Ik heb daar nog soort van familie wonenquote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kun je nagaan. Je moet ook maar eens in Zwolle komen buurten (als je de weg kunt vinden)
quote:Op zondag 27 november 2016 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Herkenbaar...
Mw. MM d'r oma belde tot onze verrassing vandaag om haar met haar verjaardag te feliciteren.
Bleek ze de verjaardagskalender nog op de verkeerde maand te hebben...
Ken beide stadjes wel.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
In de Rivierenwijk o.a.
Gelukkig worden de "kansenwijjken" wel steeds meer gesloopt of opgeknapt.
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.quote:
quote:Op zondag 27 november 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
Maar toen de ober met de rekening kwam:
[ afbeelding ]
Popocatepetl?quote:Op zondag 27 november 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Het vreten was ook best aardig te doen!
dat kan ik me wel voorstellenquote:Op zondag 27 november 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.
Ze weet dat ze aan het aftakelen is en dat vind ze verschrikkelijk...
oh ja, die kreeg ik ooit ook bij de vestiging in Utrechtquote:Op zondag 27 november 2016 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik herken de bakjes waarin de wraps zitten...
Probleemverplaatsing in plaats van -oplossing. In Zwolle is hetzelfde gedaan met Holtenbroek, ook wel Holtenbronx genoemd. Allerlei oude panden plat, allemaal nieuwbouw ertussen. Problemen verplaatsen zich gewoon naar de mindere buurten van Zwolle Zuid en zelfs de Vinex-wijk Stadshagen. Vervolgens wordt er in Zwolle-Zuid van alles opgeknapt, enzovoort.quote:Op zondag 27 november 2016 22:32 schreef ToT het volgende:
[..]
True, true!
In de Rivierenwijk o.a.
Gelukkig worden de "kansenwijjken" wel steeds meer gesloopt of opgeknapt.
Soort van familie? Dat klinkt heel wazigquote:Op zondag 27 november 2016 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb daar nog soort van familie wonen
Dekseltje omkeren, wrap er op en vullen maar...quote:Op zondag 27 november 2016 22:38 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
oh ja, die kreeg ik ooit ook bij de vestiging in Utrecht
Is ook wazig, mijn ex-man had al een kind uit een vorig huwelijk ge-echt, mijn toenmalige stiefzoon woont in zwolly-wood,quote:Op zondag 27 november 2016 22:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Soort van familie? Dat klinkt heel wazig
quote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn nest opzoeken.
Smakelijke voortzetting...
Welterustenquote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga mijn nest opzoeken.
Smakelijke voortzetting...
dat besef is vreselijkquote:Op zondag 27 november 2016 22:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oma vond het minder leuk en zat bijna huilend aan de telefoon.
Ze weet dat ze aan het aftakelen is en dat vind ze verschrikkelijk...
Ahaquote:Op zondag 27 november 2016 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Is ook wazig, mijn ex-man had al een kind uit een vorig huwelijk ge-echt, mijn toenmalige stiefzoon woont in zwolly-wood,
Ik zit nog vol van het etenquote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik krijg honger van die foto van dat Mexicaanse eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |