SPOILER: Kampioen 2010-2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2016/2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: NouriOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan Cruijff![]()
![]()
Ziyech en Donnie samen kon wel eens erg fijn zijn. Ghazi op linksbuiten er voor, heerlijkquote:Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is Traore al op het vliegtuig teruggezet?Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Je begint El Ghazi toch steeds meer te begrijpen als je hem ziet spelen, man man man wat een dramaquote:Op zondag 27 november 2016 20:28 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Is Traore al op het vliegtuig teruggezet?![]()
Mag van mij wel terug in januari naar Chelsea.quote:Op zondag 27 november 2016 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begint El Ghazi toch steeds meer te begrijpen als je hem ziet spelen, man man man wat een drama
En dan twee vleugelspelers halen.Oh.![]()
een paar jaar terug stonden Lukoki, Boerrigter en de Sa daar regelmatig. Dan valt Traoré echt wel mee.quote:Op zondag 27 november 2016 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag van mij wel terug in januari naar Chelsea.
En dan twee vleugelspelers halen.![]()
Traoré kan niet eens schieten.quote:Op zondag 27 november 2016 20:49 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
een paar jaar terug stonden Lukoki, Boerrigter en de Sa daar regelmatig. Dan valt Traoré echt wel mee.Oh.![]()
Dolberg en Younes vandaag ook niet.quote:Op zondag 27 november 2016 20:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Traoré kan niet eens schieten.![]()
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:48:03'Ajax volgt verrichtingen rechtsback Ferreira' : https://t.co/SXOpptM6ha https://t.co/qon4E4D4Ti reageer retweet
twitter:yaya_ajax twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:50:00Directeur Marco Trovato (midden) van Olimpia, samen met Henk Veldmate dit weekend in Paraguay voor een gesprek over… https://t.co/Uc2MNCApmL reageer retweet
![]()
![]()
Younes kan er ook niks van.quote:Op zondag 27 november 2016 20:53 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dolberg en Younes vandaag ook niet.Oh.![]()
Hij kan alleen leuk pingelen, maar haalt daar verder totaal geen rendement uit.quote:
Zelfde heeft Traoré, is gewoon heel irritant.Oh.![]()
Als Dolberg die bal niet keihard overschoot had hij een aardige assist en als ie niet uitgleed een doelpunt. Is gewoon pech.quote:Op zondag 27 november 2016 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan alleen leuk pingelen, maar haalt daar verder totaal geen rendement uit.
Zelfde heeft Traoré, is gewoon heel irritant.![]()
Die bal die hij overschoot deed hij gewoon heel erg slecht, had niet zoveel met uitglijden te maken.quote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Dolberg die bal niet keihard overschoot had hij een aardige assist en als ie niet uitgleed een doelpunt. Is gewoon pech.Oh.![]()
Als mijn tante een lul hadquote:Op zondag 27 november 2016 20:58 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Als Dolberg die bal niet keihard overschoot had hij een aardige assist en als ie niet uitgleed een doelpunt. Is gewoon pech.
Younes is een leuk spelertje maar niet goed genoeg. En de roep om El Ghazi is er ook alleen maar omdat Traore er niks van bakt. El Ghazi is ook niet van het gewenste niveau![]()
Sánchez had vandaag zijn dag niet, liep een beetje te pruilen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Daarom tijdens de winter lekker shoppen voor een links- en rechtsbuiten.quote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als mijn tante een lul had
Younes is een leuk spelertje maar niet goed genoeg. En de roep om El Ghazi is er ook alleen maar omdat Traore er niks van bakt. El Ghazi is ook niet van het gewenste niveauKnapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Tete dus weg.quote:Op zondag 27 november 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
twitter:Ajaxshowtimecom twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:48:03'Ajax volgt verrichtingen rechtsback Ferreira' : https://t.co/SXOpptM6ha https://t.co/qon4E4D4Ti reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:yaya_ajax twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:50:00Directeur Marco Trovato (midden) van Olimpia, samen met Henk Veldmate dit weekend in Paraguay voor een gesprek over… https://t.co/Uc2MNCApmL reageer retweet
Oh.![]()
Is misschien wat vermoeid aan het raken, is ook aan één stuk door gegaan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Sánchez had vandaag zijn dag niet, liep een beetje te pruilen.Oh.![]()
Die gozer heeft een nog slechter rendement dan de aandelenlease van Dexia.quote:Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Dit seizoen wel. Komt wel weer denk ik.quote:Op zondag 27 november 2016 21:04 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Die gozer heeft een nog slechter rendement dan de aandelenlease van Dexia.![]()
Lijkt op het type ''benenbreker''quote:Op zondag 27 november 2016 20:54 schreef Brammess het volgende:
[ afbeelding ]twitter:yaya_ajax twitterde op zondag 27-11-2016 om 20:50:00Directeur Marco Trovato (midden) van Olimpia, samen met Henk Veldmate dit weekend in Paraguay voor een gesprek over… https://t.co/Uc2MNCApmL reageer retweet
RED ONS HENNIEGOD![]()
Hoezo dit seizoen?quote:Op zondag 27 november 2016 21:11 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dit seizoen wel. Komt wel weer denk ik.
Vorig seizoen was hij niet veel beter hoor.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Je had het over rendement. Dat had hij vorig seizoen meer.quote:Op zondag 27 november 2016 21:14 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoezo dit seizoen?
Vorig seizoen was hij niet veel beter hoor.![]()
Een assist of een doelpuntje meer is inderdaad meer ja.quote:Op zondag 27 november 2016 21:16 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je had het over rendement. Dat had hij vorig seizoen meer.
Feit is, het is een matige linksbuiten met maar een trucje.
Ajax onwaardig.Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn![]()
Enige echte opvolger van Bruno Silvaquote:Op zondag 27 november 2016 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lijkt op het type ''benenbreker''![]()
niks mis meequote:Op zondag 27 november 2016 21:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
Enige echte opvolger van Bruno SilvaRED ONS HENNIEGOD![]()
Laten we er nog 1 uit een vaag land halen terwijl we een goeie back op de bank hebben zitten...quote:Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Eigen back eerst!!!!! Gr gr Geert!!!!quote:Op zondag 27 november 2016 22:00 schreef Komakie het volgende:
[..]
Laten we er nog 1 uit een vaag land halen terwijl we een goeie back op de bank hebben zitten..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Traore komt nog wel eens zn man voorbij. Laatste keer dat El Ghazi dat lukte in de eredivisie is ook al eeuwen geleden.quote:Op zondag 27 november 2016 20:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je begint El Ghazi toch steeds meer te begrijpen als je hem ziet spelen, man man man wat een dramaBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Hm, dit artikeltje had ik nog niet gezien: https://www.ajaxlife.nl/u(...)ssen-bosz-en-de-boer
Bosz over passmaps en daarbij het verschil tussen De Boer en Bosz. Tof stukje.![]()
Doe Schone nou FF een contractverlenging.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Interessant stuk wel. Sowieso is het ongeacht de data en statistieken een stuk leuker om naar Ajax te kijken dan de afgelopen seizoenen. Als je op de vleugels nog wat meer rendement zou hebben, dan zou het zich in mijn ogen ook nog kunnen uiten in een veel beter doelsaldo. Je ziet gisteren Traoré en Younes het ook weer presteren om goede mogelijkheden om te zetten in een bal hoog in de tribune.quote:Op maandag 28 november 2016 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Hm, dit artikeltje had ik nog niet gezien: https://www.ajaxlife.nl/u(...)ssen-bosz-en-de-boer
Bosz over passmaps en daarbij het verschil tussen De Boer en Bosz. Tof stukje.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik vond het allemaal zo slecht nog niet. Op karakter (en tweede helft ook met meer dan prima voetbal) in een lastige uitwedstrijd drie punten behaald. Dat is wel eens anders gelopen. De enige echte grote kans die we weg hebben gegeven was volgens mij dat schot van Larsson vlak nadat Younes die enorme kans had gemist. En dan hadden we zelfs nog een aantal spelers hopeloos uit vorm. Prima weekend...![]()
Marc is bezig het salarisplafond te verhogen, en zo Schone een contract voor het leven aan te bieden.quote:Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef StarGazer het volgende:
Doe Schone nou FF een contractverlenging.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Eens met Fargo. Dit was echt niet slecht. En waar ik ook erg blij mee ben is dat ze blijkbaar wél het vermogen hebben om een lastige uitwedstrijd over de streep te trekken. Ik zag het alweer gebeuren dat ze geheel in lijn met de wedstrijden tegen Feyenoord en AZ alsnog tegen de gelijkmaker zouden aanlopen.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ik zag Heerenveen niet winnen, eerder dat het 0-0 bleef.
Ajax was de enige die kon winnen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik had de eerste helft gemist, maar in de samenvatting zag ik nog wel wat momentjes waar Heerenveen een stuk meer mee had kunnen doen. Maar goed, het is niet voor niets subtop.quote:Op maandag 28 november 2016 09:54 schreef Fargo het volgende:
Ik vond het allemaal zo slecht nog niet. Op karakter (en tweede helft ook met meer dan prima voetbal) in een lastige uitwedstrijd drie punten behaald. Dat is wel eens anders gelopen. De enige echte grote kans die we weg hebben gegeven was volgens mij dat schot van Larsson vlak nadat Younes die enorme kans had gemist. En dan hadden we zelfs nog een aantal spelers hopeloos uit vorm. Prima weekend...
Tweede helft vond ik helemaal niet zo slecht. De efficiëntie liet wat te wensen over, maar er waren zeker kansen en uiteindelijk gewoon verdiend gewonnen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ik mis inderdaad zoals hierboven al gezegd is vooral rendement vanuit de vleugels. Nu komen de goals vooral uit het middenveld, al dan niet met een assist op Dolberg. Maar het zou leuk zijn als er meer voorzetten komen van zijkanten en meer goals. Traore en Younes verprutsen veel te veel kansen![]()
Overigens begin ik ook wel warm te draaien voor Haps.
Zijn er berichten geweest dat Ajax hem volgt? of was dat enkel wat geroep hier?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik reken er niet op, Sinkgraven speelt prima en daarachter heb je nog Dijks. Zal wel iets voor komende zomer zijn wellicht. Nieuwe LV/RV is belangrijker![]()
het zou de jaarlijkse AZ aankoop kunnen zijn natuurlijk.quote:Op maandag 28 november 2016 10:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik reken er niet op, Sinkgraven speelt prima en daarachter heb je nog Dijks. Zal wel iets voor komende zomer zijn wellicht. Nieuwe LV/RV is belangrijker
maar, LV/RV is hogere prio inderdaad.
Youness is een dribbelkoning, maar wel met oogkleppen en zonder plan.
Traore , tja, ik snap er niks van. Had echt niet verwacht dat hij de slechtste op het veld zou zijn/worden. Was op Voorhand erg content met zijn komst. Nu kan ik niet wachten op de afrika cup, wat hem betreft.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heb Netto een mailtje gestuurd.quote:Op maandag 28 november 2016 10:28 schreef mokkiemok het volgende:
Overigens begin ik ook wel warm te draaien voor Haps.
Zijn er berichten geweest dat Ajax hem volgt? of was dat enkel wat geroep hier?
Dus t zal wel snel gaan, nu.![]()
gebruikt hij nog steedsquote:Op maandag 28 november 2016 11:47 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Heb Netto een mailtje gestuurd.
Dus t zal wel snel gaan, nu.
Speedy_Gonzales11@ajaxclub.com ?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
KeizerMarc@Ajax.nlquote:Op maandag 28 november 2016 11:52 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gebruikt hij nog steeds
Speedy_Gonzales11@ajaxclub.com ?![]()
Ik heb alleen de samenvatting gezien, Ajax had met 0-4 moeten winnen gezien de kansen?
Younes had er wel eentje mogen maken dacht ik zo?
Ben ervan overtuigd dat Dolberg er 30+ kan maken met fatsoenlijke vleugelspelers, dat is inmiddels al weken zo. Kun je nagaan hoe makkelijk het gaat worden als je twee goede spelers daar hebt staan.
Klaassen geschorst, Donny gaat dus spelen ipv Klaassen?![]()
quote:Op maandag 28 november 2016 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb alleen de samenvatting gezien, Ajax had met 0-4 moeten winnen gezien de kansen?
Dan is de samenvatting wat eenzijdig, een grote overwinning was niet terecht geweest. Ajax was wel de enige die kon winnen, 0-0 had ook zomaar gekund.
oogkleppen, geen oog voor medespelers dit dat bla bla.
Ben ervan overtuigd dat Dolberg er 30+ kan maken met fatsoenlijke vleugelspelers, dat is inmiddels al weken zo. Kun je nagaan hoe makkelijk het gaat worden als je twee goede spelers daar hebt staan.
zelfs met deze spelers om hem heen moet hij topscorer kunnen worden.
Klaassen geschorst, Donny gaat dus spelen ipv Klaassen?
daar lijkt het wel op, mijn zegen heeft hij.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
4-0 is volgens mij wat overdreven. Was wel gewoon een terechte overwinning, in tegenstelling tot wat door een aantal huilies van andere clubs werd beweerd.quote:Op maandag 28 november 2016 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klaassen geschorst, Donny gaat dus spelen ipv Klaassen?
En Dolberg heeft last van hetzelfde als waar Milik de afgelopen seizoenen last van had. Je kunt als spits nog zo goed zijn, maar als je nauwelijks een bruikbare bal krijgt, dan houdt het op. Alleen is Dolberg nog wat beter in staat om dan maar zelf een kans te creëren en heb je nu met Ziyech en Schöne op het middenveld toch wel wat meer aanvoer vanuit het middenveld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Lozano halen deze winterstop. Of gewoon de deal nu al sluiten.quote:Op maandag 28 november 2016 11:56 schreef Vjenne12345 het volgende:
Klaassen geschorst, Donny gaat dus spelen ipv Klaassen?![]()
quote:Woedend Ajax-icoon belt commentator op en steekt tirade over arbiter af
Dat Ajax-icoon Sjaak Swart nog altijd uitermate begaan is met zijn club is inmiddels wel duidelijk. Nadat De Graafschap ervoor zorgde dat Ajax de titel misliep liet Swart zich op kinderachtige wijze gaan over de Doetinchemse club, door te hopen op een degradatie voor de Superboeren. Tijdens de wedstrijd tegen sc Heerenveen (0-1) was het weer raak.
Ajax-aanvoerder Davy Klaassen kreeg een gele kaart omdat hij een schwalbe gemaakt zou hebben, maar daar was Swart het niet mee eens. Hij pakte de telefoon en belde Leo Driessen, de commentator van FOX Sports. In zijn column bij RTL beschrijft Driessen, die zijn telefoon op stil had staan, wat hij na afloop van de wedstrijd hoorde in zijn voicemail.
“Hé Leo, hee, ja je neemt niet op hé, zag je dat niet, hoe kom je er nou bij dat dat geen penalty was?”, briest Swart volgens Driessen. “En dan ook nog eens geel geven aan Davy voor een schwalbe! Laat me niet lachen! Die scheids, hoe heet ie eigenlijk, die kan er dus helemaal niks van. Die was al weer net zo anti-Ajax als alle andere scheidsrechters. Altijd fluiten ze tegen ons... Nou de groeten.”![]()
![]()
![]()
Ik vond het ook wat flauw om geel te geven, maar om nou gelijk weer de scheids swart te maken....Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je voorzetten van de zijkanten wil is het misschien handig om op rechts iemand te zetten die met rechts voor kan geven en op links iemand te zetten die met links voor kan geven. Maar dat is slechts een gek hersenspinsel van mij, echt zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 28 november 2016 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik mis inderdaad zoals hierboven al gezegd is vooral rendement vanuit de vleugels. Nu komen de goals vooral uit het middenveld, al dan niet met een assist op Dolberg. Maar het zou leuk zijn als er meer voorzetten komen van zijkanten en meer goals. Traore en Younes verprutsen veel te veel kansenwooblabalurg![]()
Voorzetten hebben sowieso amper rendement. Meestal zijn voorzetten ook nog blind aangezien een buitenspeler net de back voorbij komt en dan met zijn laatste kracht een voorzet moet geven naar iemand die tussen 2 man gedekt staat.quote:Op maandag 28 november 2016 13:13 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Als je voorzetten van de zijkanten wil is het misschien handig om op rechts iemand te zetten die met rechts voor kan geven en op links iemand te zetten die met links voor kan geven. Maar dat is slechts een gek hersenspinsel van mij, echt zeker weten doe ik het niet.
Het is wel zo dat vooral Younes ook wel eens buitenom mag gaan.De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.![]()
In de omschakeling valt dat wel mee. Het is vooral lastig als er negen of tien man van de tegenstander in het strafschopgebied staan.quote:Op maandag 28 november 2016 13:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Voorzetten hebben sowieso amper rendement. Meestal zijn voorzetten ook nog blind aangezien een buitenspeler net de back voorbij komt en dan met zijn laatste kracht een voorzet moet geven naar iemand die tussen 2 man gedekt staat.
Het is wel zo dat vooral Younes ook wel eens buitenom mag gaan.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Het doel van voorzetten is iets creeeren en je medespelers een kans op n goal geven.quote:Op maandag 28 november 2016 13:21 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Voorzetten hebben sowieso amper rendement. Meestal zijn voorzetten ook nog blind aangezien een buitenspeler net de back voorbij komt en dan met zijn laatste kracht een voorzet moet geven naar iemand die tussen 2 man gedekt staat.
Het is wel zo dat vooral Younes ook wel eens buitenom mag gaan.
Younes en Traore kunnen alleen terugkappen, naar binnen gaan en iets voor Younes en Traore creeeren. Gelukkig is hun rendement om je vingers bij af te likken.
Maar laten we vooral niet onze golden child Dolberg in stelling brengen.
wooblabalurg![]()
quote:
Die man moeten ze echt tegen zichzelf in bescherming gaan nemen. Hij maakt zichzelf helemaal belachelijk. Terwijl hij zo'n goede naam had.
Zorgt wel voor humor
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Zo is 'ie altijd geweest joh.quote:Op maandag 28 november 2016 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die man moeten ze echt tegen zichzelf in bescherming gaan nemen. Hij maakt zichzelf helemaal belachelijk. Terwijl hij zo'n goede naam had.
Zorgt wel voor humorVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
onze versie van de broertjes Van de Kerkhof toch. elke club heeft er wel zo 1 (of 2)quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Het spel van Heerenveen draait om Schaars, zonder hem zou ik het zelfs als middenmoot bestempelen.quote:Op maandag 28 november 2016 10:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had de eerste helft gemist, maar in de samenvatting zag ik nog wel wat momentjes waar Heerenveen een stuk meer mee had kunnen doen. Maar goed, het is niet voor niets subtop.
Tweede helft vond ik helemaal niet zo slecht. De efficiëntie liet wat te wensen over, maar er waren zeker kansen en uiteindelijk gewoon verdiend gewonnen.![]()
http://www.dailymotion.co(...)gen-20-11-2016_sport
Dit soort voorzetten kunnen de backs prima doen, hier kan je op trainen.![]()
Ik heb eens in zijn skybox gezeten, die Champions Lounge. Hartstikke aardige kerel toen ik hem sprak, maar toen de wedstrijd eenmaal begonnen was sloegen alle stoppen door en begon hij non-stop te schreeuwen en te schelden.quote:Op maandag 28 november 2016 13:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Zorgt wel voor humor
Dat was vijf minuutjes grappig, maar daarna heb je er ook wel genoeg van. Moet je nagaan als hij je telefoonnummer heeft en je gaat bellen over voetbalwedstrijden.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
mijn vorige "baas" had de lounge naast (tegenaan) die van hem, ik kan hier over mee praten.quote:Op maandag 28 november 2016 14:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb eens in zijn skybox gezeten, die Champions Lounge. Hartstikke aardige kerel toen ik hem sprak, maar toen de wedstrijd eenmaal begonnen was sloegen alle stoppen door en begon hij non-stop te schreeuwen en te schelden.
Dat was vijf minuutjes grappig, maar daarna heb je er ook wel genoeg van. Moet je nagaan als hij je telefoonnummer heeft en je gaat bellen over voetbalwedstrijden.
wel aandoenlijk hoor die man, heeft echt een grote ajax bril op dan wie ook.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik vind het nog niet eens erg dat de buitenspelers naar binnen trekken, maar dan moet het wel rendabel zijn en verrassend. Als het alleen maar allebei naar binnen trekken is en dan alles over knallen, zit je gewoon naar onzin te kijken.quote:Op maandag 28 november 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit soort voorzetten kunnen de backs prima doen, hier kan je op trainen.Oh.![]()
Het is vooral het gebrek aan afwisseling inderdaad, bij Younes weet je gewoon dat hij altijd naar binnen trekt, en dan moet je zoals een Robben of Ribbery wel van de buitencategorie zijn om daar mee weg te komen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind het nog niet eens erg dat de buitenspelers naar binnen trekken, maar dan moet het wel rendabel zijn en verrassend. Als het alleen maar allebei naar binnen trekken is en dan alles over knallen, zit je gewoon naar onzin te kijken.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Anders Klaassen rechtsbuiten zetten en VdBeek passes laten strooien.
Dan kun je Cerny op links en ben je van dat hele kansloze solo-gedoe af.wooblabalurg![]()
Vind het altijd mooi (en beetje pijnlijk tegelijkertijd) om te zien hoe Younes diep wordt gestuurd, voorbij zijn directe tegenstander is, en dus alle ruimte heeft om iemand vrij voor de keeper te zetten, om vervolgens terug te kappen naar de richting waar zijn directe tegenstander net vandaan komt. En dan er omheen proberen te lopen tot hij een kegel krijgt of hoog over peert omdat hij niet kan plaatsen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is vooral het gebrek aan afwisseling inderdaad, bij Younes weet je gewoon dat hij altijd naar binnen trekt, en dan moet je zoals een Robben of Ribbery wel van de buitencategorie zijn om daar mee weg te komen.wooblabalurg![]()
exact dit, is de perfecte bewoording van de huidige vorm(spel) van youness.quote:Op maandag 28 november 2016 15:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het altijd mooi (en beetje pijnlijk tegelijkertijd) om te zien hoe Younes diep wordt gestuurd, voorbij zijn directe tegenstander is, en dus alle ruimte heeft om iemand vrij voor de keeper te zetten, om vervolgens terug te kappen naar de richting waar zijn directe tegenstander net vandaan komt. En dan er omheen proberen te lopen tot hij een kegel krijgt of hoog over peert omdat hij niet kan plaatsen.
aan de andere kant, als hij ook nog af zou geven of zou scoren is hij meteen weg. Dus we moeten wel een gulden middenweg vinden.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies de reden waarom je met een linkspoot op links moet spelen en een rechtspoot op rechts. Bij voorkeur kunnen ze dan ook nog een beetje fatsoenlijk met hun chocoladebeen trappen zodat ze naar binnen kunnen als de kans zich voor doet.quote:Op maandag 28 november 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit soort voorzetten kunnen de backs prima doen, hier kan je op trainen.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Is alleen maar bezig met leuk willen pingelen en dribbelen, maar mist gewoon de wil om het om te zetten in rendement. Soms moet je ook gewoon simpeler spelen waardoor een teamgenoot juist een grote kans krijgt, maar dat zit er bij Younes niet in. Doorselecteren graagquote:Op maandag 28 november 2016 15:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het altijd mooi (en beetje pijnlijk tegelijkertijd) om te zien hoe Younes diep wordt gestuurd, voorbij zijn directe tegenstander is, en dus alle ruimte heeft om iemand vrij voor de keeper te zetten, om vervolgens terug te kappen naar de richting waar zijn directe tegenstander net vandaan komt. En dan er omheen proberen te lopen tot hij een kegel krijgt of hoog over peert omdat hij niet kan plaatsen.Oh.![]()
Klaassen gunnen we allemaal een geweldige transfer naar het buitenland.quote:Op maandag 28 november 2016 15:21 schreef Baconbus het volgende:
Anders Klaassen rechtsbuiten zetten en VdBeek passes laten strooien.
Dan kun je Cerny op links en ben je van dat hele kansloze solo-gedoe af.![]()
Younes moet gewoon banken. Traore is erg qua balverlies maar hij schiet tenminste nog naar de 2e ring. Younes zorgt voor direct balverlies en mist kansen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Allebei banken, maarja we hebben daar alleen Cerny en El Ghazi achter die ook niet in grootse vorm steken.quote:Op maandag 28 november 2016 15:41 schreef Smoofie het volgende:
Younes moet gewoon banken. Traore is erg qua balverlies maar hij schiet tenminste nog naar de 2e ring. Younes zorgt voor direct balverlies en mist kansen.
Wat we in de zomer al zeiden dat er buitenspelers bij moesten wordt maar nog duidelijker.Oh.![]()
Voor wie zich het af vroeg (net als mij)
hier de speelschema's(Ed) van de top 3 tot de winterstop
Ajax
Zondag 4 december, 14.30 uur: Ajax - FC Groningen
Zondag 11 december, 16.45 uur: FC Twente - Ajax
Zondag 18 december, 16.45 uur: Ajax - PSV
Feyenoord
Zondag 4 december, 14.30 uur: Feyenoord - Sparta Rotterdam
Zondag 11 december, 14.30 uur: AZ - Feyenoord
Zaterdag 17 december, 19.45 uur: Feyenoord - Vitesse
PSV
Zaterdag 3 december, 19.45 uur: Roda - PSV
Zaterdag 10 december, 19.45 uur: PSV - Go Ahead Eagles
Fey lijk mij het moeilijkste programma te hebben.
PSV en Ajax hebben enkel elkaar als (op papier) lastige pot.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies andersom imoquote:Op maandag 28 november 2016 15:33 schreef Komakie het volgende:
[..]
Precies de reden waarom je met een linkspoot op links moet spelen en een rechtspoot op rechts. Bij voorkeur kunnen ze dan ook nog een beetje fatsoenlijk met hun chocoladebeen trappen zodat ze naar binnen kunnen als de kans zich voor doet.. Zulke ballen moet je ook met je chocoladebeen kunnen geven, terwijl goed schieten met je verkeerde been voor de meesten van het niveau Ajax toch echt te veel gevraagd is.
Klassieke buitenspelers met hoge voorzetten vanaf de achterlijn is toch echt achterhaald hoor. Het is ook onnodig. In een goed lopend systeem gaat de back eroverheen (oftewel dreiging buitenom), kan een buitenspeler een steekpass geven op iemand die penetreert in het strafschopgebied, zelf de actie maken en schieten, en afleggen op iemand voor een schot uit de tweede lijn. Opties zat.
Younes en vooral Traoré maken vaak beroerde keuzes, regelmatig nog met een matige uitvoering ook.![]()
Allemaal niet zo belangrijk, Ajax wordt toch wel kampioen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax
Feyenoord
PSV
PSV en Ajax hebben enkel elkaar als (op papier) lastige pot.![]()
ik heb het niet zo op twentequote:Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax
Feyenoord
PSV
PSV en Ajax hebben enkel elkaar als (op papier) lastige pot.![]()
Twente en PSV zijn lastig.quote:Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax
Feyenoord
PSV
PSV en Ajax hebben enkel elkaar als (op papier) lastige pot.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Feyenoord wint zijn thuiswedstrijden wel, zie ze wel verliezen bij AZ.quote:Op maandag 28 november 2016 15:56 schreef mokkiemok het volgende:
Ajax
Feyenoord
PSV
PSV en Ajax hebben enkel elkaar als (op papier) lastige pot.
Ajax en PSV halen 7 punten uit hun wedstrijden.Oh.![]()
Hoeven die ook niet meer gespeeld te worden. Lekker makkelijk.quote:Op maandag 28 november 2016 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord wint zijn thuiswedstrijden wel, zie ze wel verliezen bij AZ.
Ajax en PSV halen 7 punten uit hun wedstrijden.![]()
Zal wel weer een traditioneel gelijkspel worden ja.quote:Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole![]()
Anwar El Ghazi begint maandag niet in de basis bij Jong Ajax. Het is nog niet duidelijk waarom trainer Marcel Keizer de buitenspeler buiten zijn eerste elf houdt voor het Jupiler League-duel bij FC Dordrecht.
De aanvaller was de laatste weken juist goed op dreef bij het beloftenelftal van de Amsterdammers. Hij maakte in de afgelopen drie wedstrijden vier goals.
El Ghazi werd begin deze maand na een aanvaring met Peter Bosz voor een maand naar het tweede elftal verbannen. De 21-jarige Ajacied was niet tevreden over zijn reserverol en ging over de schreef tijdens een training.
Opstelling
Jong Ajax: Krul; Zeefuik, de Ligt, Riedewald, Dankerlui; Eiting, de Jong, Nouri; Cerny, Cassierra en Clement.![]()
Die naar binnen trekkende buitenspelers ben ik wel beetje klaar mee. Iedereen doet hetzelfde. Zeker als je bij sluitende middenvelders hebt wordt het zo druk in het centrum.quote:Op maandag 28 november 2016 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Precies andersom imo. Zulke ballen moet je ook met je chocoladebeen kunnen geven, terwijl goed schieten met je verkeerde been voor de meesten van het niveau Ajax toch echt te veel gevraagd is.
Klassieke buitenspelers met hoge voorzetten vanaf de achterlijn is toch echt achterhaald hoor. Het is ook onnodig. In een goed lopend systeem gaat de back eroverheen (oftewel dreiging buitenom), kan een buitenspeler een steekpass geven op iemand die penetreert in het strafschopgebied, zelf de actie maken en schieten, en afleggen op iemand voor een schot uit de tweede lijn. Opties zat.
Younes en vooral Traoré maken vaak beroerde keuzes, regelmatig nog met een matige uitvoering ook.
Elke keer als er gevaar is, komt dat van iemand zin buitenste been.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Godtering wat een opstellingquote:Op maandag 28 november 2016 18:57 schreef Brammess het volgende:
Anwar El Ghazi begint maandag niet in de basis bij Jong Ajax. Het is nog niet duidelijk waarom trainer Marcel Keizer de buitenspeler buiten zijn eerste elf houdt voor het Jupiler League-duel bij FC Dordrecht.
De aanvaller was de laatste weken juist goed op dreef bij het beloftenelftal van de Amsterdammers. Hij maakte in de afgelopen drie wedstrijden vier goals.
El Ghazi werd begin deze maand na een aanvaring met Peter Bosz voor een maand naar het tweede elftal verbannen. De 21-jarige Ajacied was niet tevreden over zijn reserverol en ging over de schreef tijdens een training.
Opstelling
Jong Ajax: Krul; Zeefuik, de Ligt, Riedewald, Dankerlui; Eiting, de Jong, Nouri; Cerny, Cassierra en Clement.![]()
![]()
![]()
![]()
De bedoeling is dat de vleugelverdediger er dan overheen komt.quote:Op maandag 28 november 2016 19:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die naar binnen trekkende buitenspelers ben ik wel beetje klaar mee. Iedereen doet hetzelfde. Zeker als je bij sluitende middenvelders hebt wordt het zo druk in het centrum.
Elke keer als er gevaar is, komt dat van iemand zin buitenste been.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Raar dat El Ghazi niet speelt in zijn laatste wedstrijd van de verbanning.quote:Op maandag 28 november 2016 18:57 schreef Brammess het volgende:
Opstelling
Jong Ajax: Krul; Zeefuik, de Ligt, Riedewald, Dankerlui; Eiting, de Jong, Nouri; Cerny, Cassierra en Clement.Oh.![]()
Ik ben zeker met je eens dat je niet altijd naar binnen moet gaan. Maar wel bij het merendeel van de acties. Ik kan blijkbaar geen tweet plaatsen, maar zie deze link (en trek je niet te veel aan van Pietertje Zwart die enigszins op de zenuwen werkt): https://twitter.com/Catenaccio/status/803186591627874304.quote:Op maandag 28 november 2016 19:02 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die naar binnen trekkende buitenspelers ben ik wel beetje klaar mee. Iedereen doet hetzelfde. Zeker als je bij sluitende middenvelders hebt wordt het zo druk in het centrum.
Elke keer als er gevaar is, komt dat van iemand zin buitenste been.![]()
Oh dat heet idd niet met elkaar te maken, dit is een soort extra speelronde, want vrijdag werd er ook al gespeeld toch?quote:Op maandag 28 november 2016 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je dan vandaag niet hoeven te spelen?![]()
Ja, klopt.quote:Op maandag 28 november 2016 19:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh dat heet idd niet met elkaar te maken, dit is een soort extra speelronde, want vrijdag werd er ook al gespeeld toch?![]()
Kijk eens in je DM, pikquote:Op maandag 28 november 2016 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat Jong Ajax weer niet te zien is bij FOX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: