SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
SPAM / PROMOTIE / RECLAME:![]()
Stond al te wachten op station, geen Knokkie in de trein, ik bellen waar ben je? Heb me verslapen.quote:Op zondag 27 november 2016 20:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Misschien als we het volgende topic gewoon "Koffie, koffie, koffie!" noemen, dat het dan helpt.
Oeiquote:Op zondag 27 november 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stond al te wachten op station, geen Knokkie in de trein, ik bellen waar ben je? Heb me verslapen.
Ben benieuwd...quote:Op zondag 27 november 2016 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Zou Symph de link weten tussen Human League en Heaven 17?
Je was vast niet verbaasd...quote:Op zondag 27 november 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Stond al te wachten op station, geen Knokkie in de trein, ik bellen waar ben je? Heb me verslapen.
Ja, het boek was beterquote:Op zondag 27 november 2016 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Nooit geweten dat die er is....quote:Op zondag 27 november 2016 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken knokkels een beetje, het was in te calculeren...quote:Op zondag 27 november 2016 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb het vaker meegemaakt idd, hoe weet je dat?
niet? Nou de ene kwam voort uit de andere eigenlijkquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nooit geweten dat die er is....
Kijk, dan gaat Henk je dat zo haarfijn uitleggen...quote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
dat hij hier aankwam vind ik nog steeds een godswonderquote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken knokkels een beetje, het was in te calculeren...
Ze komen allebei uit Engeland in dezelfde tijd.quote:Op zondag 27 november 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
heb ik zojuist gedaanquote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kijk, dan gaat Henk je dat zo haarfijn uitleggen...
Nu de volgorde nog en het verhaal er achter...quote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
niet? Nou de ene kwam voort uit de andere eigenlijk
Dat was om de hoek...quote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hij hier aankwam vind ik nog steeds een godswonder
Ik stem elk jaar standaard op Don't You Want Me van The Human League. Gewoon, omdat het een essentiėle synthpopplaat is die gewoon in de Top 2000 MOET staan.quote:Op zondag 27 november 2016 20:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit stond altijd op mijn stemlijst, totdat ik doorkreeg dat het mijn hulp niet nodig had en mijn stem beter gebruikt kon worden voor pareltjes die uit de lijst dreigden te vallen. Zelfde met Joy Division eigenlijk
Hier heeft ie gratis vreten en zuipen gemist.quote:Op zondag 27 november 2016 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat hij hier aankwam vind ik nog steeds een godswonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |