Ik ben benieuwd of ze 'm gaan verlengen, en wanneer ze die knoop doorhakken.quote:Op zondag 27 november 2016 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn vorige post wijzig ik niet. Dit voetbal is genant en Gio moet uitleggen waarom het zo kut is.
Tuurlijk. We staan nog bovenaan op doelsaldo maar dat duurt ook niet lang meer. Ajax scoort meer.quote:Op zondag 27 november 2016 18:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mijn vorige post wijzig ik niet. Dit voetbal is genant en Gio moet uitleggen waarom het zo kut is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you have a problem... if no one else can help... and if you can find them... maybe you can hire... The A- Team.
Ik denk dat er ook wel gekeken wordt naar eventuele vervangers. Maar wie zou er dan een kandidaat zij? Verder dan Ten Hag kom ik niet.quote:Op zondag 27 november 2016 18:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze 'm gaan verlengen, en wanneer ze die knoop doorhakken.
quote:Op zondag 27 november 2016 18:45 schreef Jihawti het volgende:
Even voor alle mensen die ineens opdoken in dit topic om te komen lachen:
Zo is het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mad.quote:Op zondag 27 november 2016 18:46 schreef Bronson_ het volgende:
Cadeautje van de scheids die laatste corner wat geen corner was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |