Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat succesvollere, meer bemiddelde mannen een voorkeur hebben voor de wat slankere dames. Waarschijnlijk vanuit de onbewuste gedachte dat ze die best kunnen onderhouden. Paupers daarentegen vallen meer op vette zeugen, omdat die zouden uitstralen dat ze wel voor zichzelf kunnen zorgen. Ik verzin het niet.quote:Op maandag 28 november 2016 02:03 schreef Swlabr het volgende:
Dát is nou een normaal, gezond gewicht. Maar jij bent al die smerige obesitas 'curvy' wijven inmiddels zo gewend omdat die dikke narcistische snollen je al een hele tijd manipuleren.
Echt hoor, zijn mensen tegenwoordig nou écht zo achterlijk dat ze gezond/ongezond niet meer kunnen onderscheiden
Het is niet dat ze ongezond is/lijkt, maar toen ik net iets minder dun was dan zij, had ik wel gewoon ondergewicht, dus of het echt zo normaal en gezond is? Je laatste zin slaat als een piemel op een kookplaat.quote:Op maandag 28 november 2016 02:03 schreef Swlabr het volgende:
Dát is nou een normaal, gezond gewicht. Maar jij bent al die smerige obesitas 'curvy' wijven inmiddels zo gewend omdat die dikke narcistische snollen je al een hele tijd manipuleren.
Echt hoor, zijn mensen tegenwoordig nou écht zo achterlijk dat ze gezond/ongezond niet meer kunnen onderscheiden
Ik weet. Jij stalkt die anorexiakliniekenquote:Op maandag 28 november 2016 09:51 schreef corehype het volgende:
TS is gewoon jaloers dat hij niet zo'n chick kan krijgen.
Lekker toch.quote:
Dat vinden sommige mensen mooi. Jij blijkbaar niet maar meningen verschillen. Ik zelf vind ook slank mooier maar als iemand een beetje meer gewicht mooi vind zou ik dat niet "wanhopig" noemen.quote:Op maandag 28 november 2016 11:48 schreef Koelkastdier het volgende:
lekker man
mannen die """"""mollige"""""" vrouwen lekker vinden![]()
wat een wanhoop is dat toch
godver 120 bpm jaquote:Op maandag 28 november 2016 13:20 schreef fathank het volgende:
al die stoere boys hier die een mening hebben over de smaak van een ander
denk aan je bloeddruk joh het is maar internet
Klopt. Is in het dagelijks leven ook echt duidelijk te merken.quote:Op maandag 28 november 2016 07:49 schreef corehype het volgende:
[..]
Het is namelijk wetenschappelijk bewezen dat succesvollere, meer bemiddelde mannen een voorkeur hebben voor de wat slankere dames. Waarschijnlijk vanuit de onbewuste gedachte dat ze die best kunnen onderhouden. Paupers daarentegen vallen meer op vette zeugen, omdat die zouden uitstralen dat ze wel voor zichzelf kunnen zorgen. Ik verzin het niet.
Ja maar dat jij toen ondergewicht had wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat dan heeft. Als je petite gebouwd bent, ben je gewoon erg slank en is dat jouw ideale gewicht. De vrouw op het plaatje heeft écht een normaal gewicht. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij zwaarder was en toch ondergewicht had, maar dat terzijde.quote:Op maandag 28 november 2016 09:34 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is niet dat ze ongezond is/lijkt, maar toen ik net iets minder dun was dan zij, had ik wel gewoon ondergewicht, dus of het echt zo normaal en gezond is? Je laatste zin slaat als een piemel op een kookplaat.
Dit is alleen prima als je 13 en nog vol in de groei bent. De meeste modellen zijn niet gezond.
Mee eens, ik zit lekker in mijn vel en ben kerngezond maar bij mij kun je ook ribben zien. Niet heel duidelijk maar wel zichtbaar, zit gewoon weinig vet op een ribbenkast.quote:Op maandag 28 november 2016 14:29 schreef Swlabr het volgende:
[..]
Ja maar dat jij toen ondergewicht had wil natuurlijk niet zeggen dat iedereen dat dan heeft. Als je petite gebouwd bent, ben je gewoon erg slank en is dat jouw ideale gewicht. De vrouw op het plaatje heeft écht een normaal gewicht. Ik kan me ook niet voorstellen dat jij zwaarder was en toch ondergewicht had, maar dat terzijde.
Dingen als ribben voelen/zien worden al gauw als te mager bestempeld. Terwijl je bijvoorbeeld sportpaarden die topprestaties moeten leveren ook op dat gewicht houdt. Spieren, weinig vet, ribben moeten licht zichtbaar en goed voelbaar zijn. Zelfde voor een boel andere dieren. Dat is gewoon het optimale, meest gezonde gewicht.
Alleen dieren en mensen die zich echt goed tegen de kou moeten beschermen hebben iets aan een laag vet. Dat is met de uitvinding van kleren én het einde van de ijstijd natuurlijk al lang niet meer aan de orde bij ons.
viespeuk.quote:Op zondag 27 november 2016 21:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Ik respecteer dat meisje om haar innerlijk.
deze is wat oudquote:Op maandag 28 november 2016 15:22 schreef Sigaartje het volgende:
Wie hebben we daar?
[ afbeelding ]
Hallo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |