Er is geen boek dat wil zeggen, vooral geen boek van Asimov.quote:Op zondag 5 september 2004 09:13 schreef deedeetee het volgende:
Hmmpfff zo te horen houdt ik het maar bij het boek![]()
De eerste 5 minuten wordt je doodgegooid met omgebouwde audi TT's.quote:Op zondag 5 september 2004 09:53 schreef MikeyMo het volgende:
het is gewoon een grote reclame (Converse... vintage 2004)
Wat kost zo'n high definition digital vhs + hd-tv? Wat versta je onder een 'standaard dvd'? Lijkt me sterk dat je in de prijsklasse van die hdvhs + hdtv niet een overtreffende dvdspeler + breedbeeld tv kunt vinden...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik heb hem net gezien (in high definition digital VHS op een 1.20 meter grote HD-TV10x beter beeld dan de standaard DVD
De kwaliteit is echt superieur, veel meer lijnen, dus veel scherper beeld en stukken levendiger kleuren (geen beeld "vervlakking" wat DVD kenmerkt) Voor mij gaf het echt aan dat de huidige inferieureDVD standaard wel de langste tijd wel gehad moet hebben!
Ik vond het verhaal wat simpel uitgevoerd op bepaalde punten, maar toch een feest van herkenning en zeker toch beter dan verwacht. De trucage is magistraal ! Ik vond het absoluut de moeite waard, maar om ten volle van de film te genieten moet je eik een HD-TV en HD-vhs recorder kopen of in de bioscoop kijken!
euhm.... kickje naar DIG???quote:Op zaterdag 26 februari 2005 15:32 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
je hebt nog geen hd-dvd's omdat op een gewone dvd geen hd formaat past (omdat het veel meer ruimte inneemt) Op een vhs band, kun je ook een digitaal signaal zetten. HD-vhs is 100% digitaal beeld en geluid. (enen en nullen) alleen door de grotere capaciteit van een band kan het daar wel op. Vergelijk het met miniDV can je cmcorder (alleen dan met veel scherper beeld) , ook een bandje maar wel een volledig digitaal signaal.
HDtv heeft meer dan dubbel zoveel lijnen in vergelijk en ook meer fps, mooiere kleuren en veel "voller" beeld. Totdat de blue ray disc standaard is kan een dvd hier nooit aan tippen, omdat er geen films op hdtv formaat worden uitgebracht op dvd. (ze passen er niet op) tot die tijd is de enige mogelijkheid om echt mooi beeld te krijgen via hd-vhs zoals bv de jvc 30000
[afbeelding]
http://www.howstuffworks.com/hdtv.htm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |