Woudenberg is positioneel veel beter.quote:Op zondag 27 november 2016 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom is Nelom eigenlijk Woudenberg weer voorbij?
Heerlijke spelert.quote:Op zondag 27 november 2016 17:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Bilalletje zal er zo we in komen.
Ben er ook bang voor. Maar ik denk dat juist hij helemaal in het spelbeeld past: stom gedraaf. En aangezien hij wél diepgaat denk ik dat het geen verkeerde wissel zou zijn. En ik ben allesbehalve een fan van deze nono...quote:Op zondag 27 november 2016 17:49 schreef WethouderHekking het volgende:
Bilalletje zal er zo we in komen.
Zoals bijna iedereen wel wist/zei, uiteindelijk worden we gewoon weer netjes derde.quote:Op zondag 27 november 2016 17:57 schreef Wicky15 het volgende:
Zo geef je je koppositie toch wel heel makkelijk weg in één maand tijd..
Wat staat hier?quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fenerbache Go Ahead Utrecht fell tegen publiek spelen we dit jaar niet graag tegen.
Jup.. helaas maar waar.quote:Op zondag 27 november 2016 17:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zoals bijna iedereen wel wist/zei, uiteindelijk worden we gewoon weer netjes derde.
Feyenoord.
70e minuutquote:Op zondag 27 november 2016 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe lang blijft Gio wachten met wisselen?
Lood om oud ijzer.quote:Op zondag 27 november 2016 18:01 schreef Irritatie100 het volgende:
Wanneer gaat die Elia nou eens eruit, zelfs Bilal zou ik nou nog liever zien
Tegen Fenerbahįe, Kowet en Utrecht speelt Feyenoord niet graag een wedstrijd, vanwege de felheid van het publiek.quote:
De Bronck bakt er nog steeds niet veel van.quote:Op zondag 27 november 2016 17:58 schreef Jihawti het volgende:
Het lijkt goddorie wel of ze voor het eerst met zijn elven samen moeten spelen...
Jörgensen kun je trouwens niet veel kwalijk nemen. De rest moet een goed pak op zijn reet krijgen.
Fixed.quote:Op zondag 27 november 2016 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe lang blijft Gio Gudde wachten met wisselen?
En van de club zelf. Tegen de joden zijn het makke lammetjes. Komt Feyenoord op bezoek dan vreten ze het gras op.quote:Op zondag 27 november 2016 18:03 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Tegen Fenerbahįe, Kowet en Utrecht speelt Feyenoord niet graag een wedstrijd, vanwege de felheid van het publiek.
Ik denk dat die zit te duizelen met wie hij moet beginnen? Hij kan ze moeilijk allemaal wisselen.quote:Op zondag 27 november 2016 18:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Hoe lang blijft Gio wachten met wisselen?
De drie die vandaag het minst presteren zijn wat mij betreft Elia, Nelom en Botteghin.quote:Op zondag 27 november 2016 18:04 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Ik denk dat die zit te duizelen met wie hij moet beginnen? Hij kan ze moeilijk allemaal wisselen.
Maar ik gok op Kramer erin voor Jörgensen straks
Of centraal achterin voor Botteghin.quote:Op zondag 27 november 2016 18:06 schreef Jihawti het volgende:
De Taap loopt warm. Hopelijk voor Vilhena dan.
Dat soort acties snap ik ook nooit. Maar Karsdorp is ook niet een van de intelligentste volgens mij.quote:Op zondag 27 november 2016 18:08 schreef Jaytje07 het volgende:
Karsdorp...lekker appelleren terwijl je man weg loopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |