op de zaak gezet. Heel geloofwaardig.

--- SPOILER volgt ----
De film had bovendien zoveel spannender uitgewerkt kunnen worden, door VICI aan de kijker al eerder als kwade genius te verraden, en mee te laten kijken met haar plannen, terwijl de hoofdpersonen dit nog niet wisten (het "Jan Klaassen kijk achter je"-effect).

Conclusie: dommige, 13 in een dozijn Hollywood-film, met hier en daar wel fraaie effecten.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_23941586
Gert voor spoilers hebben we een tag

[spoiler ]
In titanic zinkt de boot

[/spoiler ]

Zonder spaties uiteraard
  vrijdag 25 februari 2005 @ 21:50:49 #187
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25256836
Ik heb hem net gezien (in high definition digital VHS op een 1.20 meter grote HD-TV 10x beter beeld dan de standaard DVD De kwaliteit is echt superieur, veel meer lijnen, dus veel scherper beeld en stukken levendiger kleuren (geen beeld "vervlakking" wat DVD kenmerkt) Voor mij gaf het echt aan dat de huidige inferieureDVD standaard wel de langste tijd wel gehad moet hebben!

Ik vond het verhaal wat simpel uitgevoerd op bepaalde punten, maar toch een feest van herkenning en zeker toch beter dan verwacht. De trucage is magistraal ! Ik vond het absoluut de moeite waard, maar om ten volle van de film te genieten moet je eik een HD-TV en HD-vhs recorder kopen of in de bioscoop kijken!
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_25263744
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb hem net gezien (in high definition digital VHS op een 1.20 meter grote HD-TV 10x beter beeld dan de standaard DVD De kwaliteit is echt superieur, veel meer lijnen, dus veel scherper beeld en stukken levendiger kleuren (geen beeld "vervlakking" wat DVD kenmerkt) Voor mij gaf het echt aan dat de huidige inferieureDVD standaard wel de langste tijd wel gehad moet hebben!

Ik vond het verhaal wat simpel uitgevoerd op bepaalde punten, maar toch een feest van herkenning en zeker toch beter dan verwacht. De trucage is magistraal ! Ik vond het absoluut de moeite waard, maar om ten volle van de film te genieten moet je eik een HD-TV en HD-vhs recorder kopen of in de bioscoop kijken!
Wat kost zo'n high definition digital vhs + hd-tv? Wat versta je onder een 'standaard dvd'? Lijkt me sterk dat je in de prijsklasse van die hdvhs + hdtv niet een overtreffende dvdspeler + breedbeeld tv kunt vinden...
  zaterdag 26 februari 2005 @ 15:32:28 #189
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_25266448
je hebt nog geen hd-dvd's omdat op een gewone dvd geen hd formaat past (omdat het veel meer ruimte inneemt) Op een vhs band, kun je ook een digitaal signaal zetten. HD-vhs is 100% digitaal beeld en geluid. (enen en nullen) alleen door de grotere capaciteit van een band kan het daar wel op. Vergelijk het met miniDV can je cmcorder (alleen dan met veel scherper beeld) , ook een bandje maar wel een volledig digitaal signaal.

HDtv heeft meer dan dubbel zoveel lijnen in vergelijk en ook meer fps, mooiere kleuren en veel "voller" beeld. Totdat de blue ray disc standaard is kan een dvd hier nooit aan tippen, omdat er geen films op hdtv formaat worden uitgebracht op dvd. (ze passen er niet op) tot die tijd is de enige mogelijkheid om echt mooi beeld te krijgen via hd-vhs zoals bv de jvc 30000

http://www.howstuffworks.com/hdtv.htm

[ Bericht 6% gewijzigd door BloodhoundFromHell op 26-02-2005 15:46:00 ]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 26 februari 2005 @ 16:19:16 #190
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25267018
quote:
Op zaterdag 26 februari 2005 15:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je hebt nog geen hd-dvd's omdat op een gewone dvd geen hd formaat past (omdat het veel meer ruimte inneemt) Op een vhs band, kun je ook een digitaal signaal zetten. HD-vhs is 100% digitaal beeld en geluid. (enen en nullen) alleen door de grotere capaciteit van een band kan het daar wel op. Vergelijk het met miniDV can je cmcorder (alleen dan met veel scherper beeld) , ook een bandje maar wel een volledig digitaal signaal.

HDtv heeft meer dan dubbel zoveel lijnen in vergelijk en ook meer fps, mooiere kleuren en veel "voller" beeld. Totdat de blue ray disc standaard is kan een dvd hier nooit aan tippen, omdat er geen films op hdtv formaat worden uitgebracht op dvd. (ze passen er niet op) tot die tijd is de enige mogelijkheid om echt mooi beeld te krijgen via hd-vhs zoals bv de jvc 30000

[afbeelding]

http://www.howstuffworks.com/hdtv.htm
euhm.... kickje naar DIG???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')