Je bent er vroeg bij Karzaiquote:
zeer zeker was al om 5 uur op even naar het tankstation gelopen om sigaretten te halen en even een klein wandelingetje gemaaktquote:
quote:Op maandag 28 november 2016 07:41 schreef Karzai het volgende:
[..]
zeer zeker was al om 5 uur op even naar het tankstation gelopen om sigaretten te halen en even een klein wandelingetje gemaakt
Rommelpiet? Veroorzaakt die rommel of zo?quote:Op maandag 28 november 2016 08:05 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Ik ga snel naar school, kijken of Rommelpiet ook in mijn kamer geweest is
ja, hartstikke leuk voor de kinderen, veel spullen op de grond, laatjes omgekieperd, puzzels op de grond, kinderen genieten ervan en.... alles is binnen 5 minuten weer opgeruimd door de kinderen zelfquote:Op maandag 28 november 2016 09:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Rommelpiet? Veroorzaakt die rommel of zo?
Wat zou Sylvana daarvan vinden.quote:Op maandag 28 november 2016 09:29 schreef just me het volgende:
[..]
ja, hartstikke leuk voor de kinderen, veel spullen op de grond, laatjes omgekieperd, puzzels op de grond, kinderen genieten ervan en.... alles is binnen 5 minuten weer opgeruimd door de kinderen zelf
Ze doet haar werk goed je begint al te denken wat sylvana vindquote:Op maandag 28 november 2016 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat zou Sylvana daarvan vinden.
Kindermishandeling, aantasting van het milieu, rommel associëren met donkere mensen...
Ik bereid me vast voor op het zoveelste onzinnige gesprek met haar bij Pauw vanavond...quote:Op maandag 28 november 2016 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze doet haar werk goed je begint al te denken wat sylvana vind
je hoeft niet te kijken maar idd ze is wel vaak op tvquote:Op maandag 28 november 2016 12:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bereid me vast voor op het zoveelste onzinnige gesprek met haar bij Pauw vanavond...
Ik kijk zelden bewust naar pauw, maar zap regelmatig voorbij en dan is ze de laatste tijd vaak in beeld...quote:Op maandag 28 november 2016 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
je hoeft niet te kijken maar idd ze is wel vaak op tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |