eigenlijk nietsquote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Vandaag Zuthpen aangedaan
Ik werd op het station opgehaald door Mr en Mrs ToT en we hebben lekker rondgelopen, winkeltjes gekeken en heerlijk gegeten![]()
Daarna wereldreis terug waarvan het laatste stukje van Den Haag naar Delft met de bus
Leuk hoorquote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Ik werd op het station opgehaald door Mr en Mrs ToT en we hebben lekker rondgelopen, winkeltjes gekeken en heerlijk gegeten![]()
Daarna wereldreis terug waarvan het laatste stukje van Den Haag naar Delft met de bus
Jij ontmoet toch wel iedereen...quote:Op zondag 27 november 2016 21:43 schreef just me het volgende:
Best leuk nummer is dit. Niet te vaak.quote:Op zondag 27 november 2016 21:45 schreef MadMaster het volgende:
Sitar muziek, klonk door de Mexicaanse nacht...
Ik ken mensen die compleet gestoord worden van dat gepingel op die sitar.quote:Op zondag 27 november 2016 21:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Best leuk nummer is dit. Niet te vaak.
quote:Op zondag 27 november 2016 21:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij ontmoet toch wel iedereen...
Rock the boat.quote:Op zondag 27 november 2016 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken mensen die compleet gestoord worden van dat gepingel op die sitar.
Zelf heb ik dat ook na 2 minuten Indiaase muziek...
niet te hard anders ga ik misselijk worden...quote:
Het went nooit wanneer geen zeebenen.quote:Op zondag 27 november 2016 21:55 schreef just me het volgende:
[..]
niet te hard anders ga ik misselijk worden...
Nee hoor, goedkope treinkaartjesquote:
Het was nu een gemakelijk combi om ToT en Mrs ToT te zien en lekker bij te kletsen.quote:
Is ze al geïntegreerd?quote:Op zondag 27 november 2016 22:04 schreef just me het volgende:
[..]
Het was nu een gemakelijk combi om ToT en Mrs ToT te zien en lekker bij te kletsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |