Die heb je ook wel. We hebben geen topteam, maar een goede trainer moet hier prima voetbal uit kunnen krijgen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar meer dan de helft van je elftal die dat kan is wel nodig, en dan mag je achterin wel slopers hebben.
Jullie middenveld is voetballend erg matig. Vilhena en El Ahmadi kunnen best met wat strijd zich vastbijten in een tegenstander, en Kuyt af en toe een goal maken. Maar puur voetballend gaat het daar al mis.quote:Op zondag 27 november 2016 18:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Die heb je ook wel. We hebben geen topteam, maar een goede trainer moet hier prima voetbal uit kunnen krijgen.
Vul zelf maar in waar het dus aan ligt.
En nee, ik ben niet opportunistisch, Ik roep dit al meer dan een jaar.
quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar hoezo telt die goal van Jorgensen niet dan?
Jullie middenveld is voetballend erg matig. Vilhena en El Ahmadi kunnen best met wat strijd zich vastbijten in een tegenstander, en Kuyt af en toe een goal maken. Maar puur voetballend gaat het daar al mis.quote:
Ja, goede vraag. Omdat hij vervelend neer kwam denk ik.quote:Op zondag 27 november 2016 18:19 schreef Pokkelmans het volgende:
Maar hoezo telt die goal van Jorgensen niet dan?
Inderdaad. Met Kuyt op 10 kan je gewoon niet goed voetballenquote:Op zondag 27 november 2016 18:20 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Jullie middenveld is voetballend erg matig. Vilhena en El Ahmadi kunnen best met wat strijd zich vastbijten in een tegenstander, en Kuyt af en toe een goal maken. Maar puur voetballend gaat het daar al mis.
Die Jorgensen is opzich nog wel een aardige spits en Elia moet ook beter kunnen.
Wat dat betreft hadden jullie nog beter Kuyt in de spits kunnen zetten en van het geld van Jörgensen een goede 10 halen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Kuyt op 10 kan je gewoon niet goed voetballen
Die kan überhaupt niks vandaagquote:Op zondag 27 november 2016 18:23 schreef Pokkelmans het volgende:
En Elia kan het in aanvallend opzicht ook niet in zijn eentje, vandaag.
Jörgensen is een prima spits, beste aankoop. Kuyr hoort niet op 10. Gustafson laat het helaas niet (meer) zien, ook niet in het tweede. Toornstra is wat mij betreft de beste optie. Maar goed, dan zit je wekelijks tegen Bilul aan te kijken, en zijn domme kaarten.quote:Op zondag 27 november 2016 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Kuyt op 10 kan je gewoon niet goed voetballen
Wat dat betreft hadden jullie nog beter Kuyt in de spits kunnen zetten en van het geld van Jörgensen een goede 10 halen.
Of die Gustafson het vertrouwen geven.
Volgens mij was dat het enige schot op doel van de wedstrijd inderdaad. Facking sneu.quote:Op zondag 27 november 2016 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Na die 1-1 hebben we geen doelpoging meer gedaan volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |